Oksefars - for gammelt ?
Fra : Tina

Dato : 18-08-06 15:31

Farsen, der blev taget op af fryseren i morges, får jeg først kigget nærmere
på nu. Den er fra maj måned 05 ! Fedtpct 7-10. Kan det spises dags dato -
uden at vi bliver dårlige af det ? Mvh Tina

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-08-06 16:49

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote in message
> Farsen, der blev taget op af fryseren i morges, får jeg først kigget
> nærmere på nu. Den er fra maj måned 05 ! Fedtpct 7-10. Kan det spises dags
> dato - uden at vi bliver dårlige af det ? Mvh Tina

Hvis det har været behandlet korrekt den gang det blev indfrosset, og er det
blevet optøet i køleskab, så er der absolut ingen sundhedsfare forbundet med
at spise det. Det eneste du kan risikere er at det måske er blevet harskt,
men det kan du jo lugte - men der er absolut ingen fare forbundet med at
spise det.

Andreas M. Hansen