Cursor forsvinder
Fra : Ole Arnt Thomsen

Dato : 16-01-01 12:58

Hej allesammen
Når jeg arbejder med Photoshop
fryser og derefter forsvinder malerværktøjet
når det kommer ind over et billed der f.eks
skal males på.
Hvad i hulen kan problemet være?
Jeg har prøvet med mere ram.

Mvh Ole

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 16-01-01 14:53

Ole Arnt Thomsen <arnt-design@popx.dk> wrote:

> [...]
> Når jeg arbejder med Photoshop
> fryser og derefter forsvinder malerværktøjet
> når det kommer ind over et billed der f.eks

Et måske naivt svar:
Det er vel ikke fordi du evt. i preferences står på en anden type
curser, f.eks. brush size eller precise (vist kun et sigtekorn), og det
derfor simplethen skifter om til noget der er meget svært at se?

Eller hvis din caps lock er trykket ned, mener jeg at cursoren bliver
til precise (sigtekornet) lige meget hvad du ellers har valgt, som godt
kan føles som om din cursor er væk...

Spritt

--
* Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *