Vie
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 17:39

Jeg så, og købte, i sidste uge nogle Knorr Vie, efter at have læst på
pakken at det var frugt/grøntsags shots.
Det var dog et fantastisk produkt, indeholder alt det bedst fra
gøntsager, incl. vitaminer, og det lille shot svarer til 200 gr. frugt
og grøntsager, eller 1/3 af dagligt anbefalet behov. Jeg får nu sådan
en lille flaske med i køleboksen sammen med min madpakke, så kan jeg
lige springe de to rå gulerødder over, og så spise resten af
dagsdosis, til aftensmaden. Jeg købte dem i Kvickly, er der nogen der
har set dem andre steder. Jeg synes de smager udmærket.
I`m A Survivor

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-08-06 17:55

Thomas Peter Bitsch <vitsbreaks@IAKS7sol.dk> (slet IAKS7) writes:

> [...]
> dagsdosis, til aftensmaden. Jeg købte dem i Kvickly, er der nogen der
> har set dem andre steder. Jeg synes de smager udmærket.

De har dem også i SuperBest. 6 stk for 20 kroner. Umiddelbart tænkte
jeg at det er dyrt. Men egentlig får man jo 2 stykker frugt for 3,33,
og så er det jo ikke dyrt mere end vitaminpiller. Og hvis de så smager
godt, så kunne det være man skulle prøve.

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 18:13

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> skrev:
> [...]
>og så er det jo ikke dyrt mere end
>vitaminpiller. Og hvis de så smager
>godt, så kunne det være man skulle prøve.

Det var billigt, i Kvickly 19.95 for 3, men alligevel ikke helt
ublu, det indeholder jo mange slags sund frugt og fiber, står
der på pakken.
I`m A Survivor

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 18:05

Ja hold da op, hvor fantastisk.
Har du aktier i foretagendet?

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 18:22

Leo <fakeaccount> skrev:
>Ja hold da op, hvor fantastisk.
>Har du aktier i foretagendet?

Nogen har stadig sort-hvid tv, og forstår ikke fremskridtet med
farver, livet er jo andet end leverpostej og brun sovs!
I`m A Survivor

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 18:24

Nej, men jeg bliver altid lidt mistænksom, når en anprisning ligner noget en
reklamemand - som mig selv - ikke kunne have skrevet uden at rødme.

Man skal ikke kimse ad den effekt et "rette ord på rette sted" kan have på
salget - og nåh ja, jeg synes måske nok at dit indlæg virkede som et
partsindlæg.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 18:47

Leo <fakeaccount> skrev:
>Nej, men jeg bliver altid lidt
>mistænksom, når en anprisning ligner noget en
> [...]

Hvis du har fulgt med i denne gruppe, så kan folk lide salater
fra netto, vin fra superbest og vin fra kvickly, og andre kan
ikke, men jeg spurgte såmænd bare om der var andre steder man
kunne købe produktet, som i mine øjne kan gøre hverdagen
sundere, uden at skulle æde kaninernes gulerødder.Desuden tror
jeg ikke reklamefolk kan rødme.....
Hvem siger forøvrigt at andre end mig kan lide smagen af Knorr
Vie (der fik du den igen- og Vie betyder liv)
I`m A Survivor

Fra : LarsJ

Dato : 14-08-06 20:50

Thomas Peter Bitsch (slet IAKS7) skrev:
> [...]
> dagsdosis, til aftensmaden. Jeg købte dem i Kvickly, er der nogen der
> har set dem andre steder. Jeg synes de smager udmærket.

Jeg var ikke klar over, at det bedste fra grøntsager var vitaminer - jeg
troede man spise dem for smagens skyld (når man er blevet gammel nok
til, at det ikke er ens mor, der bestemmer)
Men hvis man gerne lader sig diktere af kravene om så og så meget frugt
og grønt hver dag, er det sikkert en fin løsning. Det burde dog kunne
ordnes endnu lettere med nogle fiber/vitamin-piller - og snupper man en
ekstra, kan man også slippe for at spise fiberbrød under pålægget i
madpakken...

Velbekomme!

Lars

Fra : Dorthe

Dato : 15-08-06 07:53

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé - det vil jeg helt klart se
efter når jeg skal handle
Må jeg så lige spørge hvad de står sammen med??

Tak for tippet!!!
/Dorthe

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 15-08-06 12:16

Dorthe <dorthe.moeller@gmail.com> skrev:
>Jeg synes det lyder som en rigtig
> [...]

Jeg fandt dem på køl sammen med drikkeyoughurt.
I`m A Survivor

Fra : Tina

Dato : 16-08-06 19:03

> Jeg så, og købte, i sidste uge nogle Knorr Vie, efter at have læst på
> pakken at det var frugt/grøntsags shots.

Den testes af 7 personer i BT idag.

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-08-06 19:28

On Wed, 16 Aug 2006 20:03:26 +0200
"Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote:

> Den testes af 7 personer i BT idag.

læste den lige. Holdningen er generelt at æble smager bedre end
appelsin, ingen af dem smager ret godt og de er ret syntetiske i
smagen. Der er vist kun en enkelt der kunne lide dem nok til selv at
ville købe dem.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk