Genveje....
Fra : Dan Henriksen

Dato : 23-06-01 13:53

Hej,

Er det ikke på tide at vi får en dejlig lang tråd fyldt med alle vores mest
elskede genveje.....

Jeg vil starte med denne:

I save vinduet kan man Alt klikke på en af de grå filnavne i "browse
vinduet" og vupti så er navnet nede i det felt hvor man skriver navnet på
den fil man vil gemme. Virker i Quark, har ikke prøvet i andre programmer.

Dan Henriksen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-06-01 14:11

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> den fil man vil gemme. Virker i Quark, har ikke prøvet i andre programmer.

Fint trick, men du skulle vel ikke have Default Folder installeret? Det
tror jeg...

--
René

Fra : Dan Henriksen

Dato : 23-06-01 14:17

> Fint trick, men du skulle vel ikke have Default Folder installeret?

Nope virker også i quark i Classic (OSX)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-06-01 14:30

> Nope virker også i quark i Classic (OSX)

Og du har ikke installeret Default Folder i den Classic systemmappe?!?

Det virker ikke her.

--
René

Fra : Dan Henriksen

Dato : 23-06-01 14:58

> Og du har ikke installeret Default Folder i den Classic systemmappe?!?
>
> Det virker ikke her.

Uppps, jeg har ikke DF, men Action Menus,
den gør det samme som DF. << Undskyld >>
Dan

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 24-06-01 18:54

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Uppps, jeg har ikke DF, men Action Menus,
> den gør det samme som DF. << Undskyld >>
> Dan

Det blev en lidt tynd tråd Jeg ville frygteligt gerne bidrage, men
kan ikke lige komme på andet end Start knappen for at lukke ned.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk