Mere humor
Fra : Henrik Münster

Dato : 19-06-06 22:17

Joy of Tech har altid en rammende kommentar. De har naturligvis også
taget fat på nyheden om, at Bill Gates vil trække sig tilbage:

<http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/836.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 20-06-06 14:38

Henrik Münster wrote:
> Joy of Tech har altid en rammende kommentar. De har naturligvis også
> taget fat på nyheden om, at Bill Gates vil trække sig tilbage:
>
> <http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/836.html>

Meget sjov. Men hvad menes der med pirat-flaget? Vil de hoste
thepiratebay og distribuere torrents til Mac-software for vildt?

Og det vil sgu ikke undre mig at Bill-drengen ender med at få Nobel-prisen.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-06-06 15:11

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> writes:

> Og det vil sgu ikke undre mig at Bill-drengen ender med at få Nobel-prisen.

"Jeg vil gerne takke alle Microsofts trofaste kunder uden hvilket
dette ikke havde været muligt...."

Tjah, når man har penge "nok" kan man jo købe sig et eftermæle.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 15:33

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Tjah, når man har penge "nok" kan man jo købe sig et eftermæle.

Han kan vel nå at tage lære af George Soros endnu :)... Jeg tror at de
børn der har fået en chance i livet pga. hans penge er ret ligeglade med
om han har 'købt' sig vej ind til den Nobel pris.
--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 21-06-06 19:00

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Meget sjov. Men hvad menes der med pirat-flaget? Vil de hoste
> thepiratebay og distribuere torrents til Mac-software for vildt?

Det er nok mere "her hersker anarkiet", à la sørøvere, der gør hvad der
passer dem.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-06-06 22:02

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> writes:

> Meget sjov. Men hvad menes der med pirat-flaget? Vil de hoste
> thepiratebay og distribuere torrents til Mac-software for vildt?

Piratflaget blev hejst over den oprindelige Macintosh afdeling. Se
mere i "The Mac Bathroom Reader", "Apple Confidential 2.0", eller
http://www.folklore.org/StoryView.py?project=Macintosh&story=Pirate_Flag.txt

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH