Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vådt morgenhår...
Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-07-06 10:10

Til morgen var der en del larm ved mit telt. Jeg lynede ventilationen
til side og satte mig til at vente. Det tog ikke lang tid, før jeg skød
en morgenbader. Teknik: 180mm bl.4 på ca 2,5meters afstand.

http://bd10.dk/FotoTur/fuglebad.jpg

Bo //

Fra : Jakob

Dato : 03-07-06 11:26

In article <44a8dee7$0$1972$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, post@fjernes-
sidebanen.dk says...

> http://bd10.dk/FotoTur/fuglebad.jpg

Hej Bo

Din tråd passer meget bedre i billedsnakgruppen så der har jeg lige
futtet til :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-06 11:25

> [...]
> side og satte mig til at vente. Det tog ikke lang tid, før jeg skød en
> morgenbader. Teknik: 180mm bl.4 på ca 2,5meters afstand.

Fedt billede

Mvh
Morten

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-07-06 11:18

"Bo Bjerre"
> [...]
> til side og satte mig til at vente. Det tog ikke lang tid, før jeg skød
> en morgenbader. Teknik: 180mm bl.4 på ca 2,5meters afstand.

Dejligt friskt billede - det blir de glade for at se i dk.fritid.foto.billedsnak..
-max-

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-07-06 23:05

-max- wrote:
> "Bo Bjerre"

> Dejligt friskt billede - det blir de glade for at se i dk.fritid.foto.billedsnak..
> -max-

Tak, alle tre, der kommenterede mit forkerte valg af gruppe. Men jeg
kommer nok igen engang. Enten med et godt billede, eller i den rigtige
gruppe

Bo //

Fra : KsK

Dato : 03-07-06 23:19

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
: -max- wrote:
: > "Bo Bjerre"
: >> Til morgen var der en del larm ved mit telt. Jeg lynede ventilationen
: >> til side og satte mig til at vente. Det tog ikke lang tid, før jeg skød
: >> en morgenbader. Teknik: 180mm bl.4 på ca 2,5meters afstand.
: >>
: >> http://bd10.dk/FotoTur/fuglebad.jpg
: >>
: >> Bo //
: >
:
[...]

ja det er ikke let for de nye her i gruppe .. hva er NRE eller JV på Ferie
??? LOL

GS også til den der ikke kan høre mig

KsK

Fra : Michael Holm

Dato : 04-07-06 09:40

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> til side og satte mig til at vente. Det tog ikke lang tid, før jeg skød
> en morgenbader. Teknik: 180mm bl.4 på ca 2,5meters afstand.

Fint billede.

Der er en mindre men sjov stavefejl på dit site:

"Dermed har vi også afsølet, hvad dette sted handler om..."

--Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-07-06 11:35

Michael Holm wrote:

> Fint billede.
>
> Der er en mindre men sjov stavefejl på dit site:
>
> "Dermed har vi også afsølet, hvad dette sted handler om..."

elendigt webdesign, men jeg har selv lavet det. Fejlen er fjernet.

Bo //