Øh, er Luksus gået i opløsning?!
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 24-06-01 12:21

the low ranger is richard nees
richard nees used to be in luksus
luksus is no more

står der på http://www.sectionurbaine.com/

Er der nogen der ved mere om dette? Jeg er helt paf - troede album #2 var på
trapperne..:(

Mads

Fra : SgtPepper

Dato : 24-06-01 12:38

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@REMOVEUPPERCASEpolisen.nu> skrev i en
meddelelse news:3b35cd65$0$31242$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
>
> står der på http://www.sectionurbaine.com/
>
> Er der nogen der ved mere om dette? Jeg er helt paf - troede album #2 var

De (Luksus) sagde i hvert fald, at de gik i opløsning i Det Elektriske
Barometer på P3 for 2 uger siden.

Hej,
Toke

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 25-06-01 20:23

On Sun, 24 Jun 2001 13:37:39 +0200, "SgtPepper" <toke@post8.tele.dk> wrote:

>De (Luksus) sagde i hvert fald, at de gik i opløsning i Det Elektriske
>Barometer på P3 for 2 uger siden.

Sagde de noget om hvor man kan købe det de nåede at udgive?

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-06-01 21:06

"Jesper Lauridsen" <rorschak@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Sagde de noget om hvor man kan købe det de nåede at udgive?

Der er svjv ikke blevet udgivet noget fra den nye. Barometret havde vist
bare fået udleveret et par demoer.

/Nikolaj

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 28-06-01 22:11

On Mon, 25 Jun 2001 22:06:16 +0200, "nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote:

>"Jesper Lauridsen" <rorschak@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>Der er svjv ikke blevet udgivet noget fra den nye. Barometret havde vist
>bare fået udleveret et par demoer.

Efter hvad jeg har hørt, så har de stort set ikke lavet noget
til den nye (sikkert ikke urelateret til opløsningen). Det jeg
er interesseret i er det de tidligere har fået udgivet.

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 29-06-01 00:46

Hm?

Jeg har bare hørt fra folk der var til deres koncerter for et par mdr.
siden, at de havde spillet en masse nye numre, der havde været ret gode.

Mads.

Fra : nikolaj borg

Dato : 29-06-01 10:52

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@REMOVEUPPERCASEpolisen.nu> wrote in message
> Jeg har bare hørt fra folk der var til deres koncerter for et par mdr.
> siden, at de havde spillet en masse nye numre, der havde været ret gode.

Ja, de var vist i gang med at lave nyt materiale til en evt. plade, og
koncerterne var en del af processen, men de nåede kun at færdiggøre et
enkelt eller to numre, som Barometret så fik som demoer.

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-06-01 13:32

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@REMOVEUPPERCASEpolisen.nu> wrote in message

> Er der nogen der ved mere om dette? Jeg er helt paf - troede album #2 var

> trapperne..:(

De har været i Barometret en del i de sidste par uger, og både sangerinden
(kan ikke huske navnet) og Simpson har fortalt om bruddet. Det lyder til, at
de skildes pga. musikalske uoverensstemmelser. Det lød på Simpson, som om
han muligvis laver noget sammen med de andre drenge i bandet, så det lyder
jo, som om det er sangerinden, der har været uenig med resten. Men det er jo
altid svært at sige noget konkret om den slags.

Der er jo også den mulighed, at de er blevet frustrerede over deres
pladeselskabssituation, men det skal jeg ikke kunne sige.

/Nikolaj

Fra : peet_dk

Dato : 24-06-01 19:16

> Er der nogen der ved mere om dette? Jeg er helt paf - troede album #2 var

> trapperne..:(
det var der mange der troede indtil "en" af medlemmerne sagde at de, ikke
var gået i gang med at indspille noget inu.. Så nej..

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com