hvad høster man i slut september og begynd~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-09-06 08:47

Hvilke afgrøder høstes netop nu? Både sådan i hjemmekøkkenhaven og på de
store marker rundt omkring i det gode landbrugsland?

ras

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 10:21

rasmus carlsen wrote:
> Hvilke afgrøder høstes netop nu? Både sådan i hjemmekøkkenhaven og på de
> store marker rundt omkring i det gode landbrugsland?

Sandsynligvis fodermajs.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Gitte og Claus

Dato : 29-09-06 18:23

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message

rasmus carlsen wrote:
> Hvilke afgrøder høstes netop nu? Både sådan i hjemmekøkkenhaven og på de
> store marker rundt omkring i det gode landbrugsland?

> [...]

sukkerroer

Fra : Gitte og Claus

Dato : 29-09-06 18:23

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 30-09-06 09:40

rasmus carlsen skrev i en meddelelse ...
> Hvilke afgrøder høstes netop nu? Både sådan i hjemmekøkkenhaven og på de
> store marker rundt omkring i det gode landbrugsland?

Jeg har lige plukket en blomme.

-- HEJ
....| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 12:50

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@stofanet.dk> wrote in message

> Jeg har lige plukket en blomme.

OG JEG ET ÆBLE FRA NABOENS TRÆ, men rod og korn afgrøder smager lige
godt når nyhøstet og når månedgamle, så hvad betydning har det?

Fra : Aase Worm

Dato : 01-10-06 16:05

I køkkenhaver:
rødbeder, men de kan sagtens blive i jorden længe endnu
porrer, kan også blive i jorden
gulerødder
de sidste bønner
salat, spinat og radiser, hvis man huskede at så det på "rette" tidspunkt
kartofler, hvis der er flere
tomater
squash
og sikkert meget andet