Batteri PowerBook
Fra : Marcus

Dato : 28-10-06 20:47

Dags att ge min gamla TiBook ett tredje liv; var hitta batteri till ok
pris?

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://www.abc.se/~m10901/

Fra : -= H.=-

Dato : 28-10-06 22:35

Marcus wrote in article <1hnxtkt.1owxfpy1a3aak3N%pictorNOSPAM@abc.se>...
> Dags att ge min gamla TiBook ett tredje liv; var hitta batteri till ok
> pris?

Prova auktionssajten Tradera. Ibland ligger det mängder av batterier ute
där, även om jag inte vet hur det är just med din maskin.

--
Håkan

Fra : Marcus

Dato : 28-10-06 22:53

> Prova auktionssajten Tradera. Ibland ligger det mängder av batterier ute
> där, även om jag inte vet hur det är just med din maskin.

Just batterier känns som man helst inte ska handla begagnat... :/

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://mac.abc.se/~pictor/

Fra : -= H.=-

Dato : 29-10-06 10:24

Marcus wrote in article <1hnxzmo.r45q28huymj6N%pictorNOSPAM@abc.se>...

> Just batterier känns som man helst inte ska handla begagnat... :/

Det är alltid oanvända batterier.

--
Håkan

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-10-06 23:11

On 2006-10-28 21:47:05 +0200, pictorNOSPAM@abc.se (Marcus) said:

> Dags att ge min gamla TiBook ett tredje liv; var hitta batteri till ok
> pris?

Kan det snart betale sig?
Jeg er bange for, at der ikke er den store forskel på priser. Apple
fører ikke længere batteriet på Apple Store.

Batterier.dk tager kr. 1.139,- for et 4.000 mAh.
Batteribyen.dk tager kr. 1.109,- for et 4.000 mAh.

Jeg har selv rigtig god erfaring med et batteri fra Newer Technology.
Det kan man finde på macsales.com.
Et på 65 Watt-timer koster $ 130
Et på 71 Watt-timer koster $ 140
Et på 74 Watt-timer koster $ 150

Der er i hvert fald en svensk forhandler, men så er vi oppe på SKr. 1.520,-
<http://www.macpatric.com/product?from=10>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Dag Øien

Dato : 28-10-06 23:15

Marcus wrote:
> Dags att ge min gamla TiBook ett tredje liv; var hitta batteri till ok
> pris?

Sjekk om batteriet ditt er et av de Sony-produserte batteriene som ble
tilbakekalt. I så fall får du et nytt helt gratis av Apple, med bud
på døren!

https://support.apple.com/ibook_powerbook/batteryexchange/

-dag

Fra : Marcus

Dato : 29-10-06 00:26

> Sjekk om batteriet ditt er et av de Sony-produserte batteriene som ble
> tilbakekalt. I så fall får du et nytt helt gratis av Apple, med bud
> [...]

Dessvärre inte...

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://www.abc.se/~m10901/

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-10-06 11:25

On 2006-10-29 00:14:49 +0200, "Dag Øien" <fredag@oien.net> said:

> Sjekk om batteriet ditt er et av de Sony-produserte batteriene som ble
> tilbakekalt. I så fall får du et nytt helt gratis av Apple, med bud
> [...]

Det er en TiBook vist alt for gammel til
--
Venlig hilsen
Henrik Münster