Baggrundsmusik i Katapult
Fra : Peter Fleinert

Dato : 19-06-01 22:27

Hvad hedder det stykke musik der under tiden spilles som baggrundsmusik i
Katapult?
Musikken har også været brugt i de gamle Kaj og Andrea afsnit.
Det er nok et svært spørgsmål, men jeg håber nogle kan hjælpe.
På forhånd tak.
Peter

Fra : Bangsbo

Dato : 19-06-01 13:58

Hej Peter Fleinert ...

Danmarks Radio er flinke folk .... skriv til Katapult
på følgende side: http://www.dr.dk/p3/katapult/

Jeg er sikker på du får svar ...

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Peter Fleinert

Dato : 19-06-01 22:57

">
> Danmarks Radio er flinke folk .... skriv til Katapult
> på følgende side: http://www.dr.dk/p3/katapult/
>
> Jeg er sikker på du får svar ...

Det har jeg også gjort, men jeg kunne lige så godt forhøre mig flere steder.
Ellers tak for tippet.
Peter.

Fra : Jöinz

Dato : 19-06-01 22:04

Jeg har også skrevet til Katapult for 2-3 uger siden med lige nøjagtige
samme spørgsmål. Jeg fik intet svar.

Håber på at der er nogle der kan finde ud af det.

Jeg kan tydeligt huske et af de afsnit i Kaj og Andrea hvor de spillede det.
Det er der hvor der er en dame der sætter sig på; er det povls madpakke på
en bænk. Det er vildt griner. Mange år siden snart :)

Mvh. Jens

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : nikolaj borg

Dato : 19-06-01 17:03

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> [...]
> Musikken har også været brugt i de gamle Kaj og Andrea afsnit.
> Det er nok et svært spørgsmål, men jeg håber nogle kan hjælpe.

Jeg kan huske, at der er blevet spurgt til det før, men jeg er ikke sikker
på, at det drejede sig om helt det samme nummer. Prøv en søgning på
www.dejanews.com. Alternativt kan du prøve katapult@dr.dk - de plejer at
være glade for at svare på den slags.

/Nikolaj