/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC opgradering hvordan?
Fra : @ndersen


Dato : 14-09-06 13:25

Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
foregået?

Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at opgraderingen
ville ske automatisk

Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for at
høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Hver gang jeg henvender mig telefonisk, sender de mig en ordrebekræftelse på
bestilling af 4 M/bits forbindelse medfølgende CD-rom til installation og
registrering. I ordrebekræftelsen står der - Du har givet samtykke til, at
vi starter leveringen, inden udløbet af fortrydelsesdatoen på 14 dage. Du
har derfor kun fortrydelsesret, indtil bestillingen bliver sat i gang. Hvis
du vil fortryde bestillingen, skal du ringe på 80 80 80 10 -.

Jeg har ikke givet samtykke til noget som helst, og jeg har heller ikke
bestilt en 4 M/bits forbindelse, jeg henvender mig kun for at høre, hvorfor
min forbindelse ikke er opgraderet som lovet i deres e-mail.

Mvh
@ndersen



 
 
Peter L. (14-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter L.


Dato : 14-09-06 15:32

> Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for
> at
> høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Hvorfor ikke ringe til dem igen... og igen... og igen, indtil de forstår
problemet og du får hvad de har lovet? Der er jo tydeligtvis sket en
fejl/misforståelse fra TDCs side men kun TDC kan afhjælpe det.

Kundeservice kan være meget tilfældig, men det er altså en sag mellem dig og
TDC. Jeg synes vi har set alt for mange af disse "jeg får ikke min lovede
opgradering - HJÆÆÆLP, hvad skal jeg dog gøre" (uden at sige, at din var
præcist sådan én) og det hjælper ikke, at annoncere her efter hjælp.

Dette var ikke en kritik - blot en konstatering. Held og lykke



Bertel Lund Hansen (14-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 14-09-06 16:45

Peter L. skrev:

> Hvorfor ikke ringe til dem igen... og igen... og igen, indtil de forstår
> problemet og du får hvad de har lovet?

Præcis samme problem er der flere der har skrevet om, og det
viser sig at der skal tålmodighed og mange forklaringer til inden
det går i orden. Somme tider skal kunden endda forklare at den
nybestilling som TDC har sat i værk, er en misforståelse og at
man ikke vil betale en højere pris.

> Der er jo tydeligtvis sket en
> fejl/misforståelse fra TDCs side men kun TDC kan afhjælpe det.

Få problemer kan afhjælpes ved at kikke på pixelpletter på en
skærm med usenetindlæg. Hvis det skulle være et kriterium, kunne
vi lukke usenet. Folk spørger fordi de er i tvivl, og da kan det
være rart at høre om andres erfaringer. Jeg spurgte f.eks. i
forbrugergruppen om elkedler - som om jeg ikke sagtens kunne
vappe ned i en lokal biks og finde en elkedel? - Men jeg ville
altså gerne vide noget om andres erfaring først.

> TDC. Jeg synes vi har set alt for mange af disse "jeg får ikke min lovede
> opgradering - HJÆÆÆLP, hvad skal jeg dog gøre"

Så skulle 'vi' måske overveje at droppe denne her gruppe?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

KsNa (14-09-2006)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 14-09-06 16:58


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45094a25$0$12652$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
> foregået?
>
> Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at
> opgraderingen
> ville ske automatisk
>
> Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for
> at
> høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.
>
> Hver gang jeg henvender mig telefonisk, sender de mig en ordrebekræftelse
> på
> bestilling af 4 M/bits forbindelse medfølgende CD-rom til installation og
> registrering. I ordrebekræftelsen står der - Du har givet samtykke til, at
> vi starter leveringen, inden udløbet af fortrydelsesdatoen på 14 dage. Du
> har derfor kun fortrydelsesret, indtil bestillingen bliver sat i gang.
> Hvis
> du vil fortryde bestillingen, skal du ringe på 80 80 80 10 -.
>
> Jeg har ikke givet samtykke til noget som helst, og jeg har heller ikke
> bestilt en 4 M/bits forbindelse, jeg henvender mig kun for at høre,
> hvorfor
> min forbindelse ikke er opgraderet som lovet i deres e-mail.
>
> Mvh
> @ndersen
>
>

Hvad jamre du nu over, tidligere idag i denne gruppe har du sagt, at du blev
ringet op af TDC og har selv sagt at alt var i orden, du havde fået 4Mbit.

Er der så nogen grund til at starte en ny tråd med samme emne?

Mvh
kim



@ndersen (16-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 16-09-06 11:41


"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:45097c22$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad jamre du nu over, tidligere idag i denne gruppe har du sagt, at du
blev
> ringet op af TDC og har selv sagt at alt var i orden, du havde fået 4Mbit.

Jeg jamrer skam ikke, men det er korrekt at jeg tidligere på dagen har
skrevet at jeg blev ringet op af TDC, men alligevel sendte de en
ordrebekræftelse på at jeg dags dato har bestilt en 4 M/bits forbindelse, og
da jeg ved, at man ikke kan bestille en sådan forbindelse uden den er
forbrugsafregnet, ja så ringer mine alarmklokker, da det efter min bedste
fatteevne minder lidt om bondefangeri.

Jeg har siden kontaktet TDC, og pr. e-mail fået sikkerhed for, at min
forbindelse ikke bliver forbrugsafregnet.

Er du så tilfreds???

Mvh
@ndersen









KsNa (16-09-2006)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 16-09-06 13:20


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:450bd4b0$0$12686$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> news:45097c22$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hvad jamre du nu over, tidligere idag i denne gruppe har du sagt, at du
> blev
>> ringet op af TDC og har selv sagt at alt var i orden, du havde fået
>> 4Mbit.
>
> Jeg jamrer skam ikke, men det er korrekt at jeg tidligere på dagen har
> skrevet at jeg blev ringet op af TDC, men alligevel sendte de en
> ordrebekræftelse på at jeg dags dato har bestilt en 4 M/bits forbindelse,
> og
> da jeg ved, at man ikke kan bestille en sådan forbindelse uden den er
> forbrugsafregnet, ja så ringer mine alarmklokker, da det efter min bedste
> fatteevne minder lidt om bondefangeri.
>
> Jeg har siden kontaktet TDC, og pr. e-mail fået sikkerhed for, at min
> forbindelse ikke bliver forbrugsafregnet.
>
> Er du så tilfreds???
>


Jeg har ikke været utilfreds, jeg undrede mig bare over, at du startede
forfra når dit problem tilsyneladende var løst.

Mvh
Kim



@ndersen (16-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 16-09-06 14:48


"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:450bebfd$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har ikke været utilfreds, jeg undrede mig bare over, at du startede
> forfra når dit problem tilsyneladende var løst.

Ok! så må du undskylde. Men jeg kan da så oplyse, at jeg nu har modtaget 2
konverterings pakker med pakkepost fra TDC, samt 3 ordrebekræftelser pr.
snail mail, med oplæysninger om at jeg har bestilt 4 M/bits
forbrugerafregnet forbindelse 3 gange. Altså har TDC registeret mig som ny
kunde hver gang jeg har henvendt mig for at høre hvorfor min 2 M/bits
forbindelse ikke er opgraderet som alle andres.

Der må da være én eller anden komunikations brist hos TDC. Jeg gi´r op og
afventer hvad der sker.

Mvh
@ndersen



KsNa (16-09-2006)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 16-09-06 15:43


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:450c0086$0$12620$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> news:450bebfd$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Jeg har ikke været utilfreds, jeg undrede mig bare over, at du startede
>> forfra når dit problem tilsyneladende var løst.
>
> Ok! så må du undskylde. Men jeg kan da så oplyse, at jeg nu har modtaget 2
> konverterings pakker med pakkepost fra TDC, samt 3 ordrebekræftelser pr.
> snail mail, med oplæysninger om at jeg har bestilt 4 M/bits
> forbrugerafregnet forbindelse 3 gange. Altså har TDC registeret mig som ny
> kunde hver gang jeg har henvendt mig for at høre hvorfor min 2 M/bits
> forbindelse ikke er opgraderet som alle andres.
>
> Der må da være én eller anden komunikations brist hos TDC. Jeg gi´r op og
> afventer hvad der sker.
>
> Mvh
> @ndersen
>
>

Ja, det virker underligt, men de er vel så hjernevaskede af ledelsen, at de
SKAL sælge, sælge, sælge - uanset hvad, og alle salg tæller i statistikken
også dem der efterfølgende bliver annuleret.

Mvh
Kim



Kerim Ellentoft (14-09-2006)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 14-09-06 17:14

@ndersen skrev:

>Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
>foregået?

Ganske automatisk, dog et par dage senere, den 30.08.d.å.

>Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at opgraderingen
>ville ske automatisk

Har aldrig fået nogen mail om opgraderingen.

>Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for at
>høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Fem timer og nitten minutter tidl. fortæller du, at du får det
den 28.09.d.å., så jeg forstår ikke rigtig dette indlæg.
--
Kerim
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
Støt flygtninge og sårede i Libanon!
Danish Muslim Aid - http://www.dm-aid.dk/

Renè (15-09-2006)
Kommentar
Fra : Renè


Dato : 15-09-06 20:31


"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:6qvig2hst53lb7k6q43ljak8vfierf8p56@dtext.news.tele.dk...
> @ndersen skrev:
>
>>Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
>>foregået?
>
> Ganske automatisk, dog et par dage senere, den 30.08.d.å.
>
>>Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at
>>opgraderingen
>>ville ske automatisk
>
> Har aldrig fået nogen mail om opgraderingen.
>
>>Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for
>>at
>>høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.
>
> Fem timer og nitten minutter tidl. fortæller du, at du får det
> den 28.09.d.å., så jeg forstår ikke rigtig dette indlæg.
> --
> Kerim
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> Støt flygtninge og sårede i Libanon!
> Danish Muslim Aid - http://www.dm-aid.dk/
hvorfor skal vi vide det



Kerim Ellentoft (16-09-2006)
Kommentar
Fra : Kerim Ellentoft


Dato : 16-09-06 05:18

Renè skrev:

>hvorfor skal vi vide det

Vide hvad?

Det fremgår ikke af dit svar, hvad det egentlig er du svarer på.

Men jeg svarer på det, der bliver spurgt om, så hvad er
problemet?
--
Kerim
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
Støt flygtninge og sårede i Libanon!
Danish Muslim Aid - http://www.dm-aid.dk/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409076
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste