Hotline og OSX
Fra : Dan Henriksen

Dato : 22-06-01 13:35

Hej,

Jeg har ledt efter en version af Hotline klient/server til OSX, men kan ikke
finde den. Skulle der være en her der ligger inde med den ene elle begge? I
så fald vil jeg høre om ikke han/hun ville maile den/dem til mig.

dan@christensen-co.dk

På forhånd tak.

Dan Henriksen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-06-01 15:40

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> finde den. Skulle der være en her der ligger inde med den ene elle begge? I
> så fald vil jeg høre om ikke han/hun ville maile den/dem til mig.

Du skal have fat i Hotline Connect 1.8.5, den er carbonieseret og det er
købesoftware. $13 fra http://www.bigredh.com/
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : Nis Sarup

Dato : 22-06-01 20:11

Prøv eventuelt Zimbie som klient, jeg syntes den er bedre -->
http://zombie.badmoon.org/

Nis Sarup
--
http://www.sarup.dk/nis

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 28-06-01 06:43

"Jesper Ørsted" <triton@titancity.com> wrote in message

> Du skal have fat i Hotline Connect 1.8.5, den er carbonieseret og det er
> købesoftware. $13 fra http://www.bigredh.com/
> --
> Jesper Oersted.

Begge findes, med hotline communications tilladelse, på denne hotline
server:
hlpub.dyndns.org

Version 1.8.5 Carbon har bannerreklamer ligesom tidligere versioner.
Registreringen fjerner disse.

Mvh
Richard Nees