Godt og rimeligt spisested i Storkøbenhavn~
Fra : JAS

Dato : 24-08-06 09:39

Hejsa

Er der nogen der kan anbefale et godt spisested med rimelige priser som er
beliggende i Storkøbenhavn.... ???

Jan

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-08-06 10:09

JAS wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et godt spisested med rimelige priser som er
> beliggende i Storkøbenhavn.... ???

Hvor mange hundrede restauranter vil du have?

Du kan også forsøge at indsnævre lidt.. Hvor ca. i storkøbenhavn,
hvilken type mad, hvad er rimelige priser for dig, osv.?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : JAS

Dato : 24-08-06 10:38

">
> Du kan også forsøge at indsnævre lidt.. Hvor ca. i storkøbenhavn, hvilken
> type mad, hvad er rimelige priser for dig, osv.?
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Har fundet et sted i Brønshøj,,, så mit problem er løst... og næste gang
skal jeg nok lige forsøge at indsnævre det lidt, kan godt se det var et lidt
åbent spørgsmål...

Jan

Fra : JAS

Dato : 24-08-06 12:17

> Har fundet et sted i Brønshøj,,, så mit problem er løst... og næste gang
> skal jeg nok lige forsøge at indsnævre det lidt, kan godt se det var et
> lidt åbent spørgsmål...
>
> Jan

Neeej det glippede så det jeg søger er et sted hvor man kan få f.eks. en god
bøf, noget laks, måske lidt italiensk inspireret men ikke nødvendigvis og
hvor en hovedret koster omkring kr. 200.....

Håber på nogen gode forslag

Jan

Fra : Peter Westh

Dato : 24-08-06 17:26

> Neeej det glippede så det jeg søger er et sted hvor man kan få f.eks. en
> god bøf, noget laks, måske lidt italiensk inspireret men ikke nødvendigvis
> og hvor en hovedret koster omkring kr. 200.....

www.no-1.dk/

http://www.aok.dk/profile/28784

/P

Fra : Gainsbourg

Dato : 25-08-06 22:04

Jeg vil som sædvanlig anbefale "Cofoco" og "Le Trois Cochons" - god
stemning, høj kvalitet i det lave prisleje

http://www.cofoco.dk/res_menu.asp
http://www.cofoco.dk/les_menu.asp

Med venlig hilsen
Gainsbourg