Frokoststed i Jylland
Fra : Carina Hansen

Dato : 23-11-06 20:50

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
nærheden (max 30-40 km) fra Billund.

VH
Carina

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-11-06 21:43

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> writes:
>Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
>nærheden (max 30-40 km) fra Billund.

Hovborg Kro

Sands i Esbjerg

Bramdrupdam Kro i Kolding

Filskov Kro

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-11-06 23:37

On Thu, 23 Nov 2006 21:42:56 +0100, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]

Hotel Legoland, Billund.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 23-11-06 23:12

Carina Hansen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
> nærheden (max 30-40 km) fra Billund.
>
> VH
> Carina

Uden at have checket afstanden: Kongebrogaarden i Middelfart - med
udsigt over Lillæbælt og broerne..

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-11-06 03:03

Gert Krabsen <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> on torsdag 23. november
2006 at 23:12 +0100 wrote:
>Uden at have checket afstanden: Kongebrogaarden i Middelfart - med
>udsigt over Lillæbælt og broerne..

Åh ja, jeg glemte da Middelfart (Fredericia har ikke rigtig noget at byde
på) - ud over Kongebrogården er der selvfølgelig Holms i centrum - hvis
man er til klassiske frokoster.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 13:47

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Åh ja, jeg glemte da Middelfart (Fredericia har ikke rigtig noget at byde
> på) - ud over Kongebrogården er der selvfølgelig Holms i centrum - hvis
> man er til klassiske frokoster.

Åh, jeg ved nu ikke rigtigt. Hvis man er til ta' selv bord, ikke overdådigt,
men udmærket, og helt bestemt billigt, så var det værd at kigge på et lille
sted der hedder Havfruen, beliggende i Vendersgade Fredericia.
!0,- kr pr. snude, og så kan man proppe i ho'det til man skammer sig fra
12:00 til 15:00. Selvfølgelig satser de på at folk køber "en lille en" til
maden.
( Værten fisker selv, og det afspejler sig engang imellem i retterne,
mmmmm.)

mvh Ebbe

Fra : Jørgen Sarup

Dato : 24-11-06 16:23

Frank Løkkegaard skrev
Åh ja, jeg glemte da Middelfart (Fredericia har ikke rigtig noget at byde
på) - ud over Kongebrogården er der selvfølgelig Holms i centrum - hvis
man er til klassiske frokoster.

Fredericia har Ti Trin Ned.

Det er et af Danmarks bedste spise steder og de har også frokost (mod
bestilling) se deres hjemmeside.

God week end til alle

Hilsen Jørgen

Fra : Birgitte

Dato : 24-11-06 12:38

> Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
> nærheden (max 30-40 km) fra Billund. VH
> Carina

Jeg kan anbefale Ågård Kro (Lidt udenfor Kolding - mod Give), der får man
ikke bare mad, men en oplevelse.
Ellers er Hotel Svanen i Billund og Hotel Lyngheden i Grindsted også rigtig
gode steder.

Venlig hilsen
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 15:28

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
> nærheden (max 30-40 km) fra Billund.
>
> VH
> Carina

Fænøsund Restaurant, Middelfart, eller
Neptun Sejlklubben i vejle

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-11-06 16:44

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> writes:
> [...]
>maden.
>( Værten fisker selv, og det afspejler sig engang imellem i retterne,

Det sted kender jeg ikke, skal fluks afprøves!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-06 09:23

> Det sted kender jeg ikke, skal fluks afprøves!
>
> --

Og skulle man få lyst til lidt lækkert om lørdagen, så er Klods Hans, også i
Vendersgade, klar med det helt store ta' selv bord mellem 12:00 og 13:30.
Det koster godt nok den fyrstelige sum af 30,- kr, men der er så meget
forskelligt på bordet, så jeg har aldrig nået at smage det hele før jeg har
måttet kaste håndklædet i ringen

mvh Ebbe

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-11-06 16:46

"J¯rgen Sarup" <sappe@ofir12.dk(fjern12)> writes:
>Fredericia har Ti Trin Ned.
>
>Det er et af Danmarks bedste spise steder og de har også frokost (mod
>bestilling) se deres hjemmeside.

men det er nu først og fremmest det store aften-gourmet-rally, der giver
dem stjernerne. De er forresten velfortjente.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Carina Hansen

Dato : 27-11-06 16:29

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god søndags brunch/frokost restaurant i
> nærheden (max 30-40 km) fra Billund.

Hej og tak for alle de gode forslag! Vi var på Hotel Legoland og fik frokost
buffet, som var ganske udemærket til prisen. 178 kr pr. couvert, og ham på
1½ år spiste med gratis.

VH
Carina