Beatles
Fra : Cigarfar.dk

Dato : 20-06-01 19:49

Hej NG.
Jeg har fundet en single i min kælder med the Beatles.
A siden er Yesterday, B siden er Act naturally.
Den er det danske førstetryk - det kan man se på top 10'en på bagsiden af
coveret......
Singlen er i særdeles god stand.
Jeg vil hellere end gerne sælge den - men er der nogen der kan fortælle mig
hvad jeg skal tage for den - og hvor jeg kan sælge den ??
Hilsen Cigarfar.dk

--

Cigarfar home : 33213087
Cigarfar mobil : 23647132

Fra : Lars Rindsig

Dato : 20-06-01 20:32

Cigarfar.dk <cigarfar@cigarfar.dk> wrote:
>Jeg har fundet en single i min kælder med the Beatles.
>Jeg vil hellere end gerne sælge den - men er der nogen der kan fortælle mig
>hvad jeg skal tage for den - og hvor jeg kan sælge den ??
Jeg ved ikke, hvad den står i, men vil anbefale dig at snakke med SoundStation
<http://www.soundstation.dk> eller ... argh ... den der anden biks, der ligger
sådan cirka overfor Boghallen ved Rådhuspladsen (hvad *hedder* den?!) - de ved
en frygtelig masse om den slags ting.

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

http://larsrindsig.dk

Fra : Gergen

Dato : 21-06-01 08:03

Lars Rindsig <lrin@foo.bar> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrn9j20nj.l5.lrin@foo.bar...
> [...]
ligger
> sådan cirka overfor Boghallen ved Rådhuspladsen (hvad *hedder* den?!) - de

De hedder Accord, men efter min erfaring gider de ikke betale særlig meget

--
Christian
-----

Fra : Kristian Amby

Dato : 20-06-01 23:00

On Wed, 20 Jun 2001 20:48:57 +0200, "Cigarfar.dk"
<cigarfar@cigarfar.dk> wrote:

Du kan prøve at se her:

http://www.discographynet.com/beatles/bty.html

Mvh