GPS direkte på Mac
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 15-08-06 12:04

Er der nogen der kender et program der kan snakke med en GPS koblet
direkte på ens mac via USB?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-06 12:52

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Er der nogen der kender et program der kan snakke med en GPS koblet
> direkte på ens mac via USB?
>
> Stig Leerbeck

<http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&s
tr=GPS&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0>
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-08-06 09:06

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> <http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&s
> tr=GPS&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0>

Jeg kan godt selv finde ud af at slå op på versiontracker. Når jeg
spørger i dette forum er det naturligvis for at høre om nogen måske har
en erfaring de vil dele ud af!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-08-06 09:48

> [...]

> Jeg kan godt selv finde ud af at slå op på versiontracker. Når jeg
> spørger i dette forum er det naturligvis for at høre om nogen måske har

Så spørg dog om erfaringer og ikke som du spurgte,
Utak er verdens løn.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-08-06 12:36

> Så spørg dog om erfaringer og ikke som du spurgte,
> Utak er verdens løn.
>
> /Preben

Aahhh - hold op!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-08-06 14:14

> [...]

> Jeg kan godt selv finde ud af at slå op på versiontracker. Når jeg
> spørger i dette forum er det naturligvis for at høre om nogen måske har

Det var ikke det du spurge om ;)

Jeg brugte i sin tid Route 66 som jeg havde i forvejen til at snakke med
en bluetooth gps enhed. Brugte også GPSUtility til at chekke GPS data.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-08-06 14:30

> [...]

> Jeg brugte i sin tid Route 66 som jeg havde i forvejen til at snakke med
> en bluetooth gps enhed. Brugte også GPSUtility til at chekke GPS data.

Skal forsøge at udtrykke mig mere klart en anden gang.

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-08-06 15:51

> [...]

> Jeg brugte i sin tid Route 66 som jeg havde i forvejen til at snakke med
> en bluetooth gps enhed. Brugte også GPSUtility til at chekke GPS data.

Hvad bruger du nu?

Jeg er lige begyndt at eksperimenterer med Holux GPSlim236 og Route 66.

Indtil videre har jeg lidt opgivet at finde en Mac-løsning, har derfor
kastet min interesse på: min mobil (Sony-Ericssons mobil w800) sammen
med nav4all. Lækkertz.

Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-08-06 19:45

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Hvad bruger du nu?

arhem .. TomTom GO 700 :)

> Jeg er lige begyndt at eksperimenterer med Holux GPSlim236 og Route 66.
>
> Indtil videre har jeg lidt opgivet at finde en Mac-løsning

Det er kun smart hvis du har brug for en stor skærm til dit
kortmateriale ... og besværligt at bruge i f.eks. bilen.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...