Koffeinfri, frysetørret kaffe
Fra : Lene

Dato : 20-08-06 13:18

Jeg skal holde fødselsdag snart og min intention er bl.a. at servere irish
coffee.
En af gæsterne kan ikke tåle koffein (får migræne) og derfor tænkte jeg på
om der findes frysetørret, koffeinfri kaffe. Jeg har ingen kaffemaskine
eller andet værktøj til kaffefremstilling. Jeg drikker selv minimalt af
kaffe og bruger frysetørret, når jeg endelig har lyst til en kop.
Har kigget på Google, men synes ikke jeg får ordentligt svar.
Kan I hjælpe mig?
Venlig hilsen Lene
40plus.dk

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 20-08-06 13:50

Lene skrev:
> [...]

> eller andet værktøj til kaffefremstilling. Jeg drikker selv minimalt af
> kaffe og bruger frysetørret, når jeg endelig har lyst til en kop.

Kig på Brugsens hylder efter "Nescafe Guld Koffeinfri".

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Lene

Dato : 20-08-06 17:34

"Jens Axel Søgaard" >
Kig på Brugsens hylder efter "Nescafe Guld Koffeinfri". Jens Axel Søgaard
Hej Jens!
Er det bare så nemt? Tusind tak.
Mvh Lene