Opgradering af Office 98
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 17-01-01 12:02

Jeg har lige anskaffet mig Office 98, og jeg vil gerne bruge det på en
iMac med Mac OS 9.0.4. Vil den "unified updater" tiL office, soM
Microsoft har lagt ud til download, det eneste jeg kræver for at få det
til at køre optimalt/så fejlløst som muligt?

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Jakob Færch

Dato : 17-01-01 13:33

In article <1endo0r.m4be3hbi01aqN@56.ppp1-17.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) wrote:

> [...]
> Microsoft har lagt ud til download, det eneste jeg kræver for at få det
> til at køre optimalt/så fejlløst som muligt?

Ja. Det er i hvert fald min erfaring med Office 98

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-01-01 13:48

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> [...]
> Microsoft har lagt ud til download, det eneste jeg kræver for at få det
> til at køre optimalt/så fejlløst som muligt?

Ja.

fy Peter et MS produkt

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Det var bare min mening, og hvis nogen skulle finde på at sige noget
grimt om Marianne Jelved kan de få med mig at bestille... #¤#&*

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 17-01-01 21:18

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Ja.
>
> fy Peter et MS produkt

Tja, det ryger IKKE ind på min Mac, men derimod på familiens iMac, så
farmand kan udveksle dokumenter med dem på jobbet.

Desuden: Jeg er faktisk gået tilbage til floppydiske, utroligt som det
lyder! Købte et Imation SuperDisk 120 til vo4es nye iMac.

Zipdiske? Pah! Kan lagre en masse og kører pænt hurtigt, men Imomega
tager kunderne i røven efter SyQuest døde, og Zip er der alligevel ikke
vildt mange der bruger.

Skal man have ting frem og tilbage er en USB-harddisk faktisk bedre -
eller et selv-powered FireWire harddisk.

Og til HTMl og tekst er floppies fortæffelige. :)