Mad og mig
Fra : Meduzoss

Dato : 15-09-06 18:07

I dag så jeg en bladlus på min cheeseburger.Og snart flere.Lidt senere så
jeg en bladlus slæbe rundt på noget,jeg ikke kunne identificere på min
cheeseburger.
Jeg er nødt til at købe/lave noget mad jeg kan lide for de penge jeg har.
Det jeg kan konstatere er at jeg ikke kan lide
frikadeller,leverpostej,medister,farsbrød,bøf med
løg,persille-sovs,spinat,det meste fisk,flæske-steg,brun
sovs,spegepølse,rullepølse,æg,restemad.For at nævne nogle eksempler fra det
danske køkken.
Jeg er ekstremt kræsen.Og det er ikke sjovt.Ikke et valg eller
snobberi,hvilket det ofte bliver tolket som.
Jeg er vild med krydret mad.Pizza,italiensk mad,men kan ikke lave det.
Jeg er blevet interesseret i det der hedder Cajun og Wok,som en option.Jeg
har aldrig smagt det.Men jeg har ikke kunnet finde opskrifter.Selv om jeg
har søgt både på nettet og mit lokale bibliotek.
Nogen der kan henvise til litteratur med opskrifter eller web-sites,så
bliver jeg meget glad.
Og jeg vil MÆGTIG gerne høre tips og ideer til krydret,stærk sund og nem
mad,hvis nogen skulle sidde med det.
Tak.
Bedste hilsener

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 15-09-06 18:25

Meduzoss skrev:

> I dag så jeg en bladlus på min cheeseburger.Og snart flere.Lidt senere så
> jeg en bladlus slæbe rundt på noget,jeg ikke kunne identificere på min
> cheeseburger.

Nå for søren da

> Jeg er nødt til at købe/lave noget mad jeg kan lide for de penge jeg har.

Sådan har de fleste det

> [...]
> har aldrig smagt det.Men jeg har ikke kunnet finde opskrifter.Selv om jeg
> har søgt både på nettet og mit lokale bibliotek.

Prøv lige at skrive "wok opskrifter" eller "cajun opskrifter" i
google.dk 's søgefeldt. Så er jeg sikker på at du kan finde
inspiration.

Skål
Kasper Malmberg

Fra : Meduzoss

Dato : 15-09-06 22:27

"Kasper Malmberg" <malmberg@gmail.com> skrev i en meddelelse

Prøv lige at skrive "wok opskrifter" eller "cajun opskrifter" i
google.dk 's søgefeldt. Så er jeg sikker på at du kan finde
inspiration.

Tak!Jeg fandt intet med mine søgeord.Og det var på MSN.

> I dag så jeg en bladlus på min cheeseburger.Og snart flere.Lidt senere så
> jeg en bladlus slæbe rundt på noget,jeg ikke kunne identificere på min
> cheeseburger.

Nå for søren da

Tjek!.....ligeglad.

> Jeg er nødt til at købe/lave noget mad jeg kan lide for de penge jeg har.

Sådan har de fleste det

Jep!Nede på jorden igen.
Internet.....

Meduzoss

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-06 10:30

"Meduzoss" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> inspiration.
>
> Tak!Jeg fandt intet med mine søgeord.Og det var på MSN.

http://www.gocajun.dk/gocajun/_caj_htm/opskrift/opskriftindeks.htm

mvh Ebbe

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 17-09-06 21:08

Ellers er www.arla.dk genial. Der kan du søge på "cajun" eller "wok", men
også på opskrifter, der indeholder nogle af de fødevarer, du godt kan lide.

God fornøjelse!

- Nina