Firkantet rustfri stål køkkenvask?
Fra : Mikkel

Dato : 23-10-06 16:30

Jeg er ude efter en helt firkantet køkkenvask i rustfri stål, men de
billigste jeg kan finde rundt omkring er fra 3800 kr. og opefter. Det er
simpelthen meget mere end jeg vil bruge på det, jeg havde nu regnet med max.
1000-1500 kr. Det er typer som disse jeg er ude efter, helst med hul til
vandhanemontering (som på billede 3+4) så den ikke skal sidde i
træbordpladen:

1:
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=11491&variant=11491
2: http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=26922
3: http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=26923
4: http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=26550

Nogen som har set billige alternativer? Evt. i hvid porcelæn, men stadig
helt firkantet?

Og jeg har ikke interesse i alm. kedelig vaske som disse:
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=12360
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=361

Fra : LarsJ

Dato : 23-10-06 17:57

Mikkel skrev:
> [...]
> 4: http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=26550
>
> Nogen som har set billige alternativer? Evt. i hvid porcelæn, men stadig

569 kr. fra Ikea - dog uden hanehul:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=14&productId=34230&langId=-12&categoryId=15722&chosenPartNumber=80034609

Fra : Mikkel

Dato : 23-10-06 19:31

> 569 kr. fra Ikea - dog uden hanehul:
>
> http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=14&productId=34230&langId=-12&categoryId=15722&chosenPartNumber=80034609

Lige netop denne havde jeg egentlig også udset mig, men jeg syntes bare ikke
det er så smart at montere vandhanen direkte i min nye bøg bordplade...

Fra : Holst

Dato : 23-10-06 19:39

Mikkel wrote:

> Lige netop denne havde jeg egentlig også udset mig, men jeg syntes bare ikke
> det er så smart at montere vandhanen direkte i min nye bøg bordplade...

Sådant er jo smag og behag. Personligt synes jeg, det er pænest, idet
vaskens omfang derved bliver mindre.

Fra : Mikkel

Dato : 23-10-06 19:51

> Sådant er jo smag og behag. Personligt synes jeg, det er pænest, idet
> vaskens omfang derved bliver mindre.

Jo men ikke så smart. Der samles hurtigt vand omkring med mindre man
konstant tørrer af... Og så bliver der hurtigt grimt omkring vandhanen på
bordet!

Fra : Max

Dato : 23-10-06 20:02

Hej Mikkel

> Jo men ikke så smart. Der samles hurtigt vand omkring med mindre man
> konstant tørrer af... Og så bliver der hurtigt grimt omkring
> vandhanen på bordet!

Jeg kan fint følge dig, men mener du virkelig at du vil have
en porcelænsvask i et køkken, jeg gyser ved tanken om
en gryde dernede og så sand fra kartoflerne.

Hvorfor ikke vælge en ganske almindelig vask til en plovmand
og så spar sammen til ønskevasken i rustfri stål, den skal jo
trods alt kun købes en gang.

Mvh Max

Fra : Mikkel

Dato : 23-10-06 20:02

> [...]
>
> Hvorfor ikke vælge en ganske almindelig vask til en plovmand
> og så spar sammen til ønskevasken i rustfri stål, den skal jo

Jeg kender flere som har Ikea vasken i både køkken og bryggers og de ser
skam ud som nye efter flere års daglig brug!

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-10-06 20:00

On Mon, 23 Oct 2006 17:29:51 +0200
"Mikkel" <ingen@ingen.dk> wrote:

> Jeg er ude efter en helt firkantet køkkenvask i rustfri stål, men de
[snip]

Bare lige et råd herfra. De firkantede vaske ser skide flotte, men de
er nærmest umulige at holde rene i hjørnerne.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Mikkel

Dato : 23-10-06 20:06

"Mikkel" <ingen@ingen.dk> wrote:

> [...]

Bare lige et råd herfra. De firkantede vaske ser skide flotte, men de
er nærmest umulige at holde rene i hjørnerne.

Hmm... Er det ikke bare at bruge en opvaskebørste?

Der var vist også en model med lettere rundninger i hjørnerne på en af de
modeller jeg linkede til...