Test af galleri-modul i Mac.. især med Saf~
Fra : Sørensen

Dato : 04-07-06 07:49

Hej!
Jeg har desværre ikke selv en Mac, og kan derfor ikke teste flg..

Vil I se, hvordan galleri-modulet fungerer på denne side:
http://www.bachs-baadvaerft.dk under "Produktion & referencer" - fx Billeder
af Najad

- Starter det automatisk? Eller skal man føre musen hen over knapper /
tekst, før "slideshowet" begynder?

På forhånd tak!
MVH Sørensen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-07-06 09:27

Sørensen <duvedikkehvemSlettes@hotmail.nix> wrote:

> - Starter det automatisk? Eller skal man føre musen hen over knapper /
> tekst, før "slideshowet" begynder?

Nej.

Flemming Rubini

Fra : Sørensen

Dato : 04-07-06 09:45

"Flemming Rubini" <flemming@rubini.invalid> wrote in message

> Nej.

Tak for svaret. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvilket af det, du svarer nej
til.
Kan jeg få dig til at uddybe om det starter automatisk ELLER man skal føre
musen over et eller andet før det starter?

Takker.
MVH Sørensen

Fra : Birger Borgwardt

Dato : 04-07-06 10:22

In article <44aa2a64$0$20282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> [...]

> Kan jeg få dig til at uddybe om det starter automatisk ELLER man skal føre
> musen over et eller andet før det starter?

Og så prøvede jeg også lige på en 10.3.9 med den gamle Safari. Og det
virker også... ;) Starter fint.

Hilsen Birger Borgwardt.
www.webfoto-interaktiv.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-07-06 16:24

> [...]

> Kan jeg få dig til at uddybe om det starter automatisk ELLER man skal føre
> musen over et eller andet før det starter?

intet startede. Du skulle klikke dig frem til billederne.

i Safari 2.0.4 i MacOS X ver. 10.4.7

Men, nu kører det. Tip! Husk bådekøberne er lidt bedagede og bruger
briller
Det er pænt.

Flemming Rubini

Fra : Sørensen

Dato : 05-07-06 07:36

> [...]
> i Safari 2.0.4 i MacOS X ver. 10.4.7
>
> Men, nu kører det. Tip! Husk bådekøberne er lidt bedagede og bruger
Tak! Og tak for tip. :)

Nå, det var ikke godt, at intet startede i første forsøg.. Så er der
åbenbart mere end 1 i landet, der får problemer med, at galleriet ikke
automatisk begynder at skifte mellem billederne, når man går ind på sider
med slideshow-galleri.
(Det er desværre en ret uhåndgribelig fejl, så jeg er faktisk på bar bund -
Flash _burde_ køre ens på de forskellige maskiner og browsere..)

MVH Sørensen

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 05-07-06 08:48

Sørensen <duvedikkehvemSlettes@hotmail.nix> wrote:

> (Det er desværre en ret uhåndgribelig fejl, så jeg er faktisk på bar bund -
> Flash _burde_ køre ens på de forskellige maskiner og browsere..)

Der er lige kommet en ny version 9 af Flash. Jeg har den nye version og
der starter ikke noget automatisk.

Fra : Sørensen

Dato : 05-07-06 13:50

""Niels Jørgen Kruse"" <nospam@ab-katrinedal.dk> wrote in message

> Der er lige kommet en ny version 9 af Flash. Jeg har den nye version og
> der starter ikke noget automatisk.

Så for sprøjten. Mon det er et generelt problem hos alle med Flash 9..

Tak for tilbagemelding.
MVH Sørensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-07-06 09:52

On 2006-07-04 08:49:14 +0200, "Sørensen"
<duvedikkehvemSlettes@hotmail.nix> said:

> [...]
> Billeder af Najad
>
> - Starter det automatisk? Eller skal man føre musen hen over knapper /

Det starter fint automatisk på min Mac med nyeste Mac OS X og Safari browser.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Karl Antz

Dato : 04-07-06 14:20

> [...]

> af Najad
>
> - Starter det automatisk? Eller skal man føre musen hen over knapper /

Hvis man bare er lidt tålmodigt så begynder slide-show'et af sig selv

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Sørensen

Dato : 04-07-06 14:29

"Sørensen" <duvedikkehvemSlettes@hotmail.nix> wrote in message
> [...]
> Jeg har desværre ikke selv en Mac, og kan derfor ikke teste flg..
>
> Vil I se, hvordan galleri-modulet fungerer på denne side:

Mange tak for jeres hjælpsomhed!

Så må jeg næsten konkludere, at den melding om at det er nødvendigt at føre
musen rundt på nogle elementer før der sker noget på siden, blot er en eller
anden fejl på den Mac eller i hans Safari..

MVH Sørensen