/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Wilstrup-Thomsen - og - bindestreger.
Fra : ThomasB


Dato : 10-09-06 19:29

Jeg kender ikke mange andre end Wilstrup og thomsen, der bruger så mange
bindestreger.

thomsen:
news:1157714153.544897@www.webhosting.dk
news:1157713457.354920@www.webhosting.dk
news:1157640504.361171@www.webhosting.dk

Wilstrup:
news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk



 
 
Alucard (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 10-09-06 19:49

On Sun, 10 Sep 2006 20:29:10 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Jeg kender ikke mange andre end Wilstrup og thomsen, der bruger så mange
>bindestreger.
>
>thomsen:
>news:1157714153.544897@www.webhosting.dk
>news:1157713457.354920@www.webhosting.dk
> news:1157640504.361171@www.webhosting.dk
>
>Wilstrup:
>news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
Tja.... Bindestregerne bruges på præcis samme måde og sprogbruget er
det samme, så for mig virker det som samme person....

ThomasB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 10-09-06 19:53

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:ren8g2ltqhod4a79uall14blu3hd09bkks@4ax.com...
>>Jeg kender ikke mange andre end Wilstrup og thomsen, der bruger så mange
>>bindestreger.
>>
>>thomsen:
>>news:1157714153.544897@www.webhosting.dk
>>news:1157713457.354920@www.webhosting.dk
>> news:1157640504.361171@www.webhosting.dk
>>
>>Wilstrup:
>>news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>news:45014be0$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>
> Tja.... Bindestregerne bruges på præcis samme måde og sprogbruget er
> det samme, så for mig virker det som samme person....

Hvis der skal to profiler til at underbygge ens argumenter, så skal man nok
overveje om det man argumenterer for/mod, måske er for langt ude..



T.Liljeberg (10-09-2006)
Kommentar
Fra : T.Liljeberg


Dato : 10-09-06 20:23

On Sun, 10 Sep 2006 20:49:23 +0200, in dk.politik Alucard
<alucard44@hotmail.dk> wrote:

>Bindestregerne bruges på præcis samme måde og sprogbruget er
>det samme, så for mig virker det som samme person....

Selvfølgelig er det samme person. Det var tydeligt allerede før
Wilstrups pinlige fejltagelse med forskellig navn i underskrift og
header.

Alucard (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 10-09-06 21:46

On Sun, 10 Sep 2006 12:23:21 -0700, T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>>Bindestregerne bruges på præcis samme måde og sprogbruget er
>>det samme, så for mig virker det som samme person....
>
>Selvfølgelig er det samme person. Det var tydeligt allerede før
>Wilstrups pinlige fejltagelse med forskellig navn i underskrift og
>header.

Ja, den bommert var lidt for tydelig...

GB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 10-09-06 21:54

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in
news:v8u8g295nuakp599linciaom7mgclghktt@4ax.com:

> Ja, den bommert var lidt for tydelig...

Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
løgnhals.

--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 10-09-06 22:01

On Sun, 10 Sep 2006 20:54:17 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>> Ja, den bommert var lidt for tydelig...
>
>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>løgnhals.

Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....

Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 23:25


"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:98v8g2l07p9u8ot0f7o16st2hvgt9dicdn@4ax.com...
> On Sun, 10 Sep 2006 20:54:17 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:
>
>>> Ja, den bommert var lidt for tydelig...
>>
>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>>løgnhals.
>
> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....

Jamen KL er lovlig undskyldt, .....han er ikke selv klar over, al det lort
han lukker ud.

Tony



GB (11-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 11-09-06 00:30

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in
news:98v8g2l07p9u8ot0f7o16st2hvgt9dicdn@4ax.com:

> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....

Nej. "Kim Larsen" er en talentløs troller, AHW er derimod helt seriøs.

--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 00:48

On Sun, 10 Sep 2006 23:30:00 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>
>Nej. "Kim Larsen" er en talentløs troller, AHW er derimod helt seriøs.

Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?

GB (11-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 11-09-06 01:50

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in
news:u099g2todltjnter0k48ahgn1mkrp2ipa8@4ax.com:

> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?

Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.

--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 08:54

On Mon, 11 Sep 2006 00:50:14 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?
>
>Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.

Så har du også læst Kim's ekstreme løgnehistorier (hvor jeg lige
henviste til hans seneste).....

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 09:13

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:6f5ag212jajjlgtpkm7flj0g0tdnt9msp6@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 00:50:14 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:
>
>>> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?
>>
>>Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.
>
> Så har du også læst Kim's ekstreme løgnehistorier (hvor jeg lige
> henviste til hans seneste).....

Alucard er så fyldt med løgn og latin at han ikke engang kan huske sine egne
løgnehistorier, rimeligt underholdende men ikke specielt givende.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 09:12

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns983C1CDE578B0Youremail@130.227.3.84...
> Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in
> news:u099g2todltjnter0k48ahgn1mkrp2ipa8@4ax.com:
>
>> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?
>
> Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.

Det er meget godt gået da jeg ikke har skrevet på Usenet i 10 år men langt
færre år. Frøken Georg er igen ude noget løgnagtigt fisselette-sludder.

Frøken Georg er ikke den største løgnhals (det er Alucard) men helt sikkert
den største bitch.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 09:57

On Mon, 11 Sep 2006 10:11:32 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?
>>
>> Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.
>
>Det er meget godt gået da jeg ikke har skrevet på Usenet i 10 år men langt
>færre år. Frøken Georg er igen ude noget løgnagtigt fisselette-sludder.

HAHAHA.....

Hvad løgnagtigt er der i GB's "Jeg har fulgt denne gruppe i ti år."..?

>Frøken Georg er ikke den største løgnhals (det er Alucard) men helt sikkert
>den største bitch.

Dine latterlige personlige fornærmelser er sgu morsomme...

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 10:07

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:v29ag25iso932uahfq9qqth04b3lpfh41r@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 10:11:32 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
> wrote:
>
>>>> Har du fulgt med i tråden "Jyder, atomkraft ...og iranere."...?
>>>
>>> Jeg har fulgt denne gruppe i ti år.
>>
>>Det er meget godt gået da jeg ikke har skrevet på Usenet i 10 år men langt
>>færre år. Frøken Georg er igen ude noget løgnagtigt fisselette-sludder.
>
> HAHAHA.....
>
> Hvad løgnagtigt er der i GB's "Jeg har fulgt denne gruppe i ti år."..?

Jeg fik vist de forkerte briller på og fik læst forkert hvilket er
beklageligt men never mind. Man behøver heller ikke kraftige briller for at
læse dit sludder men skal naturligvis sørge for at læse indlæg fra andre
"debattører" korrekt.

>>Frøken Georg er ikke den største løgnhals (det er Alucard) men helt
>>sikkert
>>den største bitch.
>
> Dine latterlige personlige fornærmelser er sgu morsomme...

Han er da en bitch og du er en løgnhals.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 14:55

On Mon, 11 Sep 2006 11:07:08 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>>Frøken Georg er ikke den største løgnhals (det er Alucard) men helt
>>>sikkert
>>>den største bitch.
>>
>> Dine latterlige personlige fornærmelser er sgu morsomme...
>
>Han er da en bitch og du er en løgnhals.

Jeg aner ikke hvad GB er (og er også hamrende ligeglad), men du
mangler endnu at komme med et eksempel på at jeg skulle have løjet (at
skrive at du er en nar, er IKKE en løgn).....

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 09:07

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:98v8g2l07p9u8ot0f7o16st2hvgt9dicdn@4ax.com...
> On Sun, 10 Sep 2006 20:54:17 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:
>
>>> Ja, den bommert var lidt for tydelig...
>>
>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>>løgnhals.
>
> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....

Nej det er da dig, din lille løgnhals...

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 09:58

On Mon, 11 Sep 2006 10:06:58 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>>> Ja, den bommert var lidt for tydelig...
>>>
>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>>>løgnhals.
>>
>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>
>Nej det er da dig, din lille løgnhals...

Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 10:00

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:079ag29j7dlhjqbudagn38ecaq8oc2r235@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 10:06:58 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
> wrote:
>
>>>>> Ja, den bommert var lidt for tydelig...
>>>>
>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>>>>løgnhals.
>>>
>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>
>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>
> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....

Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 10:02

On Mon, 11 Sep 2006 10:59:42 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets største
>>>>>løgnhals.
>>>>
>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>
>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>
>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....
>
>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.

HVOR...????

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 10:09

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:sf9ag2drnrq6ellv7dra13fut9gtairl1j@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 10:59:42 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
> wrote:
>
>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>største
>>>>>>løgnhals.
>>>>>
>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>
>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>
>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....
>>
>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>
> HVOR...????

Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 14:55

On Mon, 11 Sep 2006 11:08:35 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>største
>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>
>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>
>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>
>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....
>>>
>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>
>> HVOR...????
>
>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.

Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )

Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 17:21

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:7lqag25h0qmrlu7jf4cdabmqoncmnosfna@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 11:08:35 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
> wrote:
>
>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>>største
>>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>>
>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>>
>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>>
>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....
>>>>
>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>>
>>> HVOR...????
>>
>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
>
> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )

Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 17:55

On Mon, 11 Sep 2006 18:20:54 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>>>største
>>>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>>>
>>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>>>
>>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har løjet....
>>>>>
>>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>>>
>>>> HVOR...????
>>>
>>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
>>
>> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )
>
>Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.

Det ER altså for svært...)

Dit problem er at du TROR at når du siger/mener noget, så er det
dermed BEVIST at det er sandt.... )))


ThomasB (11-09-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-09-06 18:05

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:45058ce6$0$75037$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>>>største
>>>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>>>
>>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>>>
>>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har
>>>>>> løjet....
>>>>>
>>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>>>
>>>> HVOR...????
>>>
>>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
>>
>> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )
>
> Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.

Sådan noget pjat. Hvis du mener at kunne dokumentere noget, så link dog til
de indlæg der dokumenterer din påstand. Indtil da er *du* fuld af løgn.




Ukendt (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-06 18:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
news:45059725$0$75038$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:45058ce6$0$75037$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>>>>største
>>>>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>>>>
>>>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>>>>
>>>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har
>>>>>>> løjet....
>>>>>>
>>>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>>>>
>>>>> HVOR...????
>>>>
>>>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
>>>
>>> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )
>>
>> Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.
>
> Sådan noget pjat. Hvis du mener at kunne dokumentere noget, så link dog
> til de indlæg der dokumenterer din påstand. Indtil da er *du* fuld af
> løgn.

DIN mening om det er jeg sgu ligeglad med.

Jeg har påvist Alucard hvor han lyver een gang og jeg kan jo blive ved med
at lege børnehavepædagog. Nu må han selv lede det op, det bliver ikke
anderledes.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




ThomasB (11-09-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-09-06 19:14


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:450599ae$0$75034$14726298@news.sunsite.dk...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> news:45059725$0$75038$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45058ce6$0$75037$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
>>>>>>>>>>>største
>>>>>>>>>>>løgnhals.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har
>>>>>>>> løjet....
>>>>>>>
>>>>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
>>>>>>
>>>>>> HVOR...????
>>>>>
>>>>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
>>>>
>>>> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )
>>>
>>> Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.
>>
>> Sådan noget pjat. Hvis du mener at kunne dokumentere noget, så link dog
>> til de indlæg der dokumenterer din påstand. Indtil da er *du* fuld af
>> løgn.
>
> DIN mening om det er jeg sgu ligeglad med.

Kan du nævne mig en, hvis mening du ikke er ligeglad med?

> Jeg har påvist Alucard hvor han lyver een gang og jeg kan jo blive ved med
> at lege børnehavepædagog. Nu må han selv lede det op, det bliver ikke
> anderledes.

Men så skulle det vel ikke være så svært at linke til igen. Jeg er
overbevist om at du ikke kan.






Peter Bjørn Perlsø (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 11-09-06 19:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:450599ae$0$75034$14726298@news.sunsite.dk...
> > "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> > news:45059725$0$75038$14726298@news.sunsite.dk...
> >> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:45058ce6$0$75037$14726298@news.sunsite.dk...
> >>>>>>>>>>>Men får det Arne til at indrømme noget? Nej, for han er Usenets
> >>>>>>>>>>>største
> >>>>>>>>>>>løgnhals.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Uenig..... Det MÅ være Kim Larsen....
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>Nej det er da dig, din lille løgnhals...
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Du mangler stadig at henvise til et eneste sted hvor jeg har
> >>>>>>>> løjet....
> >>>>>>>
> >>>>>>>Det HAR jeg gjort, din lille løgnhals.
> >>>>>>
> >>>>>> HVOR...????
> >>>>>
> >>>>>Gå tilbage og læs mine indlæg igen, det er da ikke for meget forlangt.
> >>>>
> >>>> Så kom da med et link, eller er det for svært...??? )
> >>>
> >>> Læs mine indlæg, der finder du det, løgnhals.
> >>
> >> Sådan noget pjat. Hvis du mener at kunne dokumentere noget, så link dog
> >> til de indlæg der dokumenterer din påstand. Indtil da er *du* fuld af
> >> løgn.
> >
> > DIN mening om det er jeg sgu ligeglad med.
>
> Kan du nævne mig en, hvis mening du ikke er ligeglad med?
>
> > Jeg har påvist Alucard hvor han lyver een gang og jeg kan jo blive ved med
> > at lege børnehavepædagog. Nu må han selv lede det op, det bliver ikke
> > anderledes.
>
> Men så skulle det vel ikke være så svært at linke til igen. Jeg er
> overbevist om at du ikke kan.

Hvad forventer du af Kim Larsen? Han har det hele i munden.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Alucard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 11-09-06 21:46

On Mon, 11 Sep 2006 20:14:15 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>> Jeg har påvist Alucard hvor han lyver een gang og jeg kan jo blive ved med
>> at lege børnehavepædagog. Nu må han selv lede det op, det bliver ikke
>> anderledes.
>
>Men så skulle det vel ikke være så svært at linke til igen. Jeg er
>overbevist om at du ikke kan.

Det har du ret i...

Frank E. N. Stein (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-09-06 20:07

On Sun, 10 Sep 2006 20:29:10 +0200, ThomasB wrote:

> Jeg kender ikke mange andre end Wilstrup og thomsen, der bruger så mange
> bindestreger.

Hvis mine tånegle var lavet af jordnøddesmør, ville jeg barbere dem.

Mark Jensen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 10-09-06 20:32


Problemet er at Wilstrup blev taget med fingrene i kagedåsen i
forbindelse med "Fantasten" og alligeveæ nægtede pure at indrømme
noget som helst, selvom enhver kunne se at der var tale om samme
person, også mht IP-adresse, newsreader etc.

Og derfor er der naturligvis ikke den store tiltro til manden, når der
dukker andre stærkt venstreorienterede med samme arbejde, og som
"kommer til" at skrive Wilstrup i en iøvrigt identisk konstrueret
signaturopsætning.

Sådan er det med løgnen. Er du én gang taget i en direkte løgn, er det
utrolig svært at få tillid til personen igen, hvis overhovedet.

ThomasB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 10-09-06 22:40


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:uqp8g2plndth6l19q5b7dukta4l80hjclu@4ax.com...
>
> Sådan er det med løgnen. Er du én gang taget i en direkte løgn, er det
> utrolig svært at få tillid til personen igen, hvis overhovedet.

Tænk hvor meget mod det må kræve at indrømme sådan noget.

Det ville man da tage hatten af for ik?




GB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 10-09-06 22:44

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4504863e$0$75030
$14726298@news.sunsite.dk:

> Tænk hvor meget mod det må kræve at indrømme sådan noget.
> Det ville man da tage hatten af for ik?

Du må nok vente, til helvede fryser til is, er jeg bange for...

--
Med venlig hilsen
GB

ThomasB (11-09-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-09-06 14:51

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns983BF18052CCAYouremail@130.227.3.84...
>> Tænk hvor meget mod det må kræve at indrømme sådan noget.
>> Det ville man da tage hatten af for ik?
>
> Du må nok vente, til helvede fryser til is, er jeg bange for...

Det er synd for ham.



Jens Bruun (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-09-06 15:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:450569bb$0$75033$14726298@news.sunsite.dk

> Det er synd for ham.

Det er mere synd for hans elever. Manden er skolelærer!

Normalt vil jeg ikke gå op i usenet-skribenters privat- og arbejdsliv, men
når man som Wilstrup/Thomsen benytter *så* beskidte tricks som at skrive
under fiktivt navn, så bør hans arbejdsgiver informeres. Det kan ikke være
rimeligt, at vore børn skal undervises af dén slags psykopater. Lærere bør
være rollemodeller, vi trygt kan overlade vore børn til.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Knud Larsen (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 11-09-06 16:38


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:W7mdnXqab4Kd6pjYnZ2dnUVZ8s-dnZ2d@giganews.com...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> news:450569bb$0$75033$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Det er synd for ham.
>
> Det er mere synd for hans elever. Manden er skolelærer!
>
> Normalt vil jeg ikke gå op i usenet-skribenters privat- og arbejdsliv, men
> når man som Wilstrup/Thomsen benytter *så* beskidte tricks som at skrive
> under fiktivt navn, så bør hans arbejdsgiver informeres. Det kan ikke være
> rimeligt, at vore børn skal undervises af dén slags psykopater. Lærere bør
> være rollemodeller, vi trygt kan overlade vore børn til.

Det er da rystende ligegyldigt i forhold til undervisning af børn i
folkeskolen, om så AHW havde sytten hundrede aliaser, - hvad så, det er jo
ikke officielle dokumenter han skriver sine navne på. Lærere har aldrig
været rollemodeller, og skal da heller ikke være det. Så længe de kan
undervise rimeligt, og behandler børnene ordentligt, så må det være helt
tilstrækkeligt, - læreren er jo da heller ikke degn mere i vore dage.





Mark Jensen (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 12-09-06 22:00

On Mon, 11 Sep 2006 16:47:28 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>
>Normalt vil jeg ikke gå op i usenet-skribenters privat- og arbejdsliv, men
>når man som Wilstrup/Thomsen benytter *så* beskidte tricks som at skrive
>under fiktivt navn, så bør hans arbejdsgiver informeres. Det kan ikke være
>rimeligt, at vore børn skal undervises af dén slags psykopater. Lærere bør
>være rollemodeller, vi trygt kan overlade vore børn til.

Faktisk havde "thomsen"/(wilstrup) tralvt med at snakke om andre
personers lærergerning i forhold til deres udtalelser på usenet

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/5c6a03c06a5c91b0?hl=da&

"Nu har jeg ikke læst alt hvad du har skrevet tidligere, men noget har
jeg dog læst, og det forekommer mig at du er gået længere og længere
over mod højrefløjen og dens retorik, hvilket jeg finder beskæmmende
hvis du ikke er mere nuanceret end som så i din undervisning, hvis jeg
altså har ret i at du er lærer i en folkeskole."

Derfor kan man ikke helt have ondt af AHW når han selv trækker dette
usle kort frem.

Personligt mener jeg dog at vi bliver nødt til at lade være med at
være efter folk pga deres private erhverv. Det er ikke rimeligt at
stille folk til ansvar for deres fritidslyster til at være
kommunistmord-fornægtere, el. på den anden fløj hardcore nazister. Vi
må bare håbe at de formår at undervise ordentligt, men det er ikke
noget vi skal blande os i.

Vi kan nøjes med at tage os til hovedet og rulle med øjnene, og
smågrine lidt over behovet for flere identiter.

thomsen (12-09-2006)
Kommentar
Fra : thomsen


Dato : 12-09-06 22:36


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:4c7eg25ipgrsd8mrlof9mmc5lbsi93lk1c@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 16:47:28 +0200, "Jens Bruun"
> <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/5c6a03c06a5c91b0?hl=da&
>
> "Nu har jeg ikke læst alt hvad du har skrevet tidligere, men noget har
> jeg dog læst, og det forekommer mig at du er gået længere og længere
> over mod højrefløjen og dens retorik, hvilket jeg finder beskæmmende
> hvis du ikke er mere nuanceret end som så i din undervisning, hvis jeg
> altså har ret i at du er lærer i en folkeskole."
>
> Derfor kan man ikke helt have ondt af AHW når han selv trækker dette
> usle kort frem.

Med min bedste vilje kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være et usselt kort
AHW trækker frem. Han henviser til at kim2000 som øjensynlig er lærer og
dermed rollemodel for de unge, kan falde for så usle trick som at hævde at
løsningen på kriminalitetet begået af indvandrere er så let at løse. Den der
med at landets problemer kan løses i et snuptag, er ren populisme og hører
til hos DF. Og hvis der blandt hans elever sidder blot en eneste
indvandrerelev, så må vedkommende føle sig dybt såret på baggrund af
Kim2000s klare maniupulation med tallene og de mest tåbelige argumenter jeg
har set længe;: 80 % og 100 % og andre procentsatser, som kun er
overskrifter med henblik på blikfang. Og her gør Wilstrup sobert rede for
hvilke forhold der kan tænkes at ligge bag de pågældende påstande.

En lærer bør imho være mere nuanceret i sine udtalelser ,da det ellers har
karakter af forkyndelse og så vidt jeg ved er det vist ikke tilladt at
forkynde i folkeskolen.


>
> Personligt mener jeg dog at vi bliver nødt til at lade være med at
> være efter folk pga deres private erhverv. Det er ikke rimeligt at
> stille folk til ansvar for deres fritidslyster til at være
> kommunistmord-fornægtere, el. på den anden fløj hardcore nazister. Vi
> må bare håbe at de formår at undervise ordentligt, men det er ikke
> noget vi skal blande os i.

jo, jeg synes da vi skal blande os i, hvis en lærer forkynder i stedet for
at undervise - men det er helt klart skolelederens opgave at vurdere dette
og ikke tilfældige mennesker, og bestemt ikke på baggrund af nogle
kommentarer i en nyhedsgruppe.
AT true nogle med at man vil tage kontakt til deres skoleleder eller
arbejdsgiver i det hele taget, minder mere om heksejagt end om noget som
helst andet. Det er ikke forbudt at skrive i en nyhedsgruppe og så kalde sig
fx for Jens Bruun eller Mark Jensen selvom man ikke hedder det. Men
diskussionen om hvorvidt jeg skulle være Wilstrup er absurd og den gider jeg
ikke deltage i.
>
> Vi kan nøjes med at tage os til hovedet og rulle med øjnene, og
> smågrine lidt over behovet for flere identiter.

Ja, det har du jo din fulde ret til at mene - jeg skriver mig som thomsen,
fordi det er mit navn - hvis man vil kalde mig for Wilstrup, så finder jeg
det besynderligt, men jeg gider ikke gøre så mange ophævelser over det - kun
kan jeg da undre mig over at hvis jeg virkelig havde dobbeltidentiteten
Wilstrup-Thomsen, så kunne selv jeg da finde på at tage nogle mere begavede
navne end almindelige personnavne. I øvrigt: jeg ved ikke ret meget om edb-
jeg har indtryk af at Wilstrup ved en hel del mere.

Nå, det er blevet sent og arbejdet kalder i morgen.
--
Thomsen



T.Liljeberg (13-09-2006)
Kommentar
Fra : T.Liljeberg


Dato : 13-09-06 05:05

Arne skrev:

>...henviser til at kim2000 som øjensynlig er lærer og
>dermed rollemodel for de unge, kan falde for så usle trick som at hævde at
>løsningen på kriminalitetet begået af indvandrere er så let at løse.

Det er vel ikke værre end når du falder for en ussel ideologi som
kommunisme, eller udtrykker foragt for en fundamental demokratisk
rettighed, nemlig ytringsfrihed.

Henrik Svendsen (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-09-06 11:19

On Sun, 10 Sep 2006 21:31:46 +0200, Mark Jensen skrev:

> Problemet er at Wilstrup blev taget med fingrene i kagedåsen i
> forbindelse med "Fantasten" og alligeveæ nægtede pure at indrømme
> noget som helst, selvom enhver kunne se at der var tale om samme
> person, også mht IP-adresse, newsreader etc.
>
> Og derfor er der naturligvis ikke den store tiltro til manden, når der
> dukker andre stærkt venstreorienterede med samme arbejde, og som
> "kommer til" at skrive Wilstrup i en iøvrigt identisk konstrueret
> signaturopsætning.
>
> Sådan er det med løgnen. Er du én gang taget i en direkte løgn, er det
> utrolig svært at få tillid til personen igen, hvis overhovedet.

Det er da ligegyldigt - medmindre det handlede om, at holde
Arne i et dræberfilter. Det må være argumenterne, der tæller,
og ikke hvem, der kommer med dem.

For min skyld må Arne hjertensgerne opfinde en ny identitet
hver anden dag.

Desuden er det underholdende. Ellers gad folk heller ikke gå
så meget op i det.

Fantasten var iøvrigt bedre end Arne. Jeg stemmer for, at Arne
genopliver Fantasten - gerne under et nyt navn.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Peter Bjørn Perlsø (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 11-09-06 19:56

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det er da ligegyldigt - medmindre det handlede om, at holde
> Arne i et dræberfilter. Det må være argumenterne, der tæller,
> og ikke hvem, der kommer med dem.

På det kriterium dumper Wilstru også - han er jo kommunistisk
folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste sympatiske mennesker på
denne jord.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Henrik Svendsen (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-09-06 20:00

On Mon, 11 Sep 2006 20:56:17 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> Det er da ligegyldigt - medmindre det handlede om, at holde
>> Arne i et dræberfilter. Det må være argumenterne, der tæller,
>> og ikke hvem, der kommer med dem.
>
> På det kriterium dumper Wilstru også - han er jo kommunistisk
> folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste sympatiske mennesker på
> denne jord.

Ja; men om han dumper som Arne eller thomsen kan vel være
ligegyldigt.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Egon Stich (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 11-09-06 21:29


"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hlionc.uku4w11utlj1uN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>
> På det kriterium dumper Wilstru også - han er jo kommunistisk
> folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste sympatiske mennesker på
> denne jord.
>

Jeg synes, det er trist, at du ikke er i stand til at læse og forstå en
text.
Hvilket fører til, at du fremstår som en særdeles småt begavet kedelig karl,
der bestandig fremturer med en løgnehistorie.
Og derved stempler dig selv.
Sørgeligt.

Egon



Peter Bjørn Perlsø (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 11-09-06 21:55

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hlionc.uku4w11utlj1uN%peter@DIESPAMMERDIE.dk... > Henrik Svendsen
> <HrSvendsen@msn.com> wrote: > > > På det kriterium dumper Wilstru også -
> han er jo kommunistisk > folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste
> sympatiske mennesker på > denne jord. >
>
> Jeg synes, det er trist, at du ikke er i stand til at læse og forstå en
> text. Hvilket fører til, at du fremstår som en særdeles småt begavet
> kedelig karl, der bestandig fremturer med en løgnehistorie. Og derved
> stempler dig selv. Sørgeligt.
>
> Egon

Jeg synes at det er trist at du så ofte kommer med sådan nogle
snot-dumme indlæg, når du ellers har vist at du sagtens kan levere
fornuftige skriverier.

Tag dig sammen, Stich.

-- regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk,
macplanet.dk "The politicians don't just want your money. They want your
soul. They want you to be worn down by taxes until you are dependent and
helpless." - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Egon Stich (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 12-09-06 10:55


"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hlivlb.jppary1veej2vN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
>
> > "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> > news:1hlionc.uku4w11utlj1uN%peter@DIESPAMMERDIE.dk... > Henrik Svendsen
> > <HrSvendsen@msn.com> wrote: > > > På det kriterium dumper Wilstru også -
> > han er jo kommunistisk > folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste
> > sympatiske mennesker på > denne jord. >
> >
> > Jeg synes, det er trist, at du ikke er i stand til at læse og forstå en
> > text. Hvilket fører til, at du fremstår som en særdeles småt begavet
> > kedelig karl, der bestandig fremturer med en løgnehistorie. Og derved
> > stempler dig selv. Sørgeligt.
> >
> > Egon
>
> Jeg synes at det er trist at du så ofte kommer med sådan nogle
> snot-dumme indlæg, når du ellers har vist at du sagtens kan levere
> fornuftige skriverier.
>
> Tag dig sammen, Stich.
>

Hvilket jo netop er, hvad jeg gør, når jeg påviser, at du på et falsk
grundlag punker AHW.
Han har ALDRIG, mig bekendt, forsvaret folkemord og lignende sager.

Næ, faktisk er det dig, der skal tage dig sammen.

Hvis du ønsker at blive taget seriøst, hvilket nok ikke er muligt, skal du
da som minimum holde dig fra løgnehistorier, som den omtalte.
Naturligvis existerer der også den mulighed, som før nævnt, at du ganske
enkelt ikke er i stand til at læseog forstå skrevne texter?

Det vil jo forklare ikke så lidt af dine ufatteligt pupertetsprægede
politiske opfattelser.

Som en begyndelse kunne du jo forsøge at finde ud af, om der muligvis kunne
tænkes at være forskel på at forklare, at forstå og at forsvare?



Egon





Peter Bjørn Perlsø (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 12-09-06 13:29

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hlivlb.jppary1veej2vN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> > Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
> >
> > > "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:1hlionc.uku4w11utlj1uN%peter@DIESPAMMERDIE.dk... > Henrik Svendsen
> > > <HrSvendsen@msn.com> wrote: > > > På det kriterium dumper Wilstru også -
> > > han er jo kommunistisk > folkemordsbenægter. Det er omtrent de mindste
> > > sympatiske mennesker på > denne jord. >
> > >
> > > Jeg synes, det er trist, at du ikke er i stand til at læse og forstå en
> > > text. Hvilket fører til, at du fremstår som en særdeles småt begavet
> > > kedelig karl, der bestandig fremturer med en løgnehistorie. Og derved
> > > stempler dig selv. Sørgeligt.
> > >
> > > Egon
> >
> > Jeg synes at det er trist at du så ofte kommer med sådan nogle
> > snot-dumme indlæg, når du ellers har vist at du sagtens kan levere
> > fornuftige skriverier.
> >
> > Tag dig sammen, Stich.
> >
>
> Hvilket jo netop er, hvad jeg gør, når jeg påviser, at du på et falsk
> grundlag punker AHW.
> Han har ALDRIG, mig bekendt, forsvaret folkemord og lignende sager.

Så har du simpelthen ikke læst nok eller dybt nok ind i hans skriverier
i dk.politik og dk.videnskab.historie.

> Næ, faktisk er det dig, der skal tage dig sammen.

Se dig selv i spejlet.

>
> Hvis du ønsker at blive taget seriøst, hvilket nok ikke er muligt, skal du
> da som minimum holde dig fra løgnehistorier, som den omtalte.

Hvis du ønsker at blive taget seriøst, hvilket bliver sværere jo dybere
du graver dig ned i din egen grav, så bør du indse at du forsvarer en
folkemordsbenægter på linie med Holocaustrevisionisterne.

> Naturligvis existerer der også den mulighed, som før nævnt, at du ganske
> enkelt ikke er i stand til at læseog forstå skrevne texter?

Muligheden eksisterer også at du på dine gamle dage er blevet
senildement og simpelthen har glemt hvad AHW har skrevet om kommunismens
folkemord, dens censur, dens undertrykkelse af egne borgere, og dens
krigsførelse.

>
> Det vil jo forklare ikke så lidt af dine ufatteligt pupertetsprægede
> politiske opfattelser.

Tja, forklaringen for dine bedrevidende gammelmandsgnavne
betonsocialistiske holdninger er svær at finde, men det hænger muligvis
sammen med at antallet af neuroner i din hjerne er nedadgående, og at du
simpelthen fysiologisk ikke længere er i stand til at tilegne dig ny
viden, så du er som en socialistisk pladespiller der kører i samme
rille, om og om igen.



--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Jens Bruun (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-09-06 15:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45045977$0$75033$14726298@news.sunsite.dk

Du er heeeelt galt på den. Som både Wilstrup og Thomsen har forklaret,
skriver de fra forskellig IP-adresse, og har intet kendskab til IT, så
selvfølgelig kan der ikke være tale om samme person. Desuden mener hverken
Bjarne "Mozilla" eller Kim "babyhjerne" Larsen, at der er tale om samme
person, så du tager tydeligvis fejl.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409249
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste