/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
De radigales landsmøde
Fra : El Trabajador


Dato : 18-09-06 18:48

Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
landsmøde her i weekenden.

Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
shariaen vil blive fremmet.

Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?

Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


 
 
Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 19:02

El Trabajador wrote:
> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
> landsmøde her i weekenden.
>
> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
> shariaen vil blive fremmet.
>
> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
>
> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.

Vi lever heldigvis i et demokrati, så du kan undlade at
stemme på hende.
Men du vil måske, på samme måde som visse muslimer, have
demokratiet afskaffet, så du kan få lov til at "smadre"
dem du ikke kan lide?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (18-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-09-06 19:22

On Mon, 18 Sep 2006 20:01:30 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>El Trabajador wrote:
>> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
>> landsmøde her i weekenden.
>>
>> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
>> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
>> shariaen vil blive fremmet.
>>
>> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
>>
>> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
>
>Vi lever heldigvis i et demokrati, så du kan undlade at
>stemme på hende.
>Men du vil måske, på samme måde som visse muslimer, have
>demokratiet afskaffet,

visse muslimer det hedder rigtig mange muhamedanere

84,9% af herboende muhamedanere ønsker grundloven afskaffet og
sharia-lov indført i stedet


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Peter Bjørn Perlsø (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 18-09-06 19:31

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> El Trabajador wrote:
> > Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
> > landsmøde her i weekenden.
> >
> > Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
> > fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
> > shariaen vil blive fremmet.
> >
> > Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
> >
> > Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
>
> Vi lever heldigvis i et demokrati, så du kan undlade at
> stemme på hende.
> Men du vil måske, på samme måde som visse muslimer, have
> demokratiet afskaffet, så du kan få lov til at "smadre"
> dem du ikke kan lide?

Det handler ikke blot om dem man ikek kan lide - det handler om at
siddende politikere fører landsforrædderisk virksomhed som kan fordømme
os alle til et middelalderligt diktatur.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 19:43

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> El Trabajador wrote:
>>> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
>>> landsmøde her i weekenden.
>>>
>>> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
>>> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
>>> shariaen vil blive fremmet.
>>>
>>> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
>>>
>>> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
>> Vi lever heldigvis i et demokrati, så du kan undlade at
>> stemme på hende.
>> Men du vil måske, på samme måde som visse muslimer, have
>> demokratiet afskaffet, så du kan få lov til at "smadre"
>> dem du ikke kan lide?
>
> Det handler ikke blot om dem man ikek kan lide - det handler om at
> siddende politikere fører landsforrædderisk virksomhed som kan fordømme
> os alle til et middelalderligt diktatur.

Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
virksomhed".

Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 19:55

On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:

> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
> virksomhed".
>
> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".

Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
der ønsker diktatur.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham
Lincoln.

Ukendt (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-09-06 20:19

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:ujy2at073ygg$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>
>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>> virksomhed".
>>
>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>
> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
> der ønsker diktatur.

Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Hr. Jensen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 18-09-06 20:30

Den Mon, 18 Sep 2006 21:18:37 +0200 sendte "Kim Larsen"
<kla2(a)get2net.dk> følgende røgsignaler:

>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>news:ujy2at073ygg$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>>> virksomhed".
>>>
>>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>>
>> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
>> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
>> der ønsker diktatur.
>
>Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?

Så længe det kun rammer socialister, får de gerne min stemme.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

-=* DANELAW *=- (18-09-2006)
Kommentar
Fra : -=* DANELAW *=-


Dato : 18-09-06 20:37

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:450ef10e$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...

> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?

Dansk Folkeparti er desværre ikke tilhænger af dødsstraf.

Dødsstraffen har ellers kun fordele.



Ukendt (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-09-06 21:06

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:E-idnXvmxYr_aJPYnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:450ef10e$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?
>
> Dansk Folkeparti er desværre ikke tilhænger af dødsstraf.

Hvor kan man se det henne ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Sten Schou (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 18-09-06 22:17


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:450efc2c$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvor kan man se det henne ?

Du kan prøve at sende dem en mail.....man kan faktisk sende mails til alle
partier i folketinget.

Hilsen Sten



JBH (18-09-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 18-09-06 22:19


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:450efc2c$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> meddelelse news:E-idnXvmxYr_aJPYnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
> > "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> > news:450ef10e$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> >> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?
> >
> > Dansk Folkeparti er desværre ikke tilhænger af dødsstraf.
>
> Hvor kan man se det henne ?


Hvor ser man at de ER tilhænger af dødsstraf ?

/JBH



Ukendt (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-09-06 17:00

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:450f0d4b$0$20286$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:450efc2c$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
>> en
>> meddelelse news:E-idnXvmxYr_aJPYnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
>> > "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:450ef10e$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> >> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?
>> >
>> > Dansk Folkeparti er desværre ikke tilhænger af dødsstraf.
>>
>> Hvor kan man se det henne ?
>
> Hvor ser man at de ER tilhænger af dødsstraf ?

Jeg kunne da godt forestille mig at de har nogle tilhængere af dødsstraf når
man nu ser hvordan de fører an i debatten sådan generelt. Så deeeet.........

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Tony (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 18-09-06 22:41


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:450efc2c$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> meddelelse news:E-idnXvmxYr_aJPYnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
>> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
>> news:450ef10e$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?
>>
>> Dansk Folkeparti er desværre ikke tilhænger af dødsstraf.
>
> Hvor kan man se det henne ?


Prøv at slå op i '' Mao' den lille røde ''

Tony



Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 22:17

On Mon, 18 Sep 2006 21:18:37 +0200, Kim Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:ujy2at073ygg$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>>> virksomhed".
>>>
>>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>>
>> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
>> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
>> der ønsker diktatur.
>
> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?

Næh, så meget interesserer det mig ikke; men har du undersøgt
diverse socialistiske regimers holdning til dødsstraf?
Socialisme og dødsstraf synes at optage dig meget.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Ukendt (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-09-06 16:58

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1o1idl9h8v595.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Mon, 18 Sep 2006 21:18:37 +0200, Kim Larsen skrev:
>
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>> news:ujy2at073ygg$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>>>
>>>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>>>> virksomhed".
>>>>
>>>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>>>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>>>
>>> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
>>> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
>>> der ønsker diktatur.
>>
>> Har du undersøgt deres holdning til dødsstraf ?
>
> Næh, så meget interesserer det mig ikke; men har du undersøgt
> diverse socialistiske regimers holdning til dødsstraf?
> Socialisme og dødsstraf synes at optage dig meget.

Nej, Henrik Svendsens holdning til dødsstraf interesserer mig meget. Kan vi
ikke få din forkærlighed for dødsstraf defineret nøje ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 20:54

Henrik Svendsen wrote:
> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>
>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>> virksomhed".
>>
>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>
> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
> der ønsker diktatur.

Det jeg tænkte på vedrørende DF's "landsforrædderisk virksomhed",
er at de ødelægger alt det der i min øjne gør Danmark dansk,
så som åbenhed, tolerance, osv.

Med hensyn til "religiøst forbillede", så er deres chef ideolog
vel kristen præst.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (18-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-09-06 21:38

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450ef947$0$3487
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det jeg tænkte på vedrørende DF's "landsforrædderisk virksomhed",
> er at de ødelægger alt det der i min øjne gør Danmark dansk,
> så som åbenhed, tolerance, osv.

Du glemte vist tossegodhed og fejghed - det er din måde at være dansk på.

Er du sikker på, at du ikke er Anita Bay-Bundegaard, som skriver under
pseudonym?

--
Med venlig hilsen
GB

Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 21:54

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450ef947$0$3487
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>> Det jeg tænkte på vedrørende DF's "landsforrædderisk virksomhed",
>> er at de ødelægger alt det der i min øjne gør Danmark dansk,
>> så som åbenhed, tolerance, osv.
>
> Du glemte vist tossegodhed og fejghed - det er din måde at være dansk på.

Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.

Det du kalder "fejghed" er vist det modsatte af krigsliderlig.

> Er du sikker på, at du ikke er Anita Bay-Bundegaard, som skriver under
> pseudonym?

Ja.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Sten Schou (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 18-09-06 22:19


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.

Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.


Hilsen Sten



Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 22:23

Sten Schou wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>
> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
> det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
> været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
> overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.

Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
emner end muslimer og indvandre.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 22:30

On Mon, 18 Sep 2006 23:23:01 +0200, Bertel Brander skrev:

> Sten Schou wrote:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>>
>> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
>> det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
>> været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
>> overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.
>
> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
> emner end muslimer og indvandre.

Hvad er det for en manglende åbenhed og tolerance, du snakker
om?


--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 23:02

Henrik Svendsen wrote:
> On Mon, 18 Sep 2006 23:23:01 +0200, Bertel Brander skrev:
>
>> Sten Schou wrote:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>>>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>>> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
>>> det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
>>> været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
>>> overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.
>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>> emner end muslimer og indvandre.
>
> Hvad er det for en manglende åbenhed og tolerance, du snakker
> om?

F.eks. at danske statsborgere må gifte sig med hvem de vil,
og bosætte sig her i landet.
Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
end andre, f.eks. indvandrere.

Og blot for lige at komme spørgsmålet i forkøbet:
Nej jeg mener ikke at vi skal invitere alle 1.xxx
milliarder muslimer til at bo i DK. Jeg synes blot
at vi skal behandle folk der bor i Danmark ordentligt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 23:37

On Tue, 19 Sep 2006 00:01:31 +0200, Bertel Brander skrev:

> Henrik Svendsen wrote:
>> On Mon, 18 Sep 2006 23:23:01 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Sten Schou wrote:
>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>
>>>>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>>>>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>>>> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
>>>> det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
>>>> været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
>>>> overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.
>>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>>> emner end muslimer og indvandre.
>>
>> Hvad er det for en manglende åbenhed og tolerance, du snakker
>> om?
>
> F.eks. at danske statsborgere må gifte sig med hvem de vil,
> og bosætte sig her i landet.

Du tænker så bla. på den 24-regel, som er vedtaget af DF,
Venstre, de konservative og socialdemokraterne?

Danske statsborgere må i øvrigt gifte sig med hvem de vil; de
må bare ikke bringe ægtefællen herop, hvis der er tale om
proforma-ægteskab og/eller hvis de ikke kan forsørge
ægtefællen på forsvarlig vis.


> Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
> end andre, f.eks. indvandrere.

Hmmm ... så det med åbenhed, der ikke omfattede indvandrere,
det omfattede ... indvandrere. Nåja - du narrede nok heller
ikke så mange ...

Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?

> Og blot for lige at komme spørgsmålet i forkøbet:
> Nej jeg mener ikke at vi skal invitere alle 1.xxx
> milliarder muslimer til at bo i DK.

Hvor mange synes du så, at vi skal invitere herop?

> Jeg synes blot
> at vi skal behandle folk der bor i Danmark ordentligt.

Gør vi da ikke det? Får de for dårlig lægehjælp, er
uddannelserne ringere for dem end for danskere

Hvad gør du egentligt selv - samler ind til stormoskeer,
stemmer radikalt ... ?




--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Zeki (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 19-09-06 10:02

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:10d4t2885kdbn$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
> indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
> overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
> Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?

Pia brugte halvdelen af tiden på DF's møde forleden på at tegne følgende
billede: "islam=muslimer=terrorister=9/11." Hvad siger det om partiets
fordømmende natur? Hvad fortæller det om partiet, at de mistænkeliggører alt
og alle der ikke kan defineres som "danskhed"? Hvorfor er det altid fra DF
man skal høre racistiske ytringer og modtage de mest tåbelige lovforslag som
kun gør det endnu mere svært at være anderledes?

DF tolerant? Når DF-toppen ikke engang kan være tolerant over for sine egne
medlemmer og lokalformænd (som får fyresedler hvis de ytrer uenighed), kan
man næppe forvente at partiet kan være det for omverdenen.

Mvh
Zeki



Mendoza (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 19-09-06 14:08

Zeki wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:10d4t2885kdbn$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
>> indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
>> overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
>> Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?
>
> Pia brugte halvdelen af tiden på DF's møde forleden på at tegne
> følgende billede: "islam=muslimer=terrorister=9/11." Hvad siger det
> om partiets fordømmende natur?

Hvem andre end muslimer skaber sig overalt på jorden?



>Hvad fortæller det om partiet, at de
> mistænkeliggører alt og alle der ikke kan defineres som "danskhed"?

Det gør de da ikke? Man hører ikke et ord om katolikker, budhister,
ateister, you name it.

> Hvorfor er det altid fra DF man skal høre racistiske ytringer og
> modtage de mest tåbelige lovforslag som kun gør det endnu mere svært
> at være anderledes?

De er ikke racister. Det er muslimerne derimod. Alle der vil opføre sig
ordentligt og vil arbejde og integrere sig, er velkomne her i landet. Og det
er vel også derfor de er kommet?



@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 15:51

On Tue, 19 Sep 2006 11:01:41 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>news:10d4t2885kdbn$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
>> indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
>> overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
>> Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?
>
>Pia brugte halvdelen af tiden på DF's møde forleden på at tegne følgende
>billede: "islam=muslimer=terrorister=9/11."

ja og?

hvor mange selvmordsbomber har Forn-Sidr sprængt?

Hvor mange gange har Moses Hansen og hans tilhængere overfaldet andre?

Hvornår har SIAD forhindret andre i at lave en fredelig demonstration?

Hvornår har en hylende hob danskere brændt en ambasade på grund af
nogle tegninger i en avis?



> Hvad siger det om partiets
>fordømmende natur?

intet



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Zeki (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 19-09-06 16:18

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:nm00h2t9egcafnpgle15d43vaa17l0ju91@4ax.com...
> On Tue, 19 Sep 2006 11:01:41 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>
>>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>>news:10d4t2885kdbn$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>> Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
>>> indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
>>> overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
>>> Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?
>>
>>Pia brugte halvdelen af tiden på DF's møde forleden på at tegne følgende
>>billede: "islam=muslimer=terrorister=9/11."

> ja og?

Du kan ikke selv se det? Så lad mig hjælpe dig lidt på vej:

Hvordan ville du have det hvis din nabo blev fængslet for pædofili og alle
beboerne i opgangen - inklusive dig selv- blev stemplet som pædofile?



@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 17:39

On Tue, 19 Sep 2006 17:17:48 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:nm00h2t9egcafnpgle15d43vaa17l0ju91@4ax.com...
>> On Tue, 19 Sep 2006 11:01:41 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>>
>>>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>>>news:10d4t2885kdbn$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>>> Hvad er det så for en tolerance du efterlyser overfor
>>>> indvandrerne ... den tolerance som de f.eks. selv udviser
>>>> overfor skikke og traditioner i det land, de er kommet til?
>>>> Den tolerance udviser vi da. Hvad vil du mere?
>>>
>>>Pia brugte halvdelen af tiden på DF's møde forleden på at tegne følgende
>>>billede: "islam=muslimer=terrorister=9/11."
>
>> ja og?
>
>Du kan ikke selv se det? Så lad mig hjælpe dig lidt på vej:
>
>Hvordan ville du have det hvis din nabo blev fængslet for pædofili og alle
>beboerne i opgangen - inklusive dig selv- blev stemplet som pædofile?
>

og det mener du DF gør?

det gør DF og Pia Kjærsgaard netop ikke

di sammenligning holder jo ikke en meter

DF med formand peger netop kun specifikt på den gruppe indvandrere som
skaber problemer i Danmark

som de gør i alle andre demokratier

den gruppe der peges på er muhamedanerne

og med god grund


i Danmark har vi faktisk slet ikke problemer med indvandrede jøder
kristne goder ateister hinduer eller budister

kun muhamedanerne skaber store problemer

og de problemer bliver ikke mindre af at du ønsker det tiet ihjel

tværtimod


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 00:24

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
news:450f173c$0$3498$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
> end andre, f.eks. indvandrere.

En anelse tolerance? Lidt anderledes?

Hallo, vi lukker dem ind i vores land, giver dem en levestandard, de kun
kunne drømme om i de beduintelte og lerhytter, de kommer fra, giver dem
demokratiske rettigheder, lægehjælp, skolegang, mulighed for at arbejde
og tjene penge på lige fod med alle andre, de har religionsfrihed...

- og så pisser de os op og ned af ryggen, kører frem med deres offer-
roller, forlanger særbehandling, rejser til muhamedanien og forårsager,
at man brænder vores ambassader af på grund af nogle skide tre måneder
gamle tegninger i en avis, de gider ikke arbejde, passe skolegang eller
lære sproget, de voldtager vores kvinder, deres yngel render rundt i
bander og ruller unge danskere, de brokker sig over, at de ikke altid kan
komme ind på diskotekerne (udelukkende mændene, kvinderne er selvfølgelig
spærret inde derhjemme) for at score dumme danske tøser, du kan som
dansker ikke gifte dig med en muhamedansk kvinde uden at konvertere, et
cetera et cetera.

Og når de så kommer i klemme på grund af, at Israel forsvarer sig selv,
betaler den danske stat millioner for at redde de fucking 30.000
bistandsklienter, som "står til rådighed for arbejdsmarkedet", "hjem" til
Danmark, blandt andre den lille fnatmide Ahmed Aqqari, som lige har været
skyld i, at vores ambassader har stået i lys lue på grund af hans
løgnehistorier og grisefest-fotografier fra Sydfrankrig...

Gider du tage din "tolerance" og stoppe den op, hvor solen aldrig
skinner, dit stupide fæhovede?

--
Med venlig hilsen
GB

Peter Bjørn Perlsø (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 19-09-06 16:51

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
> news:450f173c$0$3498$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> > Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
> > end andre, f.eks. indvandrere.
>
> En anelse tolerance? Lidt anderledes?
>
> Hallo, vi lukker dem ind i vores land, giver dem en levestandard, de kun
> kunne drømme om i de beduintelte og lerhytter, de kommer fra, giver dem
> demokratiske rettigheder, lægehjælp, skolegang, mulighed for at arbejde
> og tjene penge på lige fod med alle andre, de har religionsfrihed...
>
> - og så pisser de os op og ned af ryggen, kører frem med deres offer-
> roller, forlanger særbehandling, rejser til muhamedanien og forårsager,
> at man brænder vores ambassader af på grund af nogle skide tre måneder
> gamle tegninger i en avis, de gider ikke arbejde, passe skolegang eller
> lære sproget, de voldtager vores kvinder, deres yngel render rundt i
> bander og ruller unge danskere, de brokker sig over, at de ikke altid kan
> komme ind på diskotekerne (udelukkende mændene, kvinderne er selvfølgelig
> spærret inde derhjemme) for at score dumme danske tøser, du kan som
> dansker ikke gifte dig med en muhamedansk kvinde uden at konvertere, et
> cetera et cetera.
>
> Og når de så kommer i klemme på grund af, at Israel forsvarer sig selv,
> betaler den danske stat millioner for at redde de fucking 30.000
> bistandsklienter, som "står til rådighed for arbejdsmarkedet", "hjem" til
> Danmark, blandt andre den lille fnatmide Ahmed Aqqari, som lige har været
> skyld i, at vores ambassader har stået i lys lue på grund af hans
> løgnehistorier og grisefest-fotografier fra Sydfrankrig...
>
> Gider du tage din "tolerance" og stoppe den op, hvor solen aldrig
> skinner, dit stupide fæhovede?
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

HØRT!

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 15:16

On Tue, 19 Sep 2006 00:01:31 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Henrik Svendsen wrote:
>> On Mon, 18 Sep 2006 23:23:01 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Sten Schou wrote:
>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>
>>>>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>>>>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>>>> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din optik?...skyldes
>>>> det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret endnu?...som det ville have
>>>> været, hvis Jelved og hendes meningsfæller havde fortsat sin import af
>>>> overskudsbefolkningen fra Muhammeddanien.
>>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>>> emner end muslimer og indvandre.
>>
>> Hvad er det for en manglende åbenhed og tolerance, du snakker
>> om?
>
>F.eks. at danske statsborgere må gifte sig med hvem de vil,
>og bosætte sig her i landet.

hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
ægtefælles hjemland

>Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
>end andre, f.eks. indvandrere.

de allerfleste herboende er yderst tolerante mennesker

men du kan jo sagtens finde nogle som er intollerante

prøv at tage en spadseretur I Gellerup ved Århus, Volsmose ved Odense
eller på Nørrebro i københavn iført en hvid T-shirt med en blå
davidsstjerne påtrykt eller gå med et israelsk flag i hånden et af de
nævnte steder - - så vil du opleve(og måske overleve) hvem det er i
Danmark som er ekstremt intollerante

nemlig muhamedanerne

>
>Og blot for lige at komme spørgsmålet i forkøbet:
>Nej jeg mener ikke at vi skal invitere alle 1.xxx
>milliarder muslimer til at bo i DK. Jeg synes blot
>at vi skal behandle folk der bor i Danmark ordentligt.

hvad med om herboende muhamedanere behandlede andre ordentligt?



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Allan Riise (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 19-09-06 15:18

@ wrote:
> On Tue, 19 Sep 2006 00:01:31 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> Henrik Svendsen wrote:
>>> On Mon, 18 Sep 2006 23:23:01 +0200, Bertel Brander skrev:
>>>
>>>> Sten Schou wrote:
>>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>>> Man kan måske ikke beskylde DF for at være tossegode, for gode
>>>>>> er de ikke, men første del af ordet passer meget godt.
>>>>> Og hvad er det så, der gør dem "ikke så gode" set i din
>>>>> optik?...skyldes det, at hele Tjøwenhawn ikke er islamiseret
>>>>> endnu?...som det ville have været, hvis Jelved og hendes
>>>>> meningsfæller havde fortsat sin import af overskudsbefolkningen
>>>>> fra Muhammeddanien.
>>>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>>>> emner end muslimer og indvandre.
>>>
>>> Hvad er det for en manglende åbenhed og tolerance, du snakker
>>> om?
>>
>> F.eks. at danske statsborgere må gifte sig med hvem de vil,
>> og bosætte sig her i landet.
>
> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
> ægtefælles hjemland

Og det andet land har lige så strikse regler, hvor man tyder det sådan at
der er mest tilhørsforhold til Danmark, hvad så?

--
Allan Riise



#2066 (19-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 19-09-06 17:29

On Tue, 19 Sep 2006 16:16:12 +0200, @ wrote:

[..]

> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
> ægtefælles hjemland

Hvorfor skal det rage andre end aegteparret selv hvor de bosaetters sig,
hvis parret vel og maerke kan broedfoede sig selv og ingen af
aegtefaellerne er kriminelt belastede?



@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 17:44

On Tue, 19 Sep 2006 12:29:26 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

>On Tue, 19 Sep 2006 16:16:12 +0200, @ wrote:
>
>[..]
>
>> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
>> ægtefælles hjemland
>
>Hvorfor skal det rage andre end aegteparret selv hvor de bosaetters sig,
>hvis parret vel og maerke kan broedfoede sig selv og ingen af
>aegtefaellerne er kriminelt belastede?
>

bl.a. fordi et land som Danmark allerede er temmelig tæt befolket

og fordi de seneste års erfaringer har vist at religions- og
kuturfremmede skaber meget store problemer i det danske samfund



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

#2066 (19-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 19-09-06 19:41

On Tue, 19 Sep 2006 18:44:27 +0200, @ wrote:

> On Tue, 19 Sep 2006 12:29:26 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>
>>On Tue, 19 Sep 2006 16:16:12 +0200, @ wrote:
>>
>>[..]
>>
>>> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
>>> ægtefælles hjemland
>>
>>Hvorfor skal det rage andre end aegteparret selv hvor de bosaetters sig,
>>hvis parret vel og maerke kan broedfoede sig selv og ingen af
>>aegtefaellerne er kriminelt belastede?
>>
>
> bl.a. fordi et land som Danmark allerede er temmelig tæt befolket

Du vil vel ikke i fuldt alvor paastaa at Danmark ikke fysisk kan rumme de
aegtefaeller som danskere maatte oenske at hjemfoere?!

>
> og fordi de seneste års erfaringer har vist at religions- og
> kuturfremmede skaber meget store problemer i det danske samfund

Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
angiveligt lykkeligste lande?




@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 21:07

On Tue, 19 Sep 2006 14:40:56 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

>On Tue, 19 Sep 2006 18:44:27 +0200, @ wrote:
>
>> On Tue, 19 Sep 2006 12:29:26 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>>
>>>On Tue, 19 Sep 2006 16:16:12 +0200, @ wrote:
>>>
>>>[..]
>>>
>>>> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
>>>> ægtefælles hjemland
>>>
>>>Hvorfor skal det rage andre end aegteparret selv hvor de bosaetters sig,
>>>hvis parret vel og maerke kan broedfoede sig selv og ingen af
>>>aegtefaellerne er kriminelt belastede?
>>>
>>
>> bl.a. fordi et land som Danmark allerede er temmelig tæt befolket
>
>Du vil vel ikke i fuldt alvor paastaa at Danmark ikke fysisk kan rumme de
>aegtefaeller som danskere maatte oenske at hjemfoere?!

jo selvfølgelig vil jeg det

ca. 400.000 herboende muhamedanere det giver ca. 200.000 ægtepar som
får 4 børn pr. par

det er 800.000 herboende muhamedanere som alle på mystisk vis absolut
skal giftes med eneller anden fra en bestemt klan i Uhadada

så går der 24 år

så er det 1.200.000 herboende muhamedanere som igen absolut skal
giftes med eneller anden fra en bestemt klan i Uhadada


>
>>
>> og fordi de seneste års erfaringer har vist at religions- og
>> kuturfremmede skaber meget store problemer i det danske samfund
>
>Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
>angiveligt lykkeligste lande?

undertrykkelse af grundloven flere steder i landet

angreb på politiet

angreb på brandvæsen

chikane af ambulancer

landskadelig virksomhed udført af herboende imamer


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

#2066 (19-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 19-09-06 22:25

On Tue, 19 Sep 2006 22:06:46 +0200, @ wrote:

> On Tue, 19 Sep 2006 14:40:56 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>
>>On Tue, 19 Sep 2006 18:44:27 +0200, @ wrote:
>>
>>> On Tue, 19 Sep 2006 12:29:26 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>>>
>>>>On Tue, 19 Sep 2006 16:16:12 +0200, @ wrote:
>>>>
>>>>[..]
>>>>
>>>>> hvorfor det, de kan vel lige så godt bosætte sig i den anden
>>>>> ægtefælles hjemland
>>>>
>>>>Hvorfor skal det rage andre end aegteparret selv hvor de bosaetters sig,
>>>>hvis parret vel og maerke kan broedfoede sig selv og ingen af
>>>>aegtefaellerne er kriminelt belastede?
>>>>
>>>
>>> bl.a. fordi et land som Danmark allerede er temmelig tæt befolket
>>
>>Du vil vel ikke i fuldt alvor paastaa at Danmark ikke fysisk kan rumme de
>>aegtefaeller som danskere maatte oenske at hjemfoere?!
>
> jo selvfølgelig vil jeg det
>
> ca. 400.000 herboende muhamedanere det giver ca. 200.000 ægtepar som
> får 4 børn pr. par
>
> det er 800.000 herboende muhamedanere som alle på mystisk vis absolut
> skal giftes med eneller anden fra en bestemt klan i Uhadada
>
> så går der 24 år
>
> så er det 1.200.000 herboende muhamedanere som igen absolut skal
> giftes med eneller anden fra en bestemt klan i Uhadada
>

I 1870'erne viste fremskrivninger som din ovenfor at London ville drukne i
hestemoeg hvis befolkningstilvaeksten fortsatte som hidtil. Din
fremskrivning er lige saa lidt vaerd som dronning Victoria's
byplanlaeggeres.

>
>>
>>>
>>> og fordi de seneste års erfaringer har vist at religions- og
>>> kuturfremmede skaber meget store problemer i det danske samfund
>>
>>Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
>>angiveligt lykkeligste lande?
>
> undertrykkelse af grundloven flere steder i landet
>
> angreb på politiet
>
> angreb på brandvæsen
>
> chikane af ambulancer
>
> landskadelig virksomhed udført af herboende imamer

Landets rigdom og borgernes generelle tilfredshed taget i betragtning
synes ovenstaaende problemer at fylde uforholdmaessigt meget i denne
nyhedsgruppe.



@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 22:45

On Tue, 19 Sep 2006 17:25:28 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:



>>>Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
>>>angiveligt lykkeligste lande?
>>
>> undertrykkelse af grundloven flere steder i landet
>>
>> angreb på politiet
>>
>> angreb på brandvæsen
>>
>> chikane af ambulancer
>>
>> landskadelig virksomhed udført af herboende imamer
>
>Landets rigdom og borgernes generelle tilfredshed taget i betragtning
>synes ovenstaaende problemer at fylde uforholdmaessigt meget i denne
>nyhedsgruppe.

og du mener det hører til bagateller at folks grundlovssikrede
rettigheder trædes unde fode af tilrejsende vaneforbrydere og deres
yngel?




--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 22:54

"@" <1[at]invalid.net> wrote in
news:q3p0h2t6gbi0cgpkdg7fg8b4novseo7eve@4ax.com:

> og du mener det hører til bagateller at folks grundlovssikrede
> rettigheder trædes unde fode af tilrejsende vaneforbrydere og deres
> yngel?

Nessie bor i Canada (og desværre ikke på bunden af Loch Ness). Hvad ved
han om forholdene i det land, han er fraflyttet for længe siden?

--
Med venlig hilsen
GB

#2066 (20-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 20-09-06 13:56

On Tue, 19 Sep 2006 21:53:34 +0000, GB wrote:

> "@" <1[at]invalid.net> wrote in
> news:q3p0h2t6gbi0cgpkdg7fg8b4novseo7eve@4ax.com:
>
>> og du mener det hører til bagateller at folks grundlovssikrede
>> rettigheder trædes unde fode af tilrejsende vaneforbrydere og deres
>> yngel?
>
> Nessie bor i Canada (og desværre ikke på bunden af Loch Ness).

Jamen, jeg holder skam ogsaa meget af dig, GB!

> Hvad ved han om forholdene i det land, han er fraflyttet for længe
> siden?

Ganske meget, takket vaere hyppige hjemrejser, avisabonnementer og
ikke mindst de muligheder Internettet giver. Men jeg takker for din
bekymring paa mine vegne!

Jeg er da ogsaa taknemmelig for den rivende teknologiske udvikling der har
vaeret i de aar jeg har boet i Canada. Desvaerre blev det ikke til noget
med en nordisk TV-sattelitstation over Nordamerika, men til gengaeld kan
man jo glaede sig over det voksende udbud af nyheds- og
underholdningsprogrammer man kan faa del i over Internettet. Jeg haaber at
man snart (mod betaling af behoerig licens, naturligvis) kan faa mulighed
for at se fx alle DRs programmer online.



#2066 (20-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 20-09-06 13:36

On Tue, 19 Sep 2006 23:45:18 +0200, @ wrote:

> On Tue, 19 Sep 2006 17:25:28 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>
>
>
>>>>Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
>>>>angiveligt lykkeligste lande?
>>>
>>> undertrykkelse af grundloven flere steder i landet
>>>
>>> angreb på politiet
>>>
>>> angreb på brandvæsen
>>>
>>> chikane af ambulancer
>>>
>>> landskadelig virksomhed udført af herboende imamer
>>
>>Landets rigdom og borgernes generelle tilfredshed taget i betragtning
>>synes ovenstaaende problemer at fylde uforholdmaessigt meget i denne
>>nyhedsgruppe.
>
> og du mener det hører til bagateller at folks grundlovssikrede
> rettigheder trædes unde fode af tilrejsende vaneforbrydere og deres
> yngel?

Hvis man et oejeblik ser bort fra din overophedede retorik, saa ja. At der
er en voksende ulighed i et samfund i opgangstider, at der er
befolkningsgrupper der maa se sig ladt mere og mere bagude, turde fx vaere
et langt vigtigere emne at beskaeftige sig med. Hvis der sat ind effektivt
ind overfor dette, ville det jo nok ogsaa hjaelpe paa nogle af de
problemer der ligger dig saa tungt paa sinde.





Peter Bjørn Perlsø (20-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 20-09-06 17:10

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> On Tue, 19 Sep 2006 23:45:18 +0200, @ wrote:
>
> > On Tue, 19 Sep 2006 17:25:28 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
> >
> >
> >
> >>>>Og hvilke "meget store problemer" er saa det i et af verdens rigeste og
> >>>>angiveligt lykkeligste lande?
> >>>
> >>> undertrykkelse af grundloven flere steder i landet
> >>>
> >>> angreb på politiet
> >>>
> >>> angreb på brandvæsen
> >>>
> >>> chikane af ambulancer
> >>>
> >>> landskadelig virksomhed udført af herboende imamer
> >>
> >>Landets rigdom og borgernes generelle tilfredshed taget i betragtning
> >>synes ovenstaaende problemer at fylde uforholdmaessigt meget i denne
> >>nyhedsgruppe.
> >
> > og du mener det hører til bagateller at folks grundlovssikrede
> > rettigheder trædes unde fode af tilrejsende vaneforbrydere og deres
> > yngel?
>
> Hvis man et oejeblik ser bort fra din overophedede retorik, saa ja. At der
> er en voksende ulighed i et samfund i opgangstider, at der er
> befolkningsgrupper der maa se sig ladt mere og mere bagude, turde fx vaere
> et langt vigtigere emne at beskaeftige sig med. Hvis der sat ind effektivt
> ind overfor dette, ville det jo nok ogsaa hjaelpe paa nogle af de
> problemer der ligger dig saa tungt paa sinde.

OK, du mener altså at grundloven kan vi kyle ud af vinduet, men at det
er frygteligt at arbejdsomme og iderige mennesker har muligheden for at
distancere sig fra velfærdsjunkierne.

Så er niveauet vist lagt... :p

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

#2066 (20-09-2006)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 20-09-06 18:05

On Wed, 20 Sep 2006 18:10:05 +0200, Peter Bjørn Perlsø wrote:

>
> OK, du mener altså at grundloven kan vi kyle ud af vinduet,

Mere overophedet retorik. Grundloven er ikke i fare, saa din og @'s
bekymring paa det punkt virker noget malplaceret.

> men at det
> er frygteligt at arbejdsomme og iderige mennesker har muligheden for at
> distancere sig fra velfærdsjunkierne.

Arbejdsomme og iderige mennesker skal nu nok finde ud af at klare sig -
ellers var de jo netop ikke arbejdsomme og iderige - uden et
pjalteproletariat at se ned paa.

Men at vi med dine andre "libertarianske" indlaeg in mente naeppe kan enes
om ret meget paa det socialpolitiske omraade ser jeg med sindsro i moede.

>
> Så er niveauet vist lagt... :p

Javist.





Peter Bjørn Perlsø (20-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 20-09-06 18:57

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> On Wed, 20 Sep 2006 18:10:05 +0200, Peter Bjørn Perlsø wrote:
>
> >
> > OK, du mener altså at grundloven kan vi kyle ud af vinduet,
>
> Mere overophedet retorik. Grundloven er ikke i fare, saa din og @'s
> bekymring paa det punkt virker noget malplaceret.

Du har ikke fulgt med, hvad? Grundloven er sat ud af kraft ihvertfald 3
steder i Danmark!

>
> > men at det
> > er frygteligt at arbejdsomme og iderige mennesker har muligheden for at
> > distancere sig fra velfærdsjunkierne.
>
> Arbejdsomme og iderige mennesker skal nu nok finde ud af at klare sig -
> ellers var de jo netop ikke arbejdsomme og iderige - uden et
> pjalteproletariat at se ned paa.

Altimens "pjalteproletariatet" (whatever that is" beslutter sig for at
beskatte de hårdtarbejdene 63% eller mere... jubiii. SIger ordet
"udnyttelse" dig noget?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

@ (20-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-09-06 19:04

On Wed, 20 Sep 2006 13:04:43 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

>On Wed, 20 Sep 2006 18:10:05 +0200, Peter Bjørn Perlsø wrote:
>
>>
>> OK, du mener altså at grundloven kan vi kyle ud af vinduet,
>
>Mere overophedet retorik. Grundloven er ikke i fare, saa din og @'s
>bekymring paa det punkt virker noget malplaceret.

grundloven er allerede sat ud af kraft tre steder i danmark

og i Vollsmose er man nået så vidt at man briefer præsten øhhh nåe
nej imamen når man har arresteret folk, for at undgå ballade

hvorfror i alverden skulle der blive ballade på grund af at politiet
gør deres arbejde?

svaret er at der her i landet findes muhamedanske verdensforbrydere i
så store mængder at myndighederne er bange for hvad de kan finde på



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 15:32

On Tue, 19 Sep 2006 00:01:31 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:


>Og en anelse tolerance over for dem der er lidt anderledes
>end andre, f.eks. indvandrere.

du har aldrig spekuleret nærmere over hvorfor palæstinensiske
flygtninge flygter til Danmark - et land fyldt med hedninger og
kristne folk løber "nøgne" rundt om sommeren
landet med verdens tætteste bestand af svin
et land hvis sprog er meget svært for en araber at lære

i stedet for at de havde flygtet til Syrien Iran eller Saudi-Arabien


> Jeg synes blot
>at vi skal behandle folk der bor i Danmark ordentligt.

vi?

hvem påstår du at jeg har behandlet dårligt?

bliver folk behandlet dårligere i danmark end i Pakistan?

må folk f.eks. frit udøve en hvilken som helst religion de ønsker i
Saudi-Arabien?


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Sten Schou (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 18-09-06 22:54


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:450f0e35$0$3470$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
> emner end muslimer og indvandre.

Så er du ihvertfald ikke radikal.

Hilsen Sten



Bertel Brander (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 18-09-06 23:32

Sten Schou wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:450f0e35$0$3470$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>> emner end muslimer og indvandre.
>
> Så er du ihvertfald ikke radikal.

Nu er det ikke mit indtryk at de radikale går meget op
i indvandring eller folks religion, men nej, jeg
er ikke radikal.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 23:37

On Mon, 18 Sep 2006 23:54:05 +0200, Sten Schou skrev:

> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:450f0e35$0$3470$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Jeg hører til dem der mener at der er andre og vigtigere
>> emner end muslimer og indvandre.
>
> Så er du ihvertfald ikke radikal.

Jo, for han har allerede trukket i land.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

GB (18-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-09-06 22:10

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det du kalder "fejghed" er vist det modsatte af krigsliderlig.

Jeg er absolut ikke "krigsliderlig", men når mit land og min kultur står
under pres fra middelalderlige kludehoveder og mørkemænd, som ville
indføre et diktatur værre, end du er i stand til at forestille dig, så
reagerer jeg imod det.

Jeg har rent faktisk rejst i lande som Syrien, Pakistan, Libanon og
Morocco - har du?

>> Er du sikker på, at du ikke er Anita Bay-Bundegaard, som skriver
>> under pseudonym?
> Ja.

Så siger vi det. Men du er i hvert fald meget uvidende om historie,
samtidig med, at du er naiv grænsende til det tossegode.

--
Med venlig hilsen
GB

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 00:12

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns9842EBB0AE0E3Youremail@
130.227.3.84:

> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg har rent faktisk rejst i lande som Syrien, Pakistan, Libanon og
> Morocco - har du?

Hvad så, kylling - har du? Eller stammer al din viden om islam fra
Politiken og DR1?

--
Med venlig hilsen
GB

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 00:27

GB wrote:
> GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns9842EBB0AE0E3Youremail@
> 130.227.3.84:
>
>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
>> news:450f0761$0$3475$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>> Jeg har rent faktisk rejst i lande som Syrien, Pakistan, Libanon og
>> Morocco - har du?


Nej, jeg har ikke været i "Syrien, Pakistan, Libanon og Morocco".
Gør det mig uegnet til at udtale mig om politik.

Jeg har været i Singapore og Sydafrika, har du?

> Hvad så, kylling - har du? Eller stammer al din viden om islam fra
> Politiken og DR1?

Information og TV2 ...

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 00:42

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450f2b57$0$3489
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg har været i Singapore og Sydafrika, har du?

Singapore, ja. SA, nej.

> Information og TV2 ...

That figures...

--
Med venlig hilsen
GB

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 00:43

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450f2b57$0$3489
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Nej, jeg har ikke været i "Syrien, Pakistan, Libanon og Morocco".
> Gør det mig uegnet til at udtale mig om politik.

Ikke i sig selv, men du har aldrig oplevet et muhamedansk diktatur indefra.
Det har jeg.

--
Med venlig hilsen
GB

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 00:45

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450f2b57$0$3489
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

http://damb.dk -> http://damp.dk...

--
Med venlig hilsen
GB

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 00:59

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450f2b57$0$3489
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> http://damb.dk -> http://damp.dk...

Jeg hedder Bertel, ikke Poul eller Palle, så det
er med b

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 01:05

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:450f32b1$0$3518
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>> http://damb.dk -> http://damp.dk...
> Jeg hedder Bertel, ikke Poul eller Palle, så det
> er med b

Det er din lidelse, jeg taler om. Ikke dit navn.

O du hedder garanteret ikke Bertel, men Bismillahullah.

--
Med venlig hilsen
GB

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 18:46

GB wrote:


> O du hedder garanteret ikke Bertel, men Bismillahullah.

Der tager du igen fejl.

Men jeg tror ikke at du hedder GB.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 19:09

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45102ce1$0$13959
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Men jeg tror ikke at du hedder GB.

Det gør jeg skam heller ikke - det er kun mine initialer.

--
Med venlig hilsen
GB

Henrik Svendsen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-09-06 22:14

On Mon, 18 Sep 2006 21:53:43 +0200, Bertel Brander skrev:

> Henrik Svendsen wrote:
>> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>>> virksomhed".
>>>
>>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>>
>> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
>> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
>> der ønsker diktatur.
>
> Det jeg tænkte på vedrørende DF's "landsforrædderisk virksomhed",
> er at de ødelægger alt det der i min øjne gør Danmark dansk,
> så som åbenhed, tolerance, osv.

Du kan da være så åben du vil; men du tænker måske på noget
med at lade befolkningsoverskudene i den tredie verden have
frit løb ind i Danmark? Sådanne tanker har nu aldrig været
spor danske - men de er da landsforræderiske.

> Med hensyn til "religiøst forbillede", så er deres chef ideolog
> vel kristen præst.

Og? Glemte du det med "ønsker diktatur", eller ... ? Du mener
måske, at Søren Krarup ønsker diktatur? Så lever du i en
alternativ virkelighed.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 18:49

Henrik Svendsen wrote:
>> Med hensyn til "religiøst forbillede", så er deres chef ideolog
>> vel kristen præst.
>
> Og? Glemte du det med "ønsker diktatur", eller ... ? Du mener
> måske, at Søren Krarup ønsker diktatur? Så lever du i en
> alternativ virkelighed.

Nej, jeg mener ikke at Søren Krarup ønsker diktatur, hvis
jeg gjorde havde jeg nok skrevet det.

Jeg mener heller ikke at det store flertal af muslimer
ønsker diktatur.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 19:11

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45102d8c$0$13959
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Jeg mener heller ikke at det store flertal af muslimer
> ønsker diktatur.

Det store flertal af muhamedanere er analfabeter, og aner ikke, hvad
"diktatur" betyder - de kender kun deres mullah'ers udlægninger af koranen.

--
Med venlig hilsen
GB

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 20:56

On Tue, 19 Sep 2006 19:48:59 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Henrik Svendsen wrote:
>>> Med hensyn til "religiøst forbillede", så er deres chef ideolog
>>> vel kristen præst.
>>
>> Og? Glemte du det med "ønsker diktatur", eller ... ? Du mener
>> måske, at Søren Krarup ønsker diktatur? Så lever du i en
>> alternativ virkelighed.
>
>Nej, jeg mener ikke at Søren Krarup ønsker diktatur, hvis
>jeg gjorde havde jeg nok skrevet det.
>
>Jeg mener heller ikke at det store flertal af muslimer
>ønsker diktatur.

66% af herboende muhamedenere ønsker kalifatet indført

84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse den
nuværende lovgivning

så kan du jo selv om du kalder det det store elller mindre flertal


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 21:33

@ wrote:
> 66% af herboende muhamedenere ønsker kalifatet indført
>
> 84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse den
> nuværende lovgivning

Hvor har du de tal fra?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 21:42

On Tue, 19 Sep 2006 22:32:58 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>> 66% af herboende muhamedenere ønsker kalifatet indført
>>
>> 84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse den
>> nuværende lovgivning
>
>Hvor har du de tal fra?

en undersøgelse lavet af Rambøl engan først på sommeren

og nej jeg har ikke længere noget link til undersøgelsesrapporten


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 21:55

@ wrote:
> On Tue, 19 Sep 2006 22:32:58 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> @ wrote:
>>> 66% af herboende muhamedenere ønsker kalifatet indført
>>>
>>> 84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse den
>>> nuværende lovgivning
>> Hvor har du de tal fra?
>
> en undersøgelse lavet af Rambøl engan først på sommeren
>
> og nej jeg har ikke længere noget link til undersøgelsesrapporten

Hvor troværdige synes du selv de tal er?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

GB (19-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-09-06 22:08

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45105913$0$20240
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvor troværdige synes du selv de tal er?

Rambøl har en meget høj grad af troværdighed.

--
Med venlig hilsen
GB

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 22:23

GB wrote:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45105913$0$20240
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>
>> Hvor troværdige synes du selv de tal er?
>
> Rambøl har en meget høj grad af troværdighed.

Sandt, Rambøl er troværdige.

Men at citere fra en undersøgelse uden at have kilden er
ikke troværdigt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 22:28

On Tue, 19 Sep 2006 23:23:21 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>GB wrote:
>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45105913$0$20240
>> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>>
>>> Hvor troværdige synes du selv de tal er?
>>
>> Rambøl har en meget høj grad af troværdighed.
>
>Sandt, Rambøl er troværdige.
>
>Men at citere fra en undersøgelse uden at have kilden er
>ikke troværdigt.

hvis du gider og indlæggene stadig er tilgængelige kan du sikkert
finde dem da jeg tidligere har henvist til undersøgelsen som blev
bragt i Jyllandsposten

hvorfor tvivler du på tallene?





--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Bertel Brander (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 19-09-06 22:43

@ wrote:
> On Tue, 19 Sep 2006 23:23:21 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> GB wrote:
>>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45105913$0$20240
>>> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>>>
>>>> Hvor troværdige synes du selv de tal er?
>>> Rambøl har en meget høj grad af troværdighed.
>> Sandt, Rambøl er troværdige.
>>
>> Men at citere fra en undersøgelse uden at have kilden er
>> ikke troværdigt.
>
> hvis du gider og indlæggene stadig er tilgængelige kan du sikkert
> finde dem da jeg tidligere har henvist til undersøgelsen som blev
> bragt i Jyllandsposten
>
> hvorfor tvivler du på tallene?

Jeg ved ikke om jeg tvivler på tallene, men
det kunne være rart at få belyst hvad der
mere præcist menes med:
"84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia
skal afløse den nuværende lovgivning"

F.eks. hvad blev der spurgt om?

F.eks. hvordan definerer man "muhamedanere"? Så vidt jeg
ved er det de færreste herboende muslimer der vil kalde
sig muhamedaner, så hvem har man spurgt?

Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
sig med tal, som man ikke har belæg for.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 23:07

On Tue, 19 Sep 2006 23:43:28 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>> On Tue, 19 Sep 2006 23:23:21 +0200, Bertel Brander
>> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>
>>> GB wrote:
>>>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:45105913$0$20240
>>>> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>>>>
>>>>> Hvor troværdige synes du selv de tal er?
>>>> Rambøl har en meget høj grad af troværdighed.
>>> Sandt, Rambøl er troværdige.
>>>
>>> Men at citere fra en undersøgelse uden at have kilden er
>>> ikke troværdigt.
>>
>> hvis du gider og indlæggene stadig er tilgængelige kan du sikkert
>> finde dem da jeg tidligere har henvist til undersøgelsen som blev
>> bragt i Jyllandsposten
>>
>> hvorfor tvivler du på tallene?
>
>Jeg ved ikke om jeg tvivler på tallene, men
>det kunne være rart at få belyst hvad der
>mere præcist menes med:
>"84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia
>skal afløse den nuværende lovgivning"
>
>F.eks. hvad blev der spurgt om?

den slags vil det jo altid være rart at vide

>
>F.eks. hvordan definerer man "muhamedanere"? Så vidt jeg
>ved er det de færreste herboende muslimer der vil kalde
>sig muhamedaner, så hvem har man spurgt?

muslimer?

nu anser jeg ingen af hele verdens muhamedanere for at være muslimer,
så derfor benævner jeg dem med det udmærkede og retvisende danske
ord muhamedanere

jeg ser ingen grund til at begynde at tale arabisk


>Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
>sig med tal, som man ikke har belæg for.

bare fordi nogle oplysninger ikke lige paser med det glansbillde du
tror på er oplysningerne af den grund dog ikke forkerte,

og jeg er ikke ansat som din bibliotekar,
jeg vil foreslå at du henvender dig hos JP eller rambøl hvis du vil
vide mere



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Bertel Brander (20-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 20-09-06 00:20

@ wrote:
>> Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
>> sig med tal, som man ikke har belæg for.
>
> bare fordi nogle oplysninger ikke lige paser med det glansbillde du
> tror på er oplysningerne af den grund dog ikke forkerte,
>
> og jeg er ikke ansat som din bibliotekar,
> jeg vil foreslå at du henvender dig hos JP eller rambøl hvis du vil
> vide mere

Måske er det denne:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3742168/

Men det er nogle andre tal...

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (20-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-09-06 15:38

On Wed, 20 Sep 2006 01:20:03 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>>> Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
>>> sig med tal, som man ikke har belæg for.
>>
>> bare fordi nogle oplysninger ikke lige paser med det glansbillde du
>> tror på er oplysningerne af den grund dog ikke forkerte,
>>
>> og jeg er ikke ansat som din bibliotekar,
>> jeg vil foreslå at du henvender dig hos JP eller rambøl hvis du vil
>> vide mere
>
>Måske er det denne:
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3742168/

nej

>Men det er nogle andre tal...

det ses


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Bertel Brander (20-09-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 20-09-06 18:45

@ wrote:
> On Wed, 20 Sep 2006 01:20:03 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> @ wrote:
>>>> Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
>>>> sig med tal, som man ikke har belæg for.
>>> bare fordi nogle oplysninger ikke lige paser med det glansbillde du
>>> tror på er oplysningerne af den grund dog ikke forkerte,
>>>
>>> og jeg er ikke ansat som din bibliotekar,
>>> jeg vil foreslå at du henvender dig hos JP eller rambøl hvis du vil
>>> vide mere
>> Måske er det denne:
>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3742168/
>
> nej

Jeg kan ikke finde andre artikler.

>> Men det er nogle andre tal...
>
> det ses

Ja, begge tal kan ikke passe.

Du skrev:
"84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse
den nuværende lovgivning"

JP skriver:
"Syv pct. af landets muslimer, siger, at alene Koranen skal
være fundamentet for al lovgivning i Danmark. Andre 20 pct.
siger, at det bør være en blanding af grundloven og Koranen,
mens 59 pct. ønsker, at alene grundloven skal være fundamentet."

JP's artikel har tallene fra Rambøll, den er fra først på sommeren.

Jeg vælger derfor at tro at JP's tal er rigtige.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (20-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-09-06 19:07

On Wed, 20 Sep 2006 19:45:26 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>> On Wed, 20 Sep 2006 01:20:03 +0200, Bertel Brander
>> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>
>>> @ wrote:
>>>>> Og så synes jeg generelt at det er useriøst at sprede om
>>>>> sig med tal, som man ikke har belæg for.
>>>> bare fordi nogle oplysninger ikke lige paser med det glansbillde du
>>>> tror på er oplysningerne af den grund dog ikke forkerte,
>>>>
>>>> og jeg er ikke ansat som din bibliotekar,
>>>> jeg vil foreslå at du henvender dig hos JP eller rambøl hvis du vil
>>>> vide mere
>>> Måske er det denne:
>>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3742168/
>>
>> nej
>
>Jeg kan ikke finde andre artikler.
>
>>> Men det er nogle andre tal...
>>
>> det ses
>
>Ja, begge tal kan ikke passe.
>
>Du skrev:
>"84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse
>den nuværende lovgivning"
>
>JP skriver:
>"Syv pct. af landets muslimer, siger, at alene Koranen skal
>være fundamentet for al lovgivning i Danmark. Andre 20 pct.
>siger, at det bør være en blanding af grundloven og Koranen,
>mens 59 pct. ønsker, at alene grundloven skal være fundamentet."
>
>JP's artikel har tallene fra Rambøll, den er fra først på sommeren.
>
>Jeg vælger derfor at tro at JP's tal er rigtige.


jeg higer og søger (jeg gemmer for mange artikler)

da jeg er ret siker på at jeg har tallene og artiklen et eller andet
sted


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 22:11

On Tue, 19 Sep 2006 22:54:43 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>> On Tue, 19 Sep 2006 22:32:58 +0200, Bertel Brander
>> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>
>>> @ wrote:
>>>> 66% af herboende muhamedenere ønsker kalifatet indført
>>>>
>>>> 84,9% af herboende muhamedanere ønsker at sharia skal afløse den
>>>> nuværende lovgivning
>>> Hvor har du de tal fra?
>>
>> en undersøgelse lavet af Rambøl engan først på sommeren
>>
>> og nej jeg har ikke længere noget link til undersøgelsesrapporten
>
>Hvor troværdige synes du selv de tal er?

det undrer mig at det ikke er højere


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

@ (19-09-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-09-06 14:58

On Mon, 18 Sep 2006 21:53:43 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Henrik Svendsen wrote:
>> On Mon, 18 Sep 2006 20:43:09 +0200, Bertel Brander skrev:
>>
>>> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
>>> virksomhed".
>>>
>>> Jeg mener at DF's politik er udtryk for "landsforrædderisk virksomhed",
>>> som fordømmer os alle til "middelalderligt diktatur".
>>
>> Muligvis fordi du er landsforræderisk anlagt. For DF går klart
>> ind for demokrati og har heller ikke et religiøst forbillede,
>> der ønsker diktatur.
>
>Det jeg tænkte på vedrørende DF's "landsforrædderisk virksomhed",
>er at de ødelægger alt det der i min øjne gør Danmark dansk,
>så som åbenhed, tolerance, osv.

de gør jo lige nøjagtig det modsatte - og rigtige

de søger at bremse/stoppe indvandringen af folk som netop ikke ønsker
frihed og åbenhed

>
>Med hensyn til "religiøst forbillede", så er deres chef ideolog
>vel kristen præst.

og?

hvis det skulle have forbigået din opmærksomhed kan jeg oplyse at
sekulariseringen her i landet er mange år gammel


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

GB (18-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-09-06 21:36

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in
news:450ee8bd$0$20246$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Det kommer jo an på hvad man definerer som "landsforrædderisk
> virksomhed".

Du nærmer dig kraftigt, ligesom de andre oikofober.

--
Med venlig hilsen
GB

Peter Bjørn Perlsø (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 18-09-06 19:31

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
> landsmøde her i weekenden.
>
> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
> shariaen vil blive fremmet.
>
> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
>
> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.

Samtlige folketingsmedlemmers hjemadresser er offentligt tilgængelige -
det er bare om at komme igang!

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Croc® (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 18-09-06 20:27

On Mon, 18 Sep 2006 20:30:50 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:
>
>> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
>> landsmøde her i weekenden.
>>
>> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
>> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
>> shariaen vil blive fremmet.
>>
>> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
>>
>> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
>
>Samtlige folketingsmedlemmers hjemadresser er offentligt tilgængelige -
>det er bare om at komme igang!

Det er et åbent spørgsmål om ikke du begår noget strafbart ved at
anspore og guide uligevægtige der udtrykker voldsønsker mod
folkevalgte.

På nuværende tidspunkt har El Trabajador intet problem, men hvis en
svag sjæl tager dine ord alvorligt og anmelder dem, er jeg alvorligt
bange for du har et problem.

Jeg tror ikke et sekund på at du ønsker Jelved noget ondt, men det er
tilladt at bruge hovedet når man ytrer sig på skrift.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse


Peter Bjørn Perlsø (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 18-09-06 20:31

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> On Mon, 18 Sep 2006 20:30:50 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
> Bjørn Perlsø) wrote:
>
> >El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:
> >
> >> Jeg sidder lige nu og ser DR1 TV, der lige nu sender uddrag af de radigales
> >> landsmøde her i weekenden.
> >>
> >> Tænk hvis disse svin fik magt som de har agt, så ville vort land blive
> >> fyldt endnu hurtigere op med vilde og terrorliderlige muhamedanerre og
> >> shariaen vil blive fremmet.
> >>
> >> Er det ikke på tide at vi får et opgør med disse sindssyge landsforrædere?
> >>
> >> Jeg har en enorm lyst til at smadre den møgkælling, jeg ser på TV lige nu.
> >
> >Samtlige folketingsmedlemmers hjemadresser er offentligt tilgængelige -
> >det er bare om at komme igang!
>
> Det er et åbent spørgsmål om ikke du begår noget strafbart ved at
> anspore og guide uligevægtige der udtrykker voldsønsker mod
> folkevalgte.

Who the fuck cares.

>
> På nuværende tidspunkt har El Trabajador intet problem, men hvis en
> svag sjæl tager dine ord alvorligt og anmelder dem, er jeg alvorligt
> bange for du har et problem.
>
> Jeg tror ikke et sekund på at du ønsker Jelved noget ondt, men det er
> tilladt at bruge hovedet når man ytrer sig på skrift.

Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
mund hører hjemme.


--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Allan Riise (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 18-09-06 20:59

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
> mund hører hjemme.

Så meget for ytringsfriheden i P.B.P.'s liberale univers...

--
Allan Riise



Peter Bjørn Perlsø (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 18-09-06 21:03

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" wrote:
>
> > Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
> > mund hører hjemme.
>
> Så meget for ytringsfriheden i P.B.P.'s liberale univers...

Med alt det gylle der er kommet ud af kæften på Jelved, må det at svømme
rundt i en gylletank da være for hende, hva et luksusferieophold med
svømmepøl er for os andre?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Peter Bjørn Perlsø (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 18-09-06 21:05

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" wrote:
>
> > Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
> > mund hører hjemme.
>
> Så meget for ytringsfriheden i P.B.P.'s liberale univers...
>
> --
> Allan Riise

PS:

Siden du ikke kan se forskel på ytringer og ført politik, må jeg mindre
dig om at selvom Jelved's ytringer gang på gang giver mig ønske om en
stor brækspand, så er det den politik hun har ført, og ønsker at føre,
som jeg har noget imod.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Malene P (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 19-09-06 08:44


"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hlvqef.3da3ii1ovs9xtN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...

> Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
> mund hører hjemme.
>

At dømme efter udseendet af hendes mund, har hun vist allerede været der.

Malene P



Hr. Jensen (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 19-09-06 09:29

Den Tue, 19 Sep 2006 09:43:38 +0200 sendte "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>
>"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>news:1hlvqef.3da3ii1ovs9xtN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>
>> Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
>> mund hører hjemme.
>>
>
>At dømme efter udseendet af hendes mund, har hun vist allerede været der.

Det er pudsigt, men hver gang jeg ser hende, så kommer jeg altid til
at tænke på skildpadder. Det må være noget med ansigtsudtrykket.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

Malene P (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 19-09-06 09:36


"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
newsavg298s8rggj6hoium8mkbajuigfnd67@4ax.com...
> Den Tue, 19 Sep 2006 09:43:38 +0200 sendte "Malene P"
> <malenekors@hotmail.com> følgende røgsignaler:
>
> >
> >"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> >news:1hlvqef.3da3ii1ovs9xtN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> >
> >> Jo, jeg ønsker Jelved smidt i en gylletank, hvor hende og hendes rådne
> >> mund hører hjemme.
> >>
> >
> >At dømme efter udseendet af hendes mund, har hun vist allerede været der.
>
> Det er pudsigt, men hver gang jeg ser hende, så kommer jeg altid til
> at tænke på skildpadder. Det må være noget med ansigtsudtrykket.

Hæ -ja såmænd. Men synd for skildpadderne.

Malene P



Hr. Jensen (18-09-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 18-09-06 20:32

Den Mon, 18 Sep 2006 21:26:37 +0200 sendte Croc® <sbm@pc.dk> følgende
røgsignaler:

>Det er et åbent spørgsmål om ikke du begår noget strafbart ved at
>anspore og guide uligevægtige der udtrykker voldsønsker mod
>folkevalgte.

Korrekt, ikke så meget snak, kun handling...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste