Redigering af video / vende videoclip 90 g~
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 03-10-06 20:49

Hej,

Jeg har et par video clip som jeg gerne vil vende 90 grader, da de er
optaget på "den forkerte led" - kan det lade sig gøre med noget gratis
tool til Mac og i så fald, hvilket?

/Thomas

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-10-06 20:52

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> Jeg har et par video clip som jeg gerne vil vende 90 grader, da de er
> optaget på "den forkerte led" - kan det lade sig gøre med noget gratis
> tool til Mac og i så fald, hvilket?

Quicktime kan. Skal muligvis være Pro-versionen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 21:37

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Quicktime kan. Skal muligvis være Pro-versionen.

Tak for hurtigt svar - hvad skal "funktionen" hedde i så fald.
Har ikke pro, men kan se de funktioner man kan trykke på hvis man har
den - men kan ikke finde noget, jeg vil mene skulle kunne gøre det?

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 21:53

Fandt den, "Windows" | "Show movie properties"...

Så skal jeg blot, have opgarderet til Pro, så er jeg klar igen...

Tak for hjælpen :)

/Thomas