Timbuktu Pro eller?
Fra : ct

Dato : 28-09-06 13:04

Skal have adgang til at styre en bunke Mac' er fra en PC - se hele
brugerfladen og logge ind og ud som forskellige brugere osv osv.

Er der alternativer til Timbuktu Pro der kan klare denne opgave bedre?

Claus

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-06 13:18

ct <claus@fjerndettekjerkegaard.dk> wrote:

> Skal have adgang til at styre en bunke Mac' er fra en PC - se hele
> brugerfladen og logge ind og ud som forskellige brugere osv osv.
>
> Er der alternativer til Timbuktu Pro der kan klare denne opgave bedre?

Hvis det blot er screen control du efterlyser så kan du bruge VLC

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Peter Kiil

Dato : 28-09-06 13:56

Thomas von Hassel - thomas_lists@elements.dk on 28/09/06 14:17 wrote:

> Hvis det blot er screen control du efterlyser så kan du bruge VLC
>
> /thomas

Eller VNC
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-06 14:08

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Eller VNC

.... DOH!

Det var det jeg mente .. det er da klart for enhver ;)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-09-06 17:02

> [...]
> brugerfladen og logge ind og ud som forskellige brugere osv osv.

> Er der alternativer til Timbuktu Pro der kan klare denne opgave bedre?

Den almindelige real VNC klient + putty. Det smarteste vil dog være
at investere i en ekstra Mac med Remote Desktop Admin programmet. Den
behøver ikke være hurtig...

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...