el spørgsmål
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 31-10-06 18:46

Har pillet profilbrædde loft ned og smider nu gips op

Der sidder tre stik til lys (den type man drejer i med to små ben). De var
skruet fast i træet, men nu er der gibs, og der skal vel bruges en "dims de
kan skrues fast i. Findes det (hvad hvor) eller skal jeg til at lave en
lille træklods jeg skal ha i niveau med loftet, eller?

Fra : Martin Bak

Dato : 31-10-06 19:23

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "dims de kan skrues fast i. Findes det (hvad hvor) eller skal jeg til at
> lave en lille træklods jeg skal ha i niveau med loftet, eller?

Du skal have en loftsdåse og dermed sandsynligvis også nye stik. Tidligere
brugte man "forfradåser" også i loft, men de er såvidt jeg ved blevet
forbudt til dette brug. Du skal have de "orange" loftsdåser.

Martin

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 31-10-06 19:44

> Du skal have en loftsdåse og dermed sandsynligvis også nye stik. Tidligere
> brugte man "forfradåser" også i loft, men de er såvidt jeg ved blevet
> forbudt til dette brug. Du skal have de "orange" loftsdåser.

hmm, der sidder en dåse "løst" længere oppe, og deri findes (ca) 2 mill
ledninger. DET skal jeg ikke ha skilt ad :) Nå, men så hedder det nok
elmand .-/