100w 118mm Halogenrør
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-10-06 06:58

Hejsa

Findes der 100w halogenrør i 118mm længde? Hvis, ja, hvor finder jeg dem så?

Fra : Old Meower

Dato : 31-10-06 08:15

Karsten Feddersen skrev:
> Hejsa
>
> Findes der 100w halogenrør i 118mm længde? Hvis, ja, hvor finder jeg dem
> så?

Hej.

Fx:

http://www.skiftselv.dk/main.asp?side=Halogenr%F8r%20100W%20118%20mm&id=1209

Men der er mange muligheder:

http://www.google.com/search?q=halogenr%C3%B8r+100w

/Joakim

Fra : CC

Dato : 01-11-06 21:41

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Findes der 100w halogenrør i 118mm længde? Hvis, ja, hvor finder jeg dem
> så?
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Harald Nyborg - 2 -3 stk for 40 kr.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-11-06 12:04

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Findes der 100w halogenrør i 118mm længde? Hvis, ja, hvor finder jeg dem
> så?

Tak for hjælpen. Det var rart med en 100w i stedet for 150w over
spisebordet