Campagnolo 2007 er kommet
Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-06 09:56

Så er Campagnolos nye serier for 2007 så småt ved at være i butikkerne.
Jeg har netop fået nyhedsbrevet fra Bikebuster, hvor Veloce 2007 nu er
til salg. Det ser godt nok lækkert ud. Der er ikke længere noget med
plastic-greb på bremserne og den slags. Faktisk kan jeg godt spekulere
på, om man egentlig har brug for mere, når man bare er almindelig
motionist. Jeg tvivler da på, at man vil kunne mærke ret meget forskel,
hvis man vælger en dyrere serie.

<http://www.bikebuster.dk/shop/nf_info.cfm/Varenr/5000042>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-06 10:14

Det var dog utroligt som jeg hele tiden for sendt indlæg til forkerte
grupper. Jeg kan desværre ikke finde noget sted at slette det i Unison,
så ignorer det venligst.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster