god fastfood
Fra : Ralph

Dato : 23-10-06 21:02

Jeg er sælger og kører meget rundt i Jylland, tit står den på en fransk
hotdog på en tilfældig tankstation, men når jeg f.eks. er i Randers, så SKAL
jeg bare have en ribbenssandwich, i Odder og Nyk. Mors SKAL jeg have en
bøfsandwich med sovs.

Andre specialiteter i specielle byer.

Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med miracelwhip,
hotdogs med rødkål (Horsens).

Råd ønskes!

--
Ralph

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-10-06 21:09

On Mon, 23 Oct 2006 22:01:49 +0200
"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Andre specialiteter i specielle byer.
>
> Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med
> miracelwhip, hotdogs med rødkål (Horsens).

Når jeg er forbi Århus så tager jeg typisk på Byens Burger og får en af
deres hjemmelavede burgere - de er saftige, velsmagende og så kan man
smage at bøffen er hjemmelavet (brødet vist forøvrigt også).

I Aalborg er min favorit En Durüm rulle med kebab fra Sam's BBQ. De har
en super dressing som jeg ikke er stødt på andetsteds.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Max

Dato : 23-10-06 21:19

Hej Ralph

> Andre specialiteter i specielle byer.

Der er mange, men svært at huske, men i Ejstrupholm
ligger der en Pizza hytte der laver en rigtig god frisk
bagt pitabrød med kebab. I Horsens ligger der bag kirken
på torvet en sandwichbar af de bedste.

Mvh Max

Fra : Joan

Dato : 23-10-06 21:24

Ralph skrev:
> [...]
> bøfsandwich med sovs.
>
> Andre specialiteter i specielle byer.
>
> Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med miracelwhip,

I Århus: REMO's - Sønderborggade 9 - tjek selv www.remos.dk - jeg er
ellers ikke burger-spiser, men de her !!! Ummm Og Gerners Grill i
Frederiks Alle laver ret suveræne ribbenssandwich.

Mvh Joan

Fra : Joan

Dato : 23-10-06 21:28

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 09:43

Først -
Vi er mange sælgere, der lever af dårlig mad
Men vi lever også af at iagttage vore kunders reaktioner.
Meget af det fastfood, der købes og spises, smager godt, men giver altså en
frygtelig ånde - prøv at se efter dine kunders reaktion, når du besøger dem
på en blanding af kaffe, løg og ko- eller sokød - pænt garneret med
pebermynte eller lakrids.
Jeg holdt for mange år siden på med at tanke op på dårlige kalorier, når jeg
arbejder ude - så hellere en bolle med neutralt pålæg hjemmefra.

MEN - når det er sagt, så er der altså røget rigtig mange pølser,
flæskeskiver og andet slam ned i sækken.Og det ses.

Jeg har en favorit, når jeg er i Århus - jeg skal altid hen til slagteren på
hjørnet af Jordbrovej og Rødkløvervej - hans frikadeller er altså gode.
2 af dem - håndholdt i bilen - det er nu ikke så dumt.

I mange år var pølsevognen ved banegården i Fredericia også sikker - deres
stegte pølser var fantastiske, men der er kommet ny ejer for efterhånden
nogen tid siden, og hun har indført friture - og så skal jeg ikke indenfor -
hår og tøj stinker af gammel grillbar.
Hvilket får mig til at tænke på "burgerfri" ved havnen i Thisted - ved siden
af McD - de har gode pølser!

Fra : Max

Dato : 24-10-06 09:52

Hej Leo

> [...]
> du besøger dem på en blanding af kaffe, løg og ko- eller sokød -
> pænt garneret med pebermynte eller lakrids.

De værste er da dem der lige slukker smøgen inden de går
ind til kunden :)

Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-10-06 11:20

"Leo" <fake account> writes:

> Hvilket får mig til at tænke på "burgerfri" ved havnen i Thisted -
> ved siden af McD - de har gode pølser!

Absolut! Mine forældres familier kommer fra Thisted og det har altid
været tradition, at vi til frokost juleaften skulle spise ved
pølsevognen på havnen. Kan varmt anbefales, hvis man kommer til den
del af landet.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Ralph

Dato : 24-10-06 22:00

"Leo" <fake account> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjørnet af Jordbrovej og Rødkløvervej - hans frikadeller er altså gode.
> 2 af dem - håndholdt i bilen - det er nu ikke så dumt.

HØRT, jeg havde en gammel veninde der boede direkte over slagteren, der har
vi fået MEGET god mad fra!

> Hvilket får mig til at tænke på "burgerfri" ved havnen i Thisted - ved
> siden
> af McD - de har gode pølser!

HØRT igen, det er DER jeg spiser når jeg er i Thisted

--
Ralph

Fra : Thomas

Dato : 24-10-06 12:11

Vildsvineburger i færgemandenshus Kostervej på Møn Billige og
fuldstændigt suveræne.

VH

Thomas

Fra : Q

Dato : 24-10-06 14:02

> [...]
> bøfsandwich med sovs.
>
> Andre specialiteter i specielle byer.
>
> Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med miracelwhip,

Hobro: en DM'er på grillen ved kirken i gågaden.. En DM'er er en hotdog med
bløde løg og varm agurkesalat - genial opfindelse.. Deres alm. hotdogs er
heller ikke tossede..

Aalborg: Pølsevognen ved grønttorvet i Danmarksgade lavede en gang byens
bedste bøfsandvich - har dog ikke været der i flere år, så det kan have
ændret sig.. Ellers Sam's ( ligger i gågaden ved Jomfru Ane Gade ).. House
of Bagels i Reberbanegade er heller ikke kedeligt hvis man er til sandwich..
Generelt er Reberbanegade stortset ligesom Jomfru Ane Gade, bare med
fastfood istedet for diskoteker..

Hjørring: Sandwich kiosken er heller ikke tosset hvis man er til sandwich...
prøv den med marineret kylling, bacon og ost..

Haverslev, ved McDonalds - Hedder vist motorvejsgrillen eller noget i den
stil... Ganske OK - standard grillbar sortiment

Støvring Syd v. OK tankanlægget.. Ganske OK grill m. standard sortiment..

/peter

Fra : Ralph

Dato : 24-10-06 22:03

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse
> Haverslev, ved McDonalds - Hedder vist motorvejsgrillen eller noget i den
> stil... Ganske OK - standard grillbar sortiment

Hørt, spiser der når jeg er i nærheden, køber dog drikkevarer på tanken ved
siden af, det er lidt billigere.

--
Ralph

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 24-10-06 20:50

Ralph wrote:

> Andre specialiteter i specielle byer.

Skanderborg:

Lisbeths Pølser ved parkeringspladsen overfor banegården (og lidt nede).

Glimrende bøfsandwich og hotdogs. Har flere gang fået en gratis kop
kaffe mens der ventes.

Disclaimer: Godt nok et par år siden sidst.

Knus
Regnar

Fra : Ralph

Dato : 24-10-06 22:12

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse
> Skanderborg:
> Lisbeths Pølser ved parkeringspladsen overfor banegården (og lidt nede).

Ikke forstået, vejen mod nord går til Låsby, mod vest Silkeborg, mod syd ned
i byen, DER har jeg IKKE fundet nogen pølsevogn/grillbar, oplys mig
venligst, mod vest er der Rasses et-eller-andet, men det er langt ud når man
skal nordpå, og SÅ gode er de heller ikke!

Der VAR en pølsevogn overfor Brugsen, men den er vist væk? Var det den du
mente?

Nede? Mener du ned mod søen, altså ned af bakken, der er vist kun
fitnesscenter og karateklub

--
Ralph

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 24-10-06 22:54

<http://www.krak.dk/Firma/Resultat.aspx?Query=Lisbeths+p%C3%B8lsevogn&Area=skanderborg>

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Ralph

Dato : 25-10-06 17:20

"Jens Axel Søgaard" <usenet@soegaard.net> skrev i en meddelelse

DET var sa**ns, jeg TROEDE jeg var kendt i Skanderborg, men den havde jeg
godtnok glemt, takker.

--
Ralph

Fra : Max

Dato : 25-10-06 16:08

Hej Ralph

> Ikke forstået, vejen mod nord går til Låsby, mod vest Silkeborg, mod
> syd ned i byen, DER har jeg IKKE fundet nogen pølsevogn/grillbar,

Nå du køre fra banegården ind i byen, ja så ligger den på højre
side af vejen i krydset, du kan kun se taget fra den da den ligge
nede i plan med en anden gade.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 25-10-06 16:19

Hej igen

> Nå du køre fra banegården ind i byen, ja så ligger den på højre
> side af vejen i krydset, du kan kun se taget fra den da den ligge
> nede i plan med en anden gade.

På venstre side af vejen skulle det være, sorry.

Mvh Max

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 24-10-06 22:54

> [...]
> en bøfsandwich med sovs.
>
> Andre specialiteter i specielle byer.
>
> Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med miracelwhip,

Som allerede nævnt: Byens Burger i Århus - tæt på Voxhall/Aros

Ellers aftjente jeg værnepligt i Thisted og Wayne's tæt på McD laver nogle
helt vanvittigt gode burgers - dengang (2003) åbnede han dog først kl 21/22!

/Lars

Fra : anders

Dato : 25-10-06 07:12

odense når du kommer fra nyborg:
marslev grill cafe:Bøfsandwich med sovs, ribbensandwich med friskstegt
ribbensteg, burgere med friskhakket oksekød. og kommer man om aftenen har de
ovnstegte kyllinger. desuden har de gode pølser. altid sidde pladser.

Fra : anders

Dato : 25-10-06 07:13

odensevej 81 lige efter langeskov

Fra : HA Aalborg

Dato : 25-10-06 12:05

Hejsa

> [...]
> hotdog på en tilfældig tankstation, men når jeg f.eks. er i Randers, så
> SKAL jeg bare have en ribbenssandwich, i Odder og Nyk. Mors SKAL jeg have

GrillHytten i Års er jo i juni blevet kåret til Danmarks bedste Grillbar,
dog har jeg ikke selv været der, men håber at kunne køre forbi inden
længe...... Specielt skulle Burgeren være rigtig god, med hjemmelavet
ketchup til......

Hilsen Andersen, Aalborg

Fra : HA Aalborg

Dato : 25-10-06 12:22

Hej Igen...

Der er jo forresten også http://grillbarguiden.dk hvor man kan finde
de bedste grillbarer osv...

Andersen, Aalborg

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 25-10-06 19:59

Ralph wrote:
> [...]
> jeg bare have en ribbenssandwich, i Odder og Nyk. Mors SKAL jeg have en

Ja! Wayne's World i Thisted. Der får du de lækreste burgers. Her er ikke
tale om et eller andet dybfrosset stads som bare lige skal varmes før
det sælges.
Wayne er en amerikaner som er flyttet til Danmark. Han laver rigtige
håndlavede burgers. De er virkelig lækre.

Et andet sted som kan anbefales er Landsbygrillen i Frøstrup.

Nå ja, så er der også Mexis Pizza i Brovst. Her får du nogle glimrende
pizzaer.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Joan

Dato : 06-11-06 15:57

Ralph skrev:
> [...]
> bøfsandwich med sovs.
>
> Andre specialiteter i specielle byer.
>
> Turn Offs er motorvejs"restauranter", ribbenssandwich med miracelwhip,

Hvaså - har du taget 5 kg på nu?
Jeg kender faktisk ret mange af de omtalte grillbarer - skægt Men
der må jo være noget om snakken så.

Fra : Joan

Dato : 06-11-06 15:57