Lion Sabatier Fuso
Fra : Henrik Vest

Dato : 24-06-01 22:35

Hej
Jeg prøver at lede efter nogle Europæiske hjemmesider, hvor man kan bestille
Lion Sabatier's Fuso kniv serie - er det nogle bud ..??

Mvh
Henrik V

PS lidt OT, men kan man via Google.com lave søgninger i nyhedsgrupper - hvis
ja hvordan ??

Fra : Peter Makholm

Dato : 24-06-01 22:43

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comxx> writes:

> Hej
> Jeg prøver at lede efter nogle Europæiske hjemmesider, hvor man kan bestille
> Lion Sabatier's Fuso kniv serie - er det nogle bud ..??

http://www.inspiration.dk/ er det tredje resultat når man søger efter
"Leon Sabatier Fuso" på google.com.

Ja, via http://grouos.google.com/

--
"Alle telnet-dæmoner bør aflives"

Fra : Ralph

Dato : 24-06-01 22:55

> Ja, via http://grouos.google.com/

Ikke for at være net-police, men du har lavet en lille stavefejl, den rigtige
adresse er: groups.google.com

--
venligst
Ralph

Fra : Henrik Vest

Dato : 25-06-01 23:23

> http://www.inspiration.dk/ er det tredje resultat når man søger efter
> "Leon Sabatier Fuso" på google.com.

Tak .. men nu var jeg på jagt efter nogle udenlandske sider for at spare en
smule (læs: mere end nogle få hundrede kroner)

> Ja, via http://grouos.google.com/

Tak ... trods stavefejl

mvh Henrik Vest