Kaffefilter special
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-08-06 19:14

Hej i gr.
Kan nogen sige mig hvor man kan købe den type kaffefilter, som
ligner et tefilter. Altså en tragt, med en lang underdel som
bukkes op, det holder flere år, er sort og sikkert af noget
fiber.
Jeg har før købt dem i føtex, men kan ikke finde det mere.
mvh Ebbe

Fra : Max

Dato : 23-08-06 19:24

Hej Ebbe

> Jeg har før købt dem i føtex, men kan ikke finde det mere.

Måske det var en ide at prøve sådan et her

http://www.risteriet.dk/guldfilter.htm

Mvh Max

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-08-06 19:50

On Wed, 23 Aug 2006 20:23:55 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Ebbe

>Måske det var en ide at prøve sådan et her
>
>http://www.risteriet.dk/guldfilter.htm
>
>Mvh Max

Tak for svar, jeg har noteret det, men det er lidt pebret, når
man ikke kender spor til det, eller en der har prøvet det.
det sorte kostede 25 kr og holdt ca. 2 år
mvh Ebbe