Den nye PowerBook...
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 17-01-01 11:59

http://www4.macnn.com/macnn/mwsf01/apple/pb8.jpg

Hvordan kan man IKKE synes om dette nye vidunder?

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 17-01-01 12:32

root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) writes:

> http://www4.macnn.com/macnn/mwsf01/apple/pb8.jpg
>
> Hvordan kan man IKKE synes om dette nye vidunder?

Tjah... Jeg kom til at tænke på, hvordan mon markedet er for en
bærbar VAIO-mac, størrelsesmæssigt? Er der andre end mig, der ville
ofre en stor skærm til gengæld for en væsenligt mindre "æske"?

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Claus Lundholm

Dato : 17-01-01 12:49

Personligt synes jeg bedre om PowerBook G3 i det sort kabinet og en passende
skærm (14.1"). Men okay, hvis man vil have noget som er hurtigere, ja så må
man jo skaffe sig en PowerBook G4.

Claus Lundholm

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 17-01-01 16:31

Claus Lundholm <claus@cyan.dk> wrote:

> Personligt synes jeg bedre om PowerBook G3 i det sort kabinet og en passende
> skærm (14.1"). Men okay, hvis man vil have noget som er hurtigere, ja så må
> man jo skaffe sig en PowerBook G4.

Du kan bare smutte ned til malerhandelen og købe en sort spraydåse! :)

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 17-01-01 16:31

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
> bærbar VAIO-mac, størrelsesmæssigt? Er der andre end mig, der ville
> ofre en stor skærm til gengæld for en væsenligt mindre "æske"?

Folk har snakket om at de ønskede sig en "Duo", og der har været rygter
om en "CubeBook".

En minder skærm vil utvivlsomt gøre en minder bærbar billigere, men nu
er der snak om at iBooken bliver lettere og hurtigere og med 13,3"
skærm, så gad vide om Duo-elskerne ikke kan bliver tilfredse med en
iBook?