2 hurtige til suppen i aften
Fra : Carina Hansen

Dato : 21-10-06 16:09

Hej

Jeg skal lave en grøntsagssuppe, hvor jeg først koger grøntsagerne ind med
hvidvin og derefter skal fløden i. Hvordan sikrer jeg mig at den ikke
skiller?

I bunden af tallerknen skal der ligge kammuslinger. Jeg har købt en pose
frosne. Er der ok bare at marinere dem i citron? Eller skal de steges/koges
eller noget andet?

VH
Carina

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-10-06 13:08

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> on lørdag 21. oktober 2006 at 17:09
+0100 wrote:

>Jeg skal lave en grøntsagssuppe, hvor jeg først koger grøntsagerne ind
>med
>hvidvin og derefter skal fløden i. Hvordan sikrer jeg mig at den ikke
>skiller?
Lav varme og gang i piskeriset

>I bunden af tallerknen skal der ligge kammuslinger. Jeg har købt en pose
>frosne. Er der ok bare at marinere dem i citron? Eller skal de
>steges/koges
>eller noget andet?

Lad dem lige få varmen gennem et ophold i lidt af suppen
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311