Sukkeret klumper i fedtet
Fra : BT

Dato : 26-09-06 19:26

Jeg ville i gang med at lave brunkål.

I opskriften står der, at sukkeret skal smeltes hvorefter fedtstoffet
blandes i..
Men sukkeret og fedtet har det åbenbart ikke for godt med hinanden. Sukkeret
forbliver i en klump.
Det er lige som om at fedtet og sukkeret ikke vil blandes..

Er der nogen hvad grunden til det sker...

/Brian

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-09-06 20:01

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen hvad grunden til det sker...

Temperaturen er for lav.
Bare fortsæt og skru evt. lidt op for blusset, så løser det sig.

Hilsen Inger

Fra : BT

Dato : 29-09-06 18:00

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Temperaturen er for lav.
> Bare fortsæt og skru evt. lidt op for blusset, så løser det sig.
>
> Hilsen Inger
Komfuret stod på sit det højeste, og efter 10 minutter, havde det ikke
ændret sig

/Brian

Fra : lene

Dato : 26-09-06 21:55

Jeg steger først kålen let, og så hælder jeg bare sukkeret oveni, det skal
nok smelte, og så brænder det ikke så let på.

Fra : BT

Dato : 29-09-06 17:59

"lene" <lene.ki@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg steger først kålen let, og så hælder jeg bare sukkeret oveni, det skal
> nok smelte, og så brænder det ikke så let på.

Det vil jeg så prøve...
Takker for dit tip..

/Brian