Er denne NG død ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 24-06-01 23:29

Jeg synes virkelig denne NG er fuldstændigt død !
Tidligere blev der nok postet omkring 50 indlæg om dagen, nu bliver der
postet noget der ligner 10 !

Tilgængæld er der mega mange der er begyndt at skrive i RpR's forum ! Det er
også fint, men jeg synes stadig at vi skal holde liv i dk.fritid.knallert !

Mads

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-06-01 16:18

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes virkelig denne NG er fuldstændigt død !
> Tidligere blev der nok postet omkring 50 indlæg om dagen, nu bliver der
> postet noget der ligner 10 !

Det er sommer... personligt vil jeg hellere og og kører på min mopede, end
sidde foran puteren!!

> Tilgængæld er der mega mange der er begyndt at skrive i RpR's forum ! Det
er
> også fint, men jeg synes stadig at vi skal holde liv i dk.fritid.knallert
!

Tror måske at det hænger lidt sammen med at det er en newsgroup og det ikke
er alle der har (uden at svine nogen til!!!! ) forstand/ved hvordan en
newsreader skal sættes op... personligt har jeg sat mange newsreadere op,
men det er de færeste af dem der bruger det... de synes det er for
besværligt!

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 09-07-01 02:30

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message news:wRtZ6.256$S42.33208@news.get2net.dk...
> [...]
> også fint, men jeg synes stadig at vi skal holde liv i dk.fritid.knallert !

MopedGallery.coms forum har også den fordel at når en idiot sviner folk til får han bare støvlen af en administrator, i stedet for
at starte en 50-indlæg lang tråd med ligegyldig diskussion...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 09-07-01 17:05

"[UC]Rapperand =)" <wollah.dont.sp@m.me> skrev i en meddelelse

> MopedGallery.coms forum har også den fordel at når en idiot sviner folk
til får han bare støvlen af en administrator, i stedet for
> at starte en 50-indlæg lang tråd med ligegyldig diskussion...

Desværre har forummet osse den ulempe at det er umenneskeligt langsomt, når
man sidder med alm analog forbindelse... derfor bruger jeg ikke forummet så
meget - det går simpelhent for langsomt!
glæder mig til adsl kommer til bøhlandet... september =)

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen