Granitsand
Fra : Jørgen

Dato : 13-09-06 16:27

Hej gruppe

Har i en tv udsendelse ,om haver, set at de brugte noget
der hed granitsand eller granitgrus.Er der nogen der har erfaring med det
,vil jeg gerne høre jeres mening om det.Evt hvor det kan købes.

Mvh Jørgen

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 13-09-06 17:56

Kan det ikke tænkes, at der menes stenmel?
Mvh Mads

Fra : Max

Dato : 14-09-06 07:10

Hej Jørgen

> der hed granitsand eller granitgrus.Er der nogen der har erfaring med
> det ,vil jeg gerne høre jeres mening om det.Evt hvor det kan købes.

Horsens kommune bruger en masse af det til deres fliser
og brolægninger, og det ser faktisk godt ud. Jeg hørte
en fortælle at brolægningen næsten var umulig at brække
hul i i forhold til hvis der var brugt sand/grus. Prøv at
ringe til teknisk forvaltning i Horsens og spørg om hvor
de får deres fra.

Mvh Max

Fra : 2

Dato : 14-09-06 14:21

On Wed, 13 Sep 2006 17:27:29 +0200, "Jørgen" <otto42@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>der hed granitsand eller granitgrus.Er der nogen der har erfaring med det
>,vil jeg gerne høre jeres mening om det.Evt hvor det kan købes.

Se bag på Byggegram byggemarked reklame der er stenmel 0-2 mm

Torben