forberedelse af Bage kartofler
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-08-06 20:13

Hejsa

På lørdag skal vi i vores ejendom holde en sommer/grill fest. Vi får
egentlig mad udefra med har alligevel besluttet os for at indkøbe
bagkartofler og servere også. Hvordan tilbereder vi dem bedst, og meget
gerne på forhånd da vi skal grille ( forstiller mig at de blot skal varmes
på grillen )

På forhånd tak

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : T.

Dato : 17-08-06 20:35

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:44e4bfb3$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> gerne på forhånd da vi skal grille ( forstiller mig at de blot skal varmes

Hej Bolette

Når vi griller koger vi altid vores kartofler næsten møre først, pakker dem
så ind i stanniol, og så en tur på grillen i 15-20 min, kommer lidt an på
størrelsen.

Hilsen
¨T

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-08-06 21:06

"T." <norling@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Når vi griller koger vi altid vores kartofler næsten møre først, pakker
> dem så ind i stanniol, og så en tur på grillen i 15-20 min, kommer lidt an
> på størrelsen.

Hej T

Det var sådanne noget i den stil jeg også havde forstillet mig, men kan man
godt koge dem om formiddagen f.eks. og så først skulle bruge dem om aftenen?

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Max

Dato : 17-08-06 21:46

Hej Bolette

> kan man godt koge dem om formiddagen f.eks. og så først skulle bruge
> dem om aftenen?

Sagtens, men pak dem først ind i staniol lige før de skal på grillen.

Jeg har ofte kogte eller mikroovns bagekartofler stående i køleskabet
ude ved grillen, dem tager jeg så af i løbet af ugen, men pakker dem
ikke ind, de bliver skåret igennem på langs og kommer på grillen.

Mvh Max