Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test af miligt defekt CF-kort
Fra : Lars Hjortø

Dato : 02-11-06 20:55

Hej igen...

Nu fik jeg reddet de fleste af mine billeder, men tænker på om der er noget
galt med kortet eller det bare har været et enkelt sort uheld.
Det er et Dane-elec Xs-kort, så er der det mindste i vejen med det skal det
bare byttes. Gider for øvrigt heller ikke gemme på et defekt kort
Men hvordan tester man sådan et kort? Der må findes programmer der kan køre
en intensiv test på det.
--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 03-11-06 08:08

Hej Lars,

> Nu fik jeg reddet de fleste af mine billeder, men tænker på om der er noget
> galt med kortet eller det bare har været et enkelt sort uheld.

Jeg har haft et lignende problem med et Kingston 2GB kort i et Canon S3
IS. Det kom efter ca. 1 måneds brug og efter en formattering har jeg
ikke set det igen (7-9-13). Det er nu 6+ måneder siden.

--
Lars Brink
Colombia, Sydamerika fansite! => http://www.colombia.dk

Fra : HCS [4000]

Dato : 03-11-06 08:42

Jeg tror bare du skal formatere det igen.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-11-06 11:00

Hej

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror bare du skal formatere det igen.
>
> --
> Hilsen Hans
> homepage: www.fotofritid.dk
> *Coppermine Photo Gallery*
>
> www.pbase.com/hcstune
>

> ------------------------------------------------------------------------------------------------------
> "Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg prøver at formatere det, må så bare være ekstra opmærksom på om det gør
"underlige" ting..

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-11-06 12:33

Lars Hjortø skrev:

> Jeg prøver at formatere det, må så bare være ekstra opmærksom på om det gør
> "underlige" ting..

Kan man ikke få W til at lave en disk check som på en HDD

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, oct. 2006

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-11-06 19:36

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:454b28c1$0>
Kan man ikke få W til at lave en disk check som på en HDD

Jo, det kan man godt.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.