Røgfri julefrokost
Fra : KC Christiansen

Dato : 10-10-06 16:32

Hejsa!

Er der nogen der kender et sted hvor der afholdes røgfri julefrokost
(deltager med lungesygdom) i området fra Korsør til Roskilde?

mvh

KC

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 14-10-06 22:55

> Er der nogen der kender et sted hvor der afholdes røgfri julefrokost
> (deltager med lungesygdom) i området fra Korsør til Roskilde?

Skulle som ryger lige til at hidse mig op over hysteriet... indtil jeg så
den lungesyge deltager.

Jeg må sige at det er et storsindet offer, at alle andre deltagere
accepterer at ryge udenfor til noget så helligt som sild + snaps.

/Jasper

Fra : Brian

Dato : 15-10-06 14:22

> Skulle som ryger lige til at hidse mig op over hysteriet... indtil jeg så
> den lungesyge deltager.

Jeg har intet problem med mine lunger, men jeg ville da også elske en røgfri
julefrokost..
Det er da synd at al den gode mad bliver spoleret af en flok rygere som har
så lidt respekt for andre nemmesker at de ikke engang gider gå udenfor og
ryge.
Man sidder jo (normalt) heller ikke og prutter og bøvser ved bordet..

/Brian

Fra : Harry Lund

Dato : 16-10-06 15:31

Jeg accepterer totalt at man ikke ryger ved middagsbordet eller lignende.
MEN at sammenligne bøvser og prutter med en god pibe tobak er dog noget af
det simpleste jeg nogensinde har hørt.
Lad dog være med at USALIG-GØRE alle dem der har en anden livsstil end dig
selv.
Venlig hilsen
Harry

Fra : Max

Dato : 16-10-06 15:43

Hej Harry

> lignende. MEN at sammenligne bøvser og prutter med en god pibe tobak
> er dog noget af det simpleste jeg nogensinde har hørt.

Nej det kan man ikke sammenligne, dem der prutter og bøvser er
jo ikke igang med at slå deres medmennesker ihjel.

Mvh Max

Fra : Lars Kristensen

Dato : 17-10-06 03:07

Max wrote:
> Hej Harry

> Nej det kan man ikke sammenligne, dem der prutter og bøvser er
> jo ikke igang med at slå deres medmennesker ihjel.

Ind i mellem kan man nu godt blive i tvivl

- Lars