"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse 
news:PWuMg.23$tt.18@news.get2net.dk...
> Jeg troede egentlig, som det måske fremgik, at det var Tele2, der havde 
> lavet en brøler......
Det kan ligge flere steder, men det er altid den modtagende udbyder der har 
opgaven med at få det til at virke.
> Men som du siger, så har jeg allerede fejlmeldt min linie hos Unotel, da 
> det må være dem der skal rede trådene ud ved Tele2 (eller dem selv) og 
> ikke mig....
Jep
> Jeg en en forbindelse lidt som et telefonstik, og hvis den skal til en 
> anden udbyder, så er det bare et andet "hul" stikket skal flyttes over 
> i..... 
 
> Men sådan er det sikkert ikke, det er vel EDB og der kan sikkert laves en 
> masse pjat og problemer......
Nummerportering er noget værre bøvl, og det involverer rigtig mange 
systemer.
> Mon det giver dem problemer med fejlfindingen hvis jeg lader mit 
> Lasat-modem blive siddende, så min telefon fungere weekenden over ??
Nej.
-- 
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist