Chili Con Carne
Fra : pallester@gmail.com

Dato : 19-10-06 09:38

Hej NG

http://www.generalmills.com/corporate/brands/product_image.aspx?catID...

For mange år siden (ca. 10) kunne dette produkt købes her i landet,
og jeg var en glad mand :P
Er der mon nogen her der ved om det findes i en specialforretning eller
lign ?
Jeg ved det føres i Sverige, og sidst jeg var i Malmø fandt jeg også
Old El Paso i Hemköp, men de havde dog ikke Chili.
Og nej - jeg ønsker ikke at prøve flere efterligninger - bwadr.

Plz help

Fra : Misty

Dato : 19-10-06 14:30

Hehehe... Det var da sjovt som man kan låse sig fast på en bestemt
smag og så er det kun den der er den rigtige - og alt andet er
føjiiiiyyyyiiiiuuuu...! *ggg*

-Jeg har det på samme måde, blot er den rigtige smag for mig Santa
Maria's (...Damn smart navne-valg! *ss*) da det er den der kommer
tættest på mine første taco-oplevelser som barn, på besøg i USA...
-Og alle andre incl Old El Paso er helt forkerte!

Selv om du skriver "for mange år siden (ca. 10)" så er jeg overbevist
om, at jeg ud af øjnkrogen kan se Old El Paso-mærket i div.
supermarkeder, når jeg shopper Santa Maria's mexi-stuff... (Div.
supermarkeder = Føtex/Bilka m.fl.) Hæng mig ikke op på det... men
jeg skal nok lige kigge en ekstra gang når jeg er dernede igen, og
vende retur m. svar...

:) Misty-mexi-madøre

PS. Linket linker ikke til en side jeg kan se, men omstilles til en
"hovedside"

Fra : Steen Andersen

Dato : 19-10-06 21:19

Har du prøvet her ?
http://www.americana.dk/
Den ligger inde ved kultorvet.
mvh Steen

Fra : PJ

Dato : 19-10-06 22:19

> PS. Linket linker ikke til en side jeg kan se, men omstilles til en
> "hovedside"

Sorry :) Prøv dette
http://www.generalmills.com/corporate/brands/product_image.aspx?catID=72&itemID=3558

Og ja, alt andet smager ikke godt når man har afstemt sine smagsløg.

Fra : ASKF

Dato : 20-10-06 16:37

pallester@gmail.com ytrede sig i
<1161247096.449219.252550@m73g2000cwd.googlegroups.com> med dette:

> [...]
>Old El Paso i Hemköp, men de havde dog ikke Chili.
>Og nej - jeg ønsker ikke at prøve flere efterligninger - bwadr.

Det ser ikke ud til at de har chilli i Sverige hvis man kikker på deres
svenske hjemmeside: <http://www.oldelpaso.se/oepse/index.html>
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus