Skimmel i ilejlighed - Kender nogen til Hy~
Fra : dkgryf

Dato : 20-11-06 19:12

Hej
Vi har skimmel i lejligheden samt en luftfugtighed på 80 - 90%.
Vi er blevet anbefalet at få installeret Hydropol som skulle kunne fjerne
begge dele, men kan ikke rigtig finde noget om produktet på dansk.
Er der nogen som har erfaring med dette produkt så vil vi være meget glade
for at høre om det - både positive og negative.
Med venlig hen
Mogens Jensen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-11-06 08:39

Der må være en læk et sted, mon ikke det var bedre at finde den og få
den stoppet? Eller I lufter måske for lidt ud.
Mvh

Fra : news.versatel.net

Dato : 21-11-06 08:53

Der har været gravet op hele vejen rundt og soklen blev behandlet - jeg ved
ikke med hvad, men problemet med skimmel er der stadig. Udluftningen sker
konstant.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-11-06 15:32

"news.versatel.net" <pl_uto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Der har været gravet op hele vejen rundt og soklen blev behandlet - jeg
> ved ikke med hvad, men problemet med skimmel er der stadig. Udluftningen
> sker konstant.

Skimmel= fugt, det er h.... usundt at bo i, man bliver kronisk syg, astma,
bronkitis etc.. :(. Derfor må kældre ikke bruges til beboelse, fugten vi
afgiver kondensere på de kolde vægge. Isoler, og sæt en affugter til at køre
permanent, hvis den ikke kan holde det nede, er lokalerne,
ejendommen,.ubeboelig.