iTunes music store.
Fra : Henrik

Dato : 18-10-06 20:46

Hej NGer.

Når jeg går på iTunes med min iBook har jeg en facilitet der heder
"Just for me" Eller noget i den stil, hvor den forslår musik ud fra
hvad jeg har købt, og hvad jeg har tilkendegivet jeg kan lide, eller
allerede ejer, smart... Men når jeg går på iTunes Music store fra min
MacMini, så er den erstattet af en der hedder What's Hot??????

Hvorfor denne forskel??

Henrik
--
Armageddon was yesterday
Today we have a serious problem

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-06 21:09

On 2006-10-18 21:46:08 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
> allerede ejer, smart... Men når jeg går på iTunes Music store fra min
> MacMini, så er den erstattet af en der hedder What's Hot??????

Forskellig version af iTunes? Hos mig er "Just for me" forsvundet efter
opgradering til iTunes 7. Jeg mener også, det bare var en test. Måske
har man opgivet denne funktion. Der var ellers mange morsomme
sammentræf, når iTunes foreslog en titel på baggrund af en, man ejede.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 18-10-06 22:53

> [...]
> har man opgivet denne funktion. Der var ellers mange morsomme
> sammentræf, når iTunes foreslog en titel på baggrund af en, man ejede.

Er det ikke flyttet ned i ministore (cmd-shift-M)?

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-10-06 01:05

On 2006-10-18 23:53:22 +0200, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Er det ikke flyttet ned i ministore (cmd-shift-M)?

Jeg sad faktisk og tænkte på det, da jeg svarede, men Ministore er vel
mere simpelt. Det ser kun på den musiik, man spiller lige nu. Den anden
funktion vurderede alt det, man ejede. Men i virkeligheden er
resultatet jo det samme. Den første funktion var kun en prøve, kan jeg
huske, så det er måske den, der er blevet til Ministore. Måske skulle
jeg prøve at slå den til? I mellemtiden kunne det jo være interessant
at høre fra Henrik, om der er tale om to forskellige versioner af
iTunes.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik

Dato : 19-10-06 17:03

On 2006-10-19 02:04:52 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> [...]
> jeg prøve at slå den til? I mellemtiden kunne det jo være interessant
> at høre fra Henrik, om der er tale om to forskellige versioner af

Hej.

Det er den sidste nye udgave på begge maskiner 7.0.1 så resultatet
burde være det samme, men det er det ikke syntes faktisk at det var en
underholdene featur, faktisk er jeg et par gange blevet opmærksom på
nogle kunstnere jeg aldrig ville have tænkt over, vil prøve at slå Mini
storen til..

Fra : Henrik

Dato : 19-10-06 19:01

On 2006-10-19 18:02:56 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
> underholdene featur, faktisk er jeg et par gange blevet opmærksom på
> nogle kunstnere jeg aldrig ville have tænkt over, vil prøve at slå Mini

Men det gav ingen forskel