akustisk sang søges
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-06-01 13:03

Hej gruppe

Jeg søger en total sej sang der ganske ofte bliver spillet på MTV Superrock

det er en akustisk sang med en neger der synger og en temmelig bredkæbet
mand på guitar + nogle på trommer og bass.

Musikvideoen foregår på en strand omkring et bål hvor en masse unge
mennesker sidder og hører denne sang bliver spillet. Samtidig går der en
person/spøgelse rundt blandt dem og rører dem alle.

info:
Cd'en hedder hvistnok "straight Up" og er af Various artist. Jeg kan ikke
huske hvad sangen hedder (det er her du kommer ind)

jeg håber der er en der kan hjælpe

mvh

Michael

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-06-01 12:42

anyone ???
please kom nu jeg må bare have den plade.

Michael

Fra : Gergen

Dato : 20-06-01 16:50

Michael Petersen <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BX%X6.247$MT.2317@news000.worldonline.dk...
> anyone ???
> please kom nu jeg må bare have den plade.
>
> Michael

Det er en række forskellige musikere fra heavybranchen som lavede et slags
hyldestnummer til forsangeren fra heavybandet Snot. Han døde nemlig (vist
nok i en trafikulykke) for et par år siden. Det er ham der er spøgelset.

Jeg mener at alle de andre der sidder rundt om bålet også er fra
heavymusikken

Dvs. det er ikke et band, der står bare "Various Artist" når Superock viser
den. Nummeret hedder "Angels Son"

--
Christian
-----

Fra : MCP of DK

Dato : 20-06-01 23:25

det er lige præcis den.

tak for det. Ved du tilfældigvis hvem der der spiller guitar og synger
omkvædet= Han har en fed stemme.

mvh

Michael

Fra : Gergen

Dato : 21-06-01 08:02

MCP of DK <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5u9Y6.203$2D5.66802728@news.mobilixnet.dk...
> det er lige præcis den.
>
> tak for det. Ved du tilfældigvis hvem der der spiller guitar og synger
> omkvædet= Han har en fed stemme.

Nej, desværre - men det kan du vel søge dig til på nettet

--
Christian
-----