Samling i iTunes
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 13-10-06 18:42

I Infoboksen i iTunes kan man sætte flueben ved, at det enkelte nummer
er del af en samling.
Hvordan kan iTunes vide, hvilken samling nummeret hører til? Hvordan kan
man bestemme, hvad samlingen hedder?

Jeg synes, der er en del roderi i betegnelserne.
I "Oversigtsvalg" er der noget, der hedder "Gruppering" og "Kategori"
(som ikke findes i Info). I "Oversigtsvalg" er der ikke noget, der
hedder "Samling".
På iPoden er der noget, der hedder "Samling", men ikke grupper og
kategorier.

Hvordan hængder det egentlig sammen?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-10-06 11:38

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hedder "Samling".
> På iPoden er der noget, der hedder "Samling", men ikke grupper og

Jeg giver lige indlægget en mere dramatisk overskrift for at lokke
læsere til.

Jeg har 1152 melodier på min iPod og har stadig kun brugt 5 Gb af 55
mulige. Det er ret essentielt at kunne tilrettelægge placeringen af
melodierne, så at man let kan finde rundt. Der er jo ingen søgefunktion
på Pod'en.

Venlig hilsen

Ove Steen

Ove Steen