kopi af spil
Fra : Pilen

Dato : 09-08-06 21:37

Jeg har prøvet at lave en kopi af spillet F.E.A.R. som ligger på den
originale dvd-rom skive .
Jeg kan godt lave en kopi , men når jeg sætter kopien i min pc spørger den
efter den Originale dvd .
Hvordan laver jeg en kopi
som kan bruges ?
Jeg har Anydvd-CloneCd-CloneDvd-Nero6 og Dvd Shrink til rådighed .
Venlig hilsen
pilen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Olesen

Dato : 09-08-06 22:28

Du skal bruge et no-dvd crack.
www.gamecopyworld.com

Ellers spørg i alt.dk.warez, de ved hvad du skal gøre

Fra : Søndergaard

Dato : 09-08-06 23:25

Pilen skrev:
> [...]
> Hent en gratis SPAMfighter her.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 8783 spam-mails

wow.. dobbelt spamfighter spam - den må være ny

Søndergaard

Fra : Peter T.

Dato : 12-08-06 00:09

Pilen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> --------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få 8783 spam-mails

Hvem spammer? Dig eller spamfighter?

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Kim

Dato : 12-08-06 09:38

"Pilen" <mjyden@sol10.dk Fjern (10)> skrev i en meddelelse
> [...]
> originale dvd-rom skive .
> Jeg kan godt lave en kopi , men når jeg sætter kopien i min pc spørger den

Alcohol 120% http://www.alcohol-soft.com/

mvh kim

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-06 13:33

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> "Pilen" <mjyden@sol10.dk Fjern (10)> skrev i en meddelelse
>
> Alcohol 120% http://www.alcohol-soft.com/

På deres side står der:
( http://www.alcohol-soft.com/ )

Due to the present legal restrictions DVD titles protected with CSS
protection can not be backed up.

Hvad gør man så?

simon

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 22-09-06 14:03

Mr. D wrote:

> Hvad gør man så?

Undlader at købe spillet eller sørger for at have en lille sum penge
sat til side
Alternativt må man bare passe hulens godt på sine DVD'er

- Peter

Fra : PerX ...

Dato : 25-09-06 20:37

In article <1158930162.340665.216580@i3g2000cwc.googlegroups.com>,
peter.aghl@gmail.com says...

> Undlader at købe spillet eller sørger for at have en lille sum penge
> sat til side
> Alternativt må man bare passe hulens godt på sine DVD'er

CSS er på film dvd'er ikke spil.

Og man kan sagtes finde oplysinger om det på nettet, men jeg tror tanke
politiet i danmark vist forbyder os at linke direkte.