Gammel TV2 plade med andet navn !
Fra : Stroyer

Dato : 24-06-01 09:33

Jeg søger en plade ved navn The Beautifullls, som skulle være en af TV 2
første plader. På samme tidspunkt hed de dog TV 2 men lavede også denne
plade. Den udkom ca. samme år som Beat ...
Nogen der kan hjælpe her ??
Stroyer

PS. Hvis nogen skulle ligge inde med 12 ", eller 7 " singler har det også
interesse .

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-06-01 14:25

On Sun, 24 Jun 2001 10:32:35 +0200, "Stroyer" <stine@stroyer.dk>
wrote:

> [...]
> Stroyer
>
>PS. Hvis nogen skulle ligge inde med 12 ", eller 7 " singler har det også

Både og
Jeg har den på lp, men pc'en er ikke sluttet til anlægget.
Men kan da prøve at få den på md og derefter på pc?
Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Stroyer

Dato : 13-07-01 20:45

ham der skrev til mig på mail må meget gerne mælde sig igen da min mail er
gået kold og jeg har midstet din mail Stine

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 21:05

On Fri, 13 Jul 2001 21:44:54 +0200, "Stroyer" <stroyer@stroyer.dk>
wrote:

>ham der skrev til mig på mail må meget gerne mælde sig igen da min mail er
>gået kold og jeg har midstet din mail Stine

Øhh var det mig?
Handlede det om The beautifuls?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Stroyer

Dato : 16-07-01 07:40

Hej Morten
Måske kan det godt være dig hvis det var dig der skrev til mig på min
private mail. men nogle singler.
Stine

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-07-01 15:19

On Mon, 16 Jul 2001 08:40:09 +0200, "Stroyer" <stroyer@stroyer.dk>
wrote:

>Hej Morten
>Måske kan det godt være dig hvis det var dig der skrev til mig på min
>private mail. men nogle singler.
Nope jeg har ingen singler, kun en lp med The beautifuls.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk