Slægtsforskning?
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 21-01-01 14:39

hallo DE der.

En Frisk ret voksen dame har købt en iMac hos Freedgaard og meldt sig ind
i MacBruger. Hun vil gerne have et godt , billigt, nemt
slægstforskningsprogram.

Er der nogen her, der ved lidt og kan hjælpe med nogle programtitler?

bedste hilsen Hanne

Vi har også for nylig fået en ny iMacbruger på 73 år,. Er det ikke herligt
med de frisk ældre?
Det er herligt med alle aldre i fælles interesser i og om Mac'en

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-01-01 19:54

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slægstforskningsprogram.
>
> Er der nogen her, der ved lidt og kan hjælpe med nogle programtitler?

Eller prøv at spørge i dk.historie.genealogi

Med venlig hilsen
Niels

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-01-01 17:57

In article <jfGa6.54772$W81.567704@twister.sunsite.dk>, Niels Jacobsen
<just4y@wanadoo.dk> wrote:

> [...]

Jeg bruger Reunion - suverænt. Fås for ca 1000,-kr.

Hent demo på
www.leisterpro.com/

Se evt, hvad det også kan på

http://hjem.get2net.dk/ammentorp/Genealogy/WC_TOC.HTM

venlig hilsen

Martin

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 22-01-01 02:41

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Er der nogen her, der ved lidt og kan hjælpe med nogle programtitler?
>
> bedste hilsen Hanne

Jeg har brugt Reunion i flere år og været glad for det -- og så glad for
Leisters (producenten) hjælpsom hed.

--
Robert J. Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk

Fra : Arne Hansen

Dato : 23-01-01 18:21

In article <1enm7dz.1wqfs851aqv26aN%mari-bob@post8.tele.dk>,
mari-bob@post8.tele.dk (Robert J. Widenmann) wrote:

> [...]
Reunion. faktisk et killerprogram som overgår de en finner på wintel
paltformen. Thrust Me!!!!
-arne

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-01-01 15:20

> [...]

> med de frisk ældre?
> Det er herligt med alle aldre i fælles interesser i og om Mac'en

Hej Hanne

Hvis du kigger under www.pure-mac.com under hobbies under genealogy, så
er der hvad du efterspørger.

--
Ciao Jesper

Fra : N/A

Dato : 22-01-01 14:50

Fra : Christensen DK-4200

Dato : 22-01-01 14:50

Hej Hanne

Et ægte Mac-program der vil noget:
GEDitCOM
Sæt www. foran og slut med .com
- så får damen et godt stykke værktøj.
Incl. PDF manual på 323 sider.

GEDitCOM is the customizable genealogy application for the Macintosh for
editing and viewing GEDCOM genealogy files. Using the GEDitCOM
customization features, you can design your own genealogy user
interface. Or, if you prefer, you can use the Default GEDitCOM Format
that comes with GEDitCOM and provides a powerful, user-friendly
interface with 100% access to all features of the GEDCOM standard.

GEDitCOM was written by John A. Nairn. It is FREE as a GEDCOM file
browser and SHAREWARE to be a GEDCOM file editor. On this web site, you
can get information about GEDitCOM, download the latest version of
GEDitCOM, and more.

Nu skal du snart i gang med din slægt Hanne

Med venlig hilsen
Kell Christensen

Fra : Morten Dreier

Dato : 23-01-01 19:33

> [...]

> slægstforskningsprogram.
>
> Er der nogen her, der ved lidt og kan hjælpe med nogle programtitler?

Reunion er et flott program til slikt. Du finner en demo-versjon på
<URL:http://www.leisterpro.com/>.

--
Morten Dreier
http://www.pobox.com/~mdreier/