Spise pizza ude i østjylland
Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:30

Hej

Hvis man vil ud og spise en virkelig god pizza sammen
med konen i et område begrænset af området mellem
Århus, Silkeborg og Kolding, hvor går man så hen ?

Ps: Nu håber jeg at dette indlæg er OK Torben.

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:31

> [...]
> Århus, Silkeborg og Kolding, hvor går man så hen ?
>
> Ps: Nu håber jeg at dette indlæg er OK Torben.

Du søger på nettet. Hvorfor skal vi andre bruge tid på at finde de rette
steder for dig?

Mvh.
Torben

Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:37

Hej Torben

> Du søger på nettet. Hvorfor skal vi andre bruge tid på at finde de
> rette steder for dig?

Fordi jeg er jo en fedladen person med et lavt IQ, så jeg har
brug for hjælp.

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:39

> Hej Torben

> Fordi jeg er jo en fedladen person med et lavt IQ, så jeg har
> brug for hjælp.

Og så pizza.

FUT mudderkastning

Fra : Max

Dato : 06-08-06 21:00

Hej Torben

> Og så pizza.

Ja, netop pizza, håber nogle kan lave nogle gode nogle.

> FUT mudderkastning

Hyg dig der, jeg komme ikkr så fine steder.

Mvh Max

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-08-06 08:39

Max skrev i 44d64446$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk dette:

> Fordi jeg er jo en fedladen person med et lavt IQ, så jeg har
> brug for hjælp.

Undgå pizza!

Fra : Max

Dato : 08-08-06 11:40

Hej Jan

> Undgå pizza!

Nej, spejle og vægte :)

Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-08-06 21:10

On Sun, 6 Aug 2006 21:30:42 +0200
"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> wrote:

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Du søger på nettet. Hvorfor skal vi andre bruge tid på at finde de
> rette steder for dig?

fordi det bl.a. er det denne nyhedsgruppe er til. Går du ind på nettet
har du ikke en skid ide om hvad det er du får - de siger alle at de
laver gode pizzaer. Herinde kan madglade folk komme med deres besyv om
hvor man bør spise i forskellige egne i Danmark. Dette har jeg bl.a.
selv haft stor glæde af flere gange.
Hvad laver du her? og hvorfor ødelægger du det for os andre?

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-08-06 21:27

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> on søndag 6. august 2006 at 21:30
+0100 wrote:
>Du søger på nettet. Hvorfor skal vi andre bruge tid på at finde de rette
>steder for dig?

Herre jemeni!
Hvis du lader dig genere af et spørgsmål, tag straks en kop pulverkaffe og
et stykke Guldbarre chokolade mens du messer for dig selv: "Jeg er den
bedste, det er bare synd at de andre skvadderhoveder ikke kan se det"
Hvis ikke det hjælper, så tag tre panodil og gå i seng - lad lyset være
tændt, det hjælper til at holde galden flydende. Og de mærkelige lyde du
mener du kan høre kommer fra under sengen er skam ganske rigtige: Det er
spørgere, der, blot for at genere dig, holder møde om hvilke spørgsmål de
skal stille dig i morgen.

Årh altså, hold nu op...

I den seriøse ende: Det giver da ingen kvalitetsfornemmelse bare at søge
på nettet. Når en butik eller restaurant skal præsentere sig selv, er de
jo altid blandt de bedste. Ved at spørge her får men både konkrete
oplysninger og personlige erfaringer - men det har du så nok ikke lige
tænkt på?!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 23:17

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo altid blandt de bedste. Ved at spørge her får men både konkrete
> oplysninger og personlige erfaringer - men det har du så nok ikke lige

Det var et ironosk svar til Max på hans indlæg fra Aksel Pedersen lige
ovenover dette indlæg. Aksel måtte ikke være utilfreds med at han ikke fik
hvad han bestilte hos slagter Levin.
Kunden betaler en kæmpepris pr. kg for udskårne bøffer, men iflg. Max
bestemmer slagteren, hvor store de skal være.
Så klap lige hesten.
Meningen var, at alle har lov at komme med indlæg uden at blive kaldt for
vrøvlehoved eller værre.

Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 23:41

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så klap lige hesten.
> Meningen var, at alle har lov at komme med indlæg uden at blive kaldt for

Beklager, det var Max's svar til Thomas ang. slagter Levin i Odense.
Maskinen gik ned og jeg måtte have lagt en ghost ind. Derfor forvirringen,
men bortset fra forkert henvisning, er indlægget rigtigt nok.

Torben

Fra : Gamle

Dato : 07-08-06 03:05

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

Se svaret til Kim Schulz.

Mvh.
Torben

Fra : Mig

Dato : 08-08-06 15:20

Max expressed precisely :
> Hej
>
> Hvis man vil ud og spise en virkelig god pizza sammen
> med konen i et område begrænset af området mellem
> Århus, Silkeborg og Kolding, hvor går man så hen ?

Jeg synes D's i Jægergårdsgade i Århus laver nogen gode og spændende
pizzaer.

Fra : Max

Dato : 09-08-06 07:33

Hej Mig

> Jeg synes D's i Jægergårdsgade i Århus laver nogen gode og spændende
> pizzaer.

Jeg kan godt se at deres menu ser spænnende ud, men det jeg søger
er altså et sted hvor man har en tjener og man får manden serveret, at
de også har et udvalg af øl gør heller ikke noget.

Men tak for info.

Mvh Max

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 09-08-06 14:46

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Jeg kan godt se at deres menu ser spænnende ud, men det jeg søger
> er altså et sted hvor man har en tjener og man får manden serveret, at
> de også har et udvalg af øl gør heller ikke noget.

Jeg ville bestemt se her:
http://www.a-i-r.dk/public/liste.asp?menutype=1&menuvalg=12&valg=jyl
nogle har en web site osse (San Giovanni har ikke pizza men menuen ser meget
lækker ud...)

Jeg har personligt testet Marco Polo i Herning og Alfredo i Skagen. De
holder hvad de lover i AIR.... mad som vi italienere forventer det skal
være!
(ja ok, ikke 100% men meget tæt på)

Sandra

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 10-08-06 19:36

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote

> Hvis man vil ud og spise en virkelig god pizza sammen
> med konen i et område begrænset af området mellem
> Århus, Silkeborg og Kolding, hvor går man så hen ?

I Århus er der i hvert fald italienerne, der har en biks i både Mejlgade og
M. P. Bruunsgade. Hvad forretningerne hedder, kan jeg ikke huske. Det er
vist også kun take-away - men fremragende pizza er det i hvert fald.

Derudover er det mit umiddelbare indtryk, at Grappa, der ligger på
Åboulevarden, er ganske fornuftigt.

Hilsen
Søren B