Kød med i toget
Fra : Ditte H

Dato : 18-09-06 20:13

Hej

Jeg bor på Møn og har er på famliebesøg i Randers, så en tur i Bazar
Vest var uungåeligt.
Jeg har købt nogle T-bone og kalvefilet, dem vil jeg jo meget gerne
have med hjem. Desværre er rejsetiden lang, da der også lige er en
bisættelse imellem.
Kødet skal opbevares i frostpose fra kl. 11.30 til 21.00, der vil være
et par fryseelementer i posen.
Er det total uforsvarligt?
Det er froset når der kommer i posen, og ryger direkte i fryseren, når
jeg kommer frem.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Kenned

Dato : 18-09-06 20:36

"Ditte H" <ditte@tamuin---.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det total uforsvarligt?
> Det er froset når der kommer i posen, og ryger direkte i fryseren, når jeg

Det tror jeg ikke der er nogen problemer ved...

Kenned

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-09-06 22:34

Ditte H <ditte@tamuin---.dk> on mandag 18. september 2006 at 21:13 +0100
wrote:
> [...]
>et par fryseelementer i posen.
>Er det total uforsvarligt?
>Det er froset når der kommer i posen, og ryger direkte i fryseren, når

Ingen problemer i det - hvis du vil føle dig hel sikkker, så pakker du kød
og køleelemneter ind i en avispakke - så vil jeg tro, at du kan holde
kødet forsset et døgnstid

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : nana sørensen

Dato : 19-09-06 16:24

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
> mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel

Sagtens. Ingen problemer. Jeg havde 17 kg dybfrossen fisk med hjem fra
færøerne engang, indpakket i avispapir. Ikke EN lille fisk var
tilnærmelsesvis optøet da jeg nåede danmark. I øvrigt vil kødet jo også hvis
det evt. skulle tø op "være tøet op i køleskab" og er der så ikke noget med
at man godt kan fryse det igen?

Fra : Ditte H

Dato : 19-09-06 21:08

Ditte H har bragt dette til os:
> [...]
> Er det total uforsvarligt?
> Det er froset når der kommer i posen, og ryger direkte i fryseren, når jeg

Tak for svarene

Kødet er kommet med hjem i fin behold, dog ikke total frosset, men
absolut ikke tøet.
Det er røget i fryseren (på nær en pakke med to t-bones, som naboerne
skal nyde imorgen aften), og jeg glæder mig til at nyde det gode kød.
Kunne Bazar Vest ikke få en afdeling på Møn?

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 19-09-06 21:21

Ditte H skrev:

<klip>

> Kunne Bazar Vest ikke få en afdeling på Møn?

De ku da kalde det Bazar Øst så

Venlig hilsen Dikte